|
מה הכניס אותכם לטראנס? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחחחחחחחחח ילדים...
הדיסק שהכי הכניס אותי לקלאבטראנס זה
CLUBBERS GUIDE TO IBIZA SUMMER 99
אבל לפני זה זה היה סתם תחביב
וכן להזכיר, יוזר 160 ומשהו
חתיכת ותיק,
עוד פחות משנתיים אני רשום שנתיים |
|
|
| clubber@work |
גם אני כבר כתבתי על איך שנכנסתי לטראנס...
התחלתי להוריד טראקים רובם מקישורים של טראנס-גייט
ועוד יותר מSHADOWZONE שבאמת היה האתר הכי תותח של בזמנו
אז היו הרבה אתרים טובים שנתנו קבצים להורדה בניהם גם טראנס-אדיקט
רק שהוא היה מתעדכן פעם בהרבה זמן
עד היום יש לי בפייבוריט פול קישורים לאתרים שכבר לא קיימים
אף פעם לא חשבתי להיכנס לפורומים - הייתי פשוט מוריד כל טראק שמצאתי ואז הייתי מוחק את מה שלא אהבתי....
ואז TRANCEGATE החליטו לפתוח את IVIBES -
שם הייתי בין החברים הראשונים 20 או משהו כזה
והתחלתי לקחת חלק פעיל בפורומים באותו הזמן
רוב האתרים התחילו להיסגר ואפילו IVIBES נהפך לאתר "חוקי"
שלא נתן יותר קישורים לטראקים אלא סתם דיונים
המשכתי להיות פעיל שם עד שיום אחד נכנסתי לפורומים פה - נרשמתי אבל לא הייתי ממש פעיל אחרי כמה זמן איבדתי את הסיסמא אז עזבתי את זה ולא מזמן חזרתי וראיתי את הפורום הזה של ISRAEL אז נרשמתי מחדש |
|
|
| MoSH_MaN |
זה הכל התחיל בתקופת פורמולה ואייל ברקן
והיה לי סי די מאחותי גם.....
5 שנים זה המון זמן....
4-5 |
|
|
| t0xIc |
מממממממ אני ניכסתי לאתר הזה לפני שנתיים משו כזה שהוא היה באמת קטנצ'יק
אבל לא בדקתי פורמים וכו' סתם הייתי פה ושם מבקר להוריד דברים וזהה
ואז קיבלתי גישות לכל מיני חברות ואפילו הייתי בנסיון ליפתוח קבוצה עם כמה חברים ואנשים שאני מכיר בהתחלה הלך מאוד יפה ואז הכל נפל כי פשוט אנשים הפיצו חופשי כתובות וכו'.. בכל אופן לא מזמן שהישתחרר המיקס של
s&g
ל
The Leagacy
חיפשתי אותו בכל מקום בדקתי בפורם ואז איך שהוא סתם התחלתי לדבר עם רועי והוא אמר לי להירשם ומאז אני פהה חשוב לציין שצח כל הזמן היה אומר לי להירשם אבל לא שמעתי לו
מממממ ותאמינו או לא אני חושב שמכיתה אני הייתי שומע טראנס לפני 6 שנים ככה, שאחי קיבל רישיון והיא שומע אסיד באוטו וסתם הייתי מושפע אחריו בכיתה ו אני חושב התחלתי ללכת למסיבות כאלה ונחספתי יותר לסיגנון של הניצחונות היה את דפנה המישתרללת וכו' הולי מן גננה... לאחר כמה זמן סתם התחלתי לישמוע תדיסק של טיסטו ביינר סיטי הורדתי סטים שלו שלקח לי שבועות שהיה לי אינטרנט עגלה ולא היה שום מיבצע עם בזק... מממ לאחר מכן גילתי דרך חבר שלי את סקוט פרוגקט וככה לאט לאט קיבלתי אתרים וכו' הורדתי כל דבר שבא ליד פשוט כל דבר לאט לאט גיליתי תסיגנון שלי שהיה הרד אהוס ואז ניפתחו לי העיינים לאפליפטינג וזהה לאט לאט עכשיו אני מעדיף את את כל סיגננות המוזיקה האלקטורנית חוץ מברייק ביט שזה גם נחמד אבל לא יותר מידי אהה והכי שנוא עליי זה
טראנס כאילו הממש ממש מהירים ניראה לי איזה
160 bpm
ממש מגעיל שונא בדם!! גועל נפש |
|
|
| AnthemFreak |
וואלה אני יגיד לכם את האמת....
אני לא ממש זוכר
אני מלא זמן כבר במוסיקה אלקטרונית
אני זוכר שפעם אחת באמת הייתי בטראנסגייט
איך שמחתי שהגעתי לאתר הזה
עם shadowzone
פעם טראנסגייט היה מזה תותחי
לדעתי היום זה נחשב לאתר מסריח
ובקשר לטראנסאדיקט
הגעתי לאתר מלא זמן כבר לפני שנרשנתי,
אולי שנתיים
אבל פשוט לא יצא לי להרשם
בהתחלה בכלל לא שמתי לב לפורום
ובסוף הנה אני כאן
נהנה מהחיים!!!!!!!!! |
|
|
| luckystrike |
ואללה טראנסגייט היה פעם אתר חבל על הזמן !
אני זוכר גם את טכנודורן שהיה שם פול חומר חדש
אז גם היה נדיר מאוד קבוצות שיחרור ו
0 DAY REALESE
...
אני זוכר ממש בהתחלה שגם לי היה אינטרנט עגלה לפני 3 שנים והתחלתי
להוריד סטים שלמים - המחשב שלי היה פתוח בלי סוף לילות וימים ...
:) |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני זוכר ממש בהתחלה שגם לי היה אינטרנט עגלה לפני 3 שנים והתחלתי
להוריד סטים שלמים - המחשב שלי היה פתוח בלי סוף לילות וימים ...
:) |
אךך היו ימים ואני ממש לא רוצה לחזור אליהםם |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה טראנסגייט היה פעם אתר חבל על הזמן !
אני זוכר גם את טכנודורן שהיה שם פול חומר חדש
אז גם היה נדיר מאוד קבוצות שיחרור ו
0 DAY REALESE
...
אני זוכר ממש בהתחלה שגם לי היה אינטרנט עגלה לפני 3 שנים והתחלתי
להוריד סטים שלמים - המחשב שלי היה פתוח בלי סוף לילות וימים ...
:) |
חחחחחח
גם אני הייתי עושה כאלה שטויות
וואלה ואיך זכרת את האתר טכנודרון
אני זוכר כל איזה ארבעה ימים היו מביאים שתי שירים:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני תמיד הייתי אוהב לשמוע מוסיקה קיצבית.......
זה התחיל מכל שירי הדאנס המפגרים האלה שהיו באמ טי וי.....
כמו
Gala - Freed From Desire
הייתי שומע אותם בכיתה ה' עד ו' ככה
ובכיתה ו' היה את אייל ברקן שדי נדלקתי עליו ובכלל על כל הסגנון הזה של הנצחונות
וגם אני זוכר שהייתי שומע אסיד בתקופה הזאת...... לא יודע... מישהו השמיע לי ואהבתי אז מאז אני הייתי שומע
אקיצר, אח"כ הכרתי איזה מישהו מדנמרק שהיה מכור..... הוא שלח לי בדואר 3 דיסקים מלאים בסטים של פול אוקנפולד על
MP3
ומשם הכרתי והתחלתי לשמוע את הסגנונות האלה
ומאז הייתי מוריד פול טראקים ושומע המון......
אבל לפני שנה וחצי ככה מצאתי את הפורום הזה
ומאז לא הייתי כזה מכור ומתמצה במוסיקה הזאת בחיים שלי!!!!!!!!
ואני גאה בזה! :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחחח
גם אני הייתי עושה כאלה שטויות
וואלה ואיך זכרת את האתר טכנודרון
אני זוכר כל איזה ארבעה ימים היו מביאים שתי שירים:) |
חחחח
ואללה - כל פעם שתי שירים בדיוק
ופעם בכמה זמן הם הביאו איזה סט חזק !
היה להם גם ספיישלים כאלה נחמדים שהם הביאו מדי פעם
איזה אחלה אתר ...
המנהל שלו מה זה נחמד - אז הוא עזר לי להשיג פול חומר
הוא היה פה פעם בפורום אבל אין לי מושג מה קורה איתו
הוא נראה לי הביא לי את אחת הכתובות הראשונות שהיו לי באפטיפי ...
היו ימים ...
הטראקים אז היו לדעתי הרבה הרבה יותר טובים ואיכותיים ...
היום כל יום יוצאים המון המון זבל וקשה לסנן את הטובים מבין כל החרא
המסחרי והלא מושקע שיוצא ... ואני מדבר גם על אמנים טובים שמוציאים
טראקים ברמה נחותה - פעם אני זוכר כולם היו כמו ראנק 1 - עבדו חודשים על טראק מסכן והוא יצא מושקע וחבל על הזמן
היום כל פלוץ מוציא 20 טראקים ביום פשוטים ולא מושקעים עם בילד אפ מעפן
ורק מלודיה נורמלית כדי שיקנו ויורידו את הטראק שלו ... אני
אשכרה מתגעגע בקטע הזה לעבר ...
היו ימים ... |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
וואלה ואיך זכרת את האתר טכנודרון
אני זוכר כל איזה ארבעה ימים היו מביאים שתי שירים:) |
אבל לעמת זאתת שדאו זון היה מביא איזה 30 קטעים ביומיים |
|
|
| Ariels |
תכלס אני הייתי שומע מלא טכנו ואסיד ופסיכודלי ומתי שהוא שהגיע כל הברקנים נמאס ועברתי לשמוע מוזיקה שחורה והמון כאילו הייתי הולך עם בגדים גדולים והכל ומתי שהוא החומר התחיל להשתפר וחזרתי לטראנס
לכאן הגעתי בצורה מקרית ביותר
היה את
rapture - deep dish remix
ומתי שהוא הוא כבר התחיל להיות מאוס אז יום אחד עשינו מסיבת יום הולדת לידידה שלנו ביער קדימה פתאום אני שומע גרסא חדשה ברקע
הלכתי איזה 150 מטר ביער ואני קולט מיקסר ושני פיוניר מאה עם מגבר ורמקול ענקי פשוט עשו מסיבת טבע של טראנס - משם הרעיון לחתימה שלי
קיצור הוא השמיע לי שני טראקים
rapture - riva remix
Cass and slide -Glad I ate Her
שחיפשתי את המיקס של ריווה ומצאתי היה באינפו לינק לאתר וככה נכנסתי וגיליתי גם את הפורום אחרי יומיים כבר הייתי פעיל |
|
|
|
|