return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
מה הכניס אותכם לטראנס? (pg. 5)
View this Thread in Original format
nesher
הכינוי שלי לפני מאה שנה היה
Efroah
לא נראה לי שיש מישהו שזוכר
;)
MoSH_MaN
חחחח כבר שמעו את הסיפור שלי ושל חן....
דרך הנאפסטר הכרתי את חן ובהתחלה הייתי מבקש ממנו שירים חדשים
בקיצור בחודשים האחרונים של 2000 או הביא לי את הלינק ונרשמתי לבתחילת 2001.....

בעצם שאני מסתכל על ההיסטורי זה אני שכל שנייה אמרתי לו מה להוריד
itamarsan
אני יגיד לכם מה הכניס אותי לקטע של הטראנסס
ביסודיי בכיתה שלי תמיד היו אוהביים לשים טראנסיים ואחר מיד סלווויים ועם לא היתה לי בת זוג הייתי מתבאס כול פעם שהיו שמים סלוו כיי הייתי בקטע של להשתגעעע עד כיתה זיין שהלכתי למסיבה הראשונה שלי ומישם התחלתי להידלק אבל לא כול כך אבל שהופיעו כול התוכנות של ההורדהה התחלתי להוריד אותם ולהשמוע אותם ככה בשביל הכייף וזה נעשה אצלי תחביב של ממש
ואני ממש מבסוט מממה שקרה לי:crazy: :crazy: :crazy:
luckystrike
אשכרה כמו מסוממים אנחנו
:D
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחח כבר שמעו את הסיפור שלי ושל חן....
דרך הנאפסטר הכרתי את חן ובהתחלה הייתי מבקש ממנו שירים חדשים
בקיצור בחודשים האחרונים של 2000 או הביא לי את הלינק ונרשמתי לבתחילת 2001.....

בעצם שאני מסתכל על ההיסטורי זה אני שכל שנייה אמרתי לו מה להוריד



לך זדיין

:)
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook



לך זדיין

:)



חחחחחחחחחחחחח
אל תכחיש לי יש את הראיות על המחשב
DjChook
חחחח אני את ההסטורי הזה איבדתי
LONG TIME AGO

אני מאמין לך :)

חחח אהבתי אבל איך שכתבת את ההודעה
חחח
Vortex_SA
quote:
Originally posted by nesher
איך נכנסתי לטראנס כתבתי פה כבר לפני שנה
=]
אבל איך נכנסתי לטראנס אדיקט
זה סיפור מוזר
שיחקתי איזה יום אחד
cs
וראיתי איזה אחד שקרא לעצמו
dj tiesto
זה היה מאוחר בלילה
אז שיניתי גם את השם
ל
Ferry Corsten
דיברנו כל הלילה כזה על טראנס
על רדיו בי יו בתחילת דרכו אני זוכר
והוא נתן לי לינק לאתר
בהתחלה לא ידעתי בכלל מזה פורומים והייתי מתרחק מזה
אני זוכר ממש במקרה נכנסתי לפורום
וראיתי ישראל
ואז קלטתי שמישהו דיבר על נרגילות באחד מהפוסטים הראשונים ראשונים
אולי אפשר להחזיר אותו
ובאותו זמן הייתי סופר אדיקט של נרגילה
כל יום שתי ראשים, הייתי חייב לכתוב משהו ונרשמתי
וככה גיליתי את נפלאות הפורום
דרך אגב עם מישהו ממכם הוא אותו
dj tiesto שקרו לו עידן נראה לי
אז
תודה
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


עידן שמילוביץ' קוראים לו, הוא מתאים לתאור שלך, לפני שנה הוא היה מת על טיאסטו והוא גם שיחק קאונטר, הוא סבבה, נתתי לו פעם אחת להתאמן על הציוד שלי, כדי להתכונן למסיבת יומולדת של חבר, קיצר בנאדם נחמד, אמנם מב"רניק אבל נחמד...
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by itamarsan
אני יגיד לכם מה הכניס אותי לקטע של הטראנסס
ביסודיי בכיתה שלי תמיד היו אוהביים לשים טראנסיים ואחר מיד סלווויים ועם לא היתה לי בת זוג הייתי מתבאס כול פעם שהיו שמים סלוו כיי הייתי בקטע של להשתגעעע עד כיתה זיין שהלכתי למסיבה הראשונה שלי ומישם התחלתי להידלק אבל לא כול כך אבל שהופיעו כול התוכנות של ההורדהה התחלתי להוריד אותם ולהשמוע אותם ככה בשביל הכייף וזה נעשה אצלי תחביב של ממש
ואני ממש מבסוט מממה שקרה לי:crazy: :crazy: :crazy:


אחי בכיתה ז ואני ועוד אחד (נירו) תמיד שהיה שירים איטיים תהחלנו לרקוד כיאלו זה טראנסים.......אתה רואה אנשים רוקדים ועוד מאה בערך מסתכלים מהצד, ואז רואים אותי ואותו קופצים כמו שני בבונים ומפריעים לאלה שרוקדים צמוד...........היו זמנים

דרורי חייב לגבות אותי.....
GLoBaL-MUZiK
אני מאז ומעולם שמעתי מוזיקה אם באסים, בהתחלה זה היה דאנס
אחרי זה גילית את נפלאות האינטרנט (1998) ששם אפשר להשיג הכל.......אז הגיע עידן הנאפסטר, אדיו-גאלקסי ועכשיו ישלנו את עידן ההאב ופטיפיים, בקיצור כבר 5 שנים שומע טראנס כבר (10 שעות ליום) ואפילו יותר.......זאת הסיבה שהעיפו אותי מביצפר בכיתה ט', לא הסכמתי להיפרד מהדיסקמן


אהההההה שכחתי להגיד שאת הפורום גיליתי לפני שנתיים אבל לא ידעתי מזה או איך נרשמים אז לקחתי מפה רק שמות.....ורק בתחילת 2002 נרשמתי

oDrori
בעקרון נכנסתי דרך אח שלי הגדול, שהשמיע בווליום עצום סקוטר, פרודיג'י והדיסק שעד היום אני סוגד לו
Love Parade '99
דיסק אגדה... משם התחלתי להכיר עוד כל מיני דברים מוכרים כאלה
Push - The Anthem
Veracocha - Carte Blanche
Gouryella, Plastic Boy, Fire & Ice
כל מיני דברים ששמעתי מהדיסקים שלו של טייסטו וכל מיני כאלה...

Rank 1 - Airwave
אהבתי ואיפשהו באמצע כיתה ט', הטראק שלגמרי חבט בי לתוך הטראנס היה
System F - Out of the Blue

ואז מתישהו שחיפשתי מקום לפרסם את הטראקים שלי (בערך נובמבר 2001) אז טראנסאדדיקט שהכרתי שקוראים לו
Nicke
המליץ לי על המקום... ואחרי כמה זמן גיליתי גם את הפורום הישראלי (היי, צריך לעשות סקרול די רציני כדי לראות את זה) ומאז החיים שלי יותר טובים, הרזיתי ואני מנהל חיי מין בריאים.
NyKoN
חחח
איזה סיפורים משעשעים יש לכם

אני חושב שנעשה כזה ט'רד קבוצת תמיכה

היי אני אלון ואני מכור
לפני חצי שנה בא אלי חבר שלי אמר לי
"תשמע שמעתי סט משהו בןןןןן זונה של סקוט פרוג'קט"
שאלתי איפה וזה והוא נתן לי לינק לאגף של הסטים של טראנסאדיקט
בגלל שכבר זה היה ישן ולא היה את זה יותר יצאתי ולא חזרתי
אחרי כמה זמן הוא בא אלי אמר לי שמע סט משהו מטורף של ג'דג' ג'ולס לא זוכר איפה הוא הופיע
אבל זה היה סט מצויייייייייייייייייין שמעתי אותו והתאהבתי
רציתי את הטראקליסט שלו אז טיילתי בין אתרים ולא מצאתי ואז שאלתי אותו והוא אמר לי שלהירשם לפורום ושם יעזרו לי
נרשמתי והתחלתי לדבר עם רועי ראשון
הוא הביא לי כל פעם שם של שיר אחר להוריד והייתי חוגג על האודיו גלקסי ושומע טראנס כללללללל הזמן

ככה התמכרתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement