|
מה הכניס אותכם לטראנס?
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
סתם מענין לדעת - מה גרם לכם להיכנס חזק לקטע...
להיות
tranceaddict
?
אני התחלתי נדמה לי ב 96 לשמוע את רוברט מיילס וקניתי אז את הדיסק שלו ומאז אני מכור - הורדות,וידאוים,דיסקים וכאלה...
מה גרם לכם לאהוב את הענין...
? |
|
|
| DJ-Energy |
אני זוכר יום אחד נכנסתי לאיזה אתר
התחלתי להוריד פול טראנסים....
פתאום שמעתי את
Aquagen - Party alarm
חטפתי חום!!, נדלקתי ישר.. איכשהו הגעתי פה לאתר
ואז נכנסתי חזק לקטע של הטראנס
הדבר הכי טוב שקרה לי |
|
|
| Dj-2TaLL |
חחחחח
אני לא זוכר בדיוק מתי זה ואל תצחקו, אבל הכול התחיל מהדיסק הראשון של אייל ברקן בחופש גדול כלשהו...
אחרי זה שירים מהדיסק מיסטר דיג'י 4 ו5...
משם היתה לי תקופה שפלה של שירים כמו קוויקסיבר ו 666...
משם עברתי ל
ATB ו Dreamland 2000
אחרי זה הגיעו אני חושב שירי החופש הגדול שאחרי זה...
עם שירים נוסטלגים מקלאבברס גייד לאיביזה
angelic - it's my turn
conductor and the cowboy - feeling this way
taiko - die blechtrommel
golden scan - sunrise
וכו...
משם הגעתי לפה שהושפעתי רבות בדרך מטיאסטו וכעט ממרקו וי...
:) |
|
|
| ripcurl |
אני תמיד הייתי חזק בקטע של מוזיקה קיצבית, לא היה משנה לי ממש מה זה כל עוד יש לזה ביט מהיר
עד שלפני חצי שנה שנה ככה, התחלתי להיכנס עמוק יותר לטראנס להכיר את כל הסוגים
מה שהכי קירב אותי לטראנס זה הסט של jugje jules ב qontact
זה עשה לי משהו
ועכשיו אני כבר מכור לגמרי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אני תמיד הייתי חזק בקטע של מוזיקה קיצבית, לא היה משנה לי ממש מה זה כל עוד יש לזה ביט מהיר
עד שלפני חצי שנה שנה ככה, התחלתי להיכנס עמוק יותר לטראנס להכיר את כל הסוגים
מה שהכי קירב אותי לטראנס זה הסט של jugje jules ב qontact
זה עשה לי משהו
ועכשיו אני כבר מכור לגמרי |
סט ענק אח שלי
פשוט ענק!!! הסט הכי טוב ששמעתי מ
Judge Jules
אחרי הסט הזה כל מה ששמעתי ממנו זה
House ו Slow cheesy trance |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
סט ענק אח שלי
פשוט ענק!!! הסט הכי טוב ששמעתי מ
Judge Jules
אחרי הסט הזה כל מה ששמעתי ממנו זה
House ו Slow cheesy trance |
אז אני מבין שלא שמעת את הסט שלו מ
homelands!
שמע הבט ליסט דומה
המיקסוס קצת פחות טוב
אבל האוירה פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה!!!!!
אתה פשוט שומע את כל ה10000 צועקים לך כמו משוגעים
אתה חייב להוריד אותו:D |
|
|
| Gil Shwarts |
מה שהכניס אותי לטראנס זה המסיבות
והכוסיות במסיבות :)
נקודה סוף פסוק עם שורוק באמצע! |
|
|
| eXeTik |
תמיד אהבתי מוזיקה אלקטרונית
אבל רק בסביבות 1998 התחלתי להוריד דברים מהאינטרנט- ואז ישר נדלקתי
אני זוכר שהיה ב
MTV
את הפרסומת של
Innercity
והיה ברקע את
Signus X- The orange theme
אני זוכר איך זה היה מוקלט אצלי בווידאו רק כדי לשמוע את הרקע
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
סט ענק אח שלי
פשוט ענק!!! הסט הכי טוב ששמעתי מ
Judge Jules
אחרי הסט הזה כל מה ששמעתי ממנו זה
House ו Slow cheesy trance |
קצת מוזר שאתה אומר את זה
אמרת לי שהטראק החדש של
ANGELIC
שאתה מת עליו ושהוא פצצה
ומי שעומד מאחורי אנג'ליק זה
JUDGE JULES & DARREN TATE
... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קצת מוזר שאתה אומר את זה
אמרת לי שהטראק החדש של
ANGELIC
שאתה מת עליו ושהוא פצצה
ומי שעומד מאחורי אנג'ליק זה
JUDGE JULES & MATT DAREY
... |
מה הקשר אח שלי?
לא אמרתי שהמוזיקה שהוא כותב\מפיק היא חרא
אני מדבר יותר על הסטים שלו
פחוד טראנס הוא שם ויותר האוס
כמו הסט הזה שהוא עשה בבית קפה באיביזה.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מה הקשר אח שלי?
לא אמרתי שהמוזיקה שהוא כותב\מפיק היא חרא
אני מדבר יותר על הסטים שלו
פחוד טראנס הוא שם ויותר האוס
כמו הסט הזה שהוא עשה בבית קפה באיביזה.. |
דבר ראשון לא אמרת שאתה מדבר על הלייב סטים שלו
דבר שני באמת תוריד את הסט בהומלאנד
סט חמוד לאללה - רק האיכות שלו בקרשים
דבר שלישי - לא שמעתי את הסט באיביזה
הוא ממש גרוע? |
|
|
| dj alonzo |
מאז שהייתי בן 9-10 אחותי כל היום שמעה מוזיקה אלקטרונית.. אז פעם אחת נכנסתי לחדר שלה בשביל משהו ושמעתי את
Paul Van Dyk - For an Angel
ואהבתי אותו, אז שאלתי אותה איזה מוזיקה זה והיא ענתה לי טראנס.. אז הלכתי וקניתי איזה 3 דיסקים של טראנס והורדתי כמויות של שירים ומאז אני מכור. |
|
|
|
|