return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
מה הכניס אותכם לטראנס? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike


דבר ראשון לא אמרת שאתה מדבר על הלייב סטים שלו

דבר שני באמת תוריד את הסט בהומלאנד
סט חמוד לאללה - רק האיכות שלו בקרשים

דבר שלישי - לא שמעתי את הסט באיביזה
הוא ממש גרוע?


אין לי מאיפה להוריד את הסט מהומלנד
:(

והסט באיביזה שמעתי אותו אפילו בשידור חי!, הוא היה כזה מבאס!!, אתה שומע איזה אחד מנגן בחצוצרה באמצע
Dj tiesto - urban train

חחחח, הייתי בצ'ט כולם רצו להעיף לו מכות להומו עם החצוצרה
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy


חחחח, הייתי בצ'ט כולם רצו להעיף לו מכות להומו עם החצוצרה


:)
גם בסט מהומלנד יש איזה אחד עם חצוצרה מעצבנת שמפריע כל הזמן
זה סט ארוך אבל האיכות חררררא
שומעים את הקהל יותר מאשר את הטראקים - לפעמים זה מוסיף אבל בסט הזה זה ממש לא...
nesher
כן כן אתם יכולים לצחוק אבל מי שהכניס אותי לטראנס היה לא אחר מאשר
Holymen
מה לעשות הדיסק שלו
Nitch O Not
פשוט עשה לי את זה.
אל תבינו אותי לא נכון אני כבר לא שומע ניצחונות אבל הסגנון הזה הוא שהכניס אותי לטראנס
ripcurl
quote:
Originally posted by nesher
כן כן אתם יכולים לצחוק אבל מי שהכניס אותי לטראנס היה לא אחר מאשר
Holymen
מה לעשות הדיסק שלו
Nitch O Not
פשוט עשה לי את זה.
אל תבינו אותי לא נכון אני כבר לא שומע ניצחונות אבל הסגנון הזה הוא שהכניס אותי לטראנס



שמע אחי אני לא יודע מה איתך אבל אני לי אף פעם לא נמאס מהניצחונות האלה!:)

בדוגרי אין משהו יותר כייף מלשבת עם בבית שאתה משועמם
ולשמוע כמה ניצחונות חמודים:D
וגם במסיבות אני לפעמים שומע בסיום איזה טראק ניצחון אני פשוט נהנה
nesher
quote:
Originally posted by ripcurl



שמע אחי אני לא יודע מה איתך אבל אני לי אף פעם לא נמאס מהניצחונות האלה!:)

בדוגרי אין משהו יותר כייף מלשבת עם בבית שאתה משועמם
ולשמוע כמה ניצחונות חמודים:D
וגם במסיבות אני לפעמים שומע בסיום איזה טראק ניצחון אני פשוט נהנה


ללללללאאאא, כבר ישן ונמאס, אבל מה שנכון באמת זה שנחמד לשמוע ולרקוד אותם בסוף המסיבות ובאפטר פרטיס איזה שתיים שלוש כאלה בסוף.
במיוחד את
Holymen - The Last Univers
קטע ענק, אין זה קטע הניצחונות היחיד שאני עדיין יכול לשמוע.
חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ripcurl
quote:
Originally posted by nesher


ללללללאאאא, כבר ישן ונמאס, אבל מה שנכון באמת זה שנחמד לשמוע ולרקוד אותם בסוף המסיבות ובאפטר פרטיס איזה שתיים שלוש כאלה בסוף.
במיוחד את
Holymen - The Last Univers
קטע ענק, אין זה קטע הניצחונות היחיד שאני עדיין יכול לשמוע.
חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק



בתקופה שהייתי הולך ל"באג" (דיסקוטק מיקומי בהרצליה) תמיד היו מסיימים
עם הטראק הזה
הייית משתגע!!:D :D
luckystrike
quote:
Originally posted by nesher


ללללללאאאא, כבר ישן ונמאס, אבל מה שנכון באמת זה שנחמד לשמוע ולרקוד אותם בסוף המסיבות ובאפטר פרטיס איזה שתיים שלוש כאלה בסוף.
במיוחד את
Holymen - The Last Univers
קטע ענק, אין זה קטע הניצחונות היחיד שאני עדיין יכול לשמוע.
חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק



צודק - לשמוע בביית נצחונות אני לא יכול גם בעוד אלף שנה אבל במסיבות וכאלה זה פצצה...
ללכת פוגו בזמן
HOLYMEN - THE LAST UNIVERS
:)
DJ-Energy
אני ממש שונא לשמוע נצחונות במסיבות
אם אני שומע אני מתחיל להתבאס לאללה!!!!..

הטראק ניצחוני היחד השאני אוהב הוא
Holymen - The Last Universe (Live Mix)
זה פשוט טראק אדיררררררררררררר

זה תמיד מפוצץ את המקום
:)
luckystrike
אוקיי חברה - מאז שהתחיל הט'רד הזה נוספו עוד מיליון חדשים ...
כל אחד - שפכו את הלב איך התחלתם להתמכר
ועוד משהוא איך הגעתם לפורום ?

על ההתמכרות כתבתי בפוסט הראשון , ובפורום אני חבר שנה וחצי
אבל באתר הזה אני כבר יותר משנתיים פשוט בהתחלה הוא היה
נורא קטן ולא ידעתי מה זה פורומים בכלל וסתם נכנסתי מדי פעם
וקראתי פוסטים וכאלה ורק אחרי יותר מחצי שנה נרשמתי ...
היו אז נראה לי משהוא כמו 1000 איש ...
Hell_Copter
לא יודע מה הכניס אותי בדיוק לטראנס....
מאז ומתמיד נמשכתי לשירים כמו של רוברט מיילס...
צ'ילדרן ופייבל שלטו לגמרי...
אחר כך הייתה לי את התקופה שלא הפסקתי לשמוע את טאלה - עולם בתוך עיניי (ברמיקס המצוין של שער קוסמי)
וזה עדיין מככב כאחד הטראקים האהובים עליי בכל הזמנים...

ואז הפסקתי והורדתי דברים אחרים... ואז חזרתי לטראנס ובענק והתחלתי רק להוריד טראנסים
בהתחלה זה היה מכל הבא ליד ואז זה הפך להיות יותר דברים ספציפיים כמו אפליפטינג והארד טראנס וכו...

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ripcurl



בתקופה שהייתי הולך ל"באג" (דיסקוטק מיקומי בהרצליה) תמיד היו מסיימים
עם הטראק הזה
הייית משתגע!!:D :D



אוי איך אני זוכר את זה........המסיבות במטווח

נראה לי רק היו 3 מסיבות....כל שבוע...

הייתי בכולן....חח כל שבוע פחות טוב

דווקא זה מקום טוב

יש מלאאאאאאאאאא מקום

אני זוכר בשבעו השלישי הביאו את אייל ואורן ברקן
זה היה תקופת המושאינג!! או לקשים פוגו...
warpedd_
אני רשום פה כבר בערך שנה

אני לא זוכר איך התחלתי לשמוע מוזיקה אלקטרונית
אבל הייתי מוריד בכל מיני אתרים כמו
shadow zone ז"ל
ובין השאר גם טראנסאדיקט

איזה פעם ששעמם לי רציתי לראות מה זה הפורמים האלה
ואז ראיתי שרשום
ISRAEL

נכנסתי וקראתי ונדמה לי שמשהו שם קישור לשרינג
אני אפילו זוכר שזה היה לטראק
minimalistix - close cover
ואז נרשמתי:D

אחרי כמה זמן התחלתי לרשום גם הודעות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement