|
מה הכניס אותכם לטראנס? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון לא אמרת שאתה מדבר על הלייב סטים שלו
דבר שני באמת תוריד את הסט בהומלאנד
סט חמוד לאללה - רק האיכות שלו בקרשים
דבר שלישי - לא שמעתי את הסט באיביזה
הוא ממש גרוע? |
אין לי מאיפה להוריד את הסט מהומלנד
:(
והסט באיביזה שמעתי אותו אפילו בשידור חי!, הוא היה כזה מבאס!!, אתה שומע איזה אחד מנגן בחצוצרה באמצע
Dj tiesto - urban train
חחחח, הייתי בצ'ט כולם רצו להעיף לו מכות להומו עם החצוצרה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחח, הייתי בצ'ט כולם רצו להעיף לו מכות להומו עם החצוצרה |
:)
גם בסט מהומלנד יש איזה אחד עם חצוצרה מעצבנת שמפריע כל הזמן
זה סט ארוך אבל האיכות חררררא
שומעים את הקהל יותר מאשר את הטראקים - לפעמים זה מוסיף אבל בסט הזה זה ממש לא... |
|
|
| nesher |
כן כן אתם יכולים לצחוק אבל מי שהכניס אותי לטראנס היה לא אחר מאשר
Holymen
מה לעשות הדיסק שלו
Nitch O Not
פשוט עשה לי את זה.
אל תבינו אותי לא נכון אני כבר לא שומע ניצחונות אבל הסגנון הזה הוא שהכניס אותי לטראנס |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by nesher
כן כן אתם יכולים לצחוק אבל מי שהכניס אותי לטראנס היה לא אחר מאשר
Holymen
מה לעשות הדיסק שלו
Nitch O Not
פשוט עשה לי את זה.
אל תבינו אותי לא נכון אני כבר לא שומע ניצחונות אבל הסגנון הזה הוא שהכניס אותי לטראנס |
שמע אחי אני לא יודע מה איתך אבל אני לי אף פעם לא נמאס מהניצחונות האלה!:)
בדוגרי אין משהו יותר כייף מלשבת עם בבית שאתה משועמם
ולשמוע כמה ניצחונות חמודים:D
וגם במסיבות אני לפעמים שומע בסיום איזה טראק ניצחון אני פשוט נהנה |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by ripcurl
שמע אחי אני לא יודע מה איתך אבל אני לי אף פעם לא נמאס מהניצחונות האלה!:)
בדוגרי אין משהו יותר כייף מלשבת עם בבית שאתה משועמם
ולשמוע כמה ניצחונות חמודים:D
וגם במסיבות אני לפעמים שומע בסיום איזה טראק ניצחון אני פשוט נהנה |
ללללללאאאא, כבר ישן ונמאס, אבל מה שנכון באמת זה שנחמד לשמוע ולרקוד אותם בסוף המסיבות ובאפטר פרטיס איזה שתיים שלוש כאלה בסוף.
במיוחד את
Holymen - The Last Univers
קטע ענק, אין זה קטע הניצחונות היחיד שאני עדיין יכול לשמוע.
חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by nesher
ללללללאאאא, כבר ישן ונמאס, אבל מה שנכון באמת זה שנחמד לשמוע ולרקוד אותם בסוף המסיבות ובאפטר פרטיס איזה שתיים שלוש כאלה בסוף.
במיוחד את
Holymen - The Last Univers
קטע ענק, אין זה קטע הניצחונות היחיד שאני עדיין יכול לשמוע.
חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
בתקופה שהייתי הולך ל"באג" (דיסקוטק מיקומי בהרצליה) תמיד היו מסיימים
עם הטראק הזה
הייית משתגע!!:D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by nesher
ללללללאאאא, כבר ישן ונמאס, אבל מה שנכון באמת זה שנחמד לשמוע ולרקוד אותם בסוף המסיבות ובאפטר פרטיס איזה שתיים שלוש כאלה בסוף.
במיוחד את
Holymen - The Last Univers
קטע ענק, אין זה קטע הניצחונות היחיד שאני עדיין יכול לשמוע.
חזקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק |
צודק - לשמוע בביית נצחונות אני לא יכול גם בעוד אלף שנה אבל במסיבות וכאלה זה פצצה...
ללכת פוגו בזמן
HOLYMEN - THE LAST UNIVERS
:) |
|
|
| DJ-Energy |
אני ממש שונא לשמוע נצחונות במסיבות
אם אני שומע אני מתחיל להתבאס לאללה!!!!..
הטראק ניצחוני היחד השאני אוהב הוא
Holymen - The Last Universe (Live Mix)
זה פשוט טראק אדיררררררררררררר
זה תמיד מפוצץ את המקום
:) |
|
|
| luckystrike |
אוקיי חברה - מאז שהתחיל הט'רד הזה נוספו עוד מיליון חדשים ...
כל אחד - שפכו את הלב איך התחלתם להתמכר
ועוד משהוא איך הגעתם לפורום ?
על ההתמכרות כתבתי בפוסט הראשון , ובפורום אני חבר שנה וחצי
אבל באתר הזה אני כבר יותר משנתיים פשוט בהתחלה הוא היה
נורא קטן ולא ידעתי מה זה פורומים בכלל וסתם נכנסתי מדי פעם
וקראתי פוסטים וכאלה ורק אחרי יותר מחצי שנה נרשמתי ...
היו אז נראה לי משהוא כמו 1000 איש ... |
|
|
| Hell_Copter |
לא יודע מה הכניס אותי בדיוק לטראנס....
מאז ומתמיד נמשכתי לשירים כמו של רוברט מיילס...
צ'ילדרן ופייבל שלטו לגמרי...
אחר כך הייתה לי את התקופה שלא הפסקתי לשמוע את טאלה - עולם בתוך עיניי (ברמיקס המצוין של שער קוסמי)
וזה עדיין מככב כאחד הטראקים האהובים עליי בכל הזמנים...
ואז הפסקתי והורדתי דברים אחרים... ואז חזרתי לטראנס ובענק והתחלתי רק להוריד טראנסים
בהתחלה זה היה מכל הבא ליד ואז זה הפך להיות יותר דברים ספציפיים כמו אפליפטינג והארד טראנס וכו... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by ripcurl
בתקופה שהייתי הולך ל"באג" (דיסקוטק מיקומי בהרצליה) תמיד היו מסיימים
עם הטראק הזה
הייית משתגע!!:D :D |
אוי איך אני זוכר את זה........המסיבות במטווח
נראה לי רק היו 3 מסיבות....כל שבוע...
הייתי בכולן....חח כל שבוע פחות טוב
דווקא זה מקום טוב
יש מלאאאאאאאאאא מקום
אני זוכר בשבעו השלישי הביאו את אייל ואורן ברקן
זה היה תקופת המושאינג!! או לקשים פוגו... |
|
|
| warpedd_ |
אני רשום פה כבר בערך שנה
אני לא זוכר איך התחלתי לשמוע מוזיקה אלקטרונית
אבל הייתי מוריד בכל מיני אתרים כמו
shadow zone ז"ל
ובין השאר גם טראנסאדיקט
איזה פעם ששעמם לי רציתי לראות מה זה הפורמים האלה
ואז ראיתי שרשום
ISRAEL
נכנסתי וקראתי ונדמה לי שמשהו שם קישור לשרינג
אני אפילו זוכר שזה היה לטראק
minimalistix - close cover
ואז נרשמתי:D
אחרי כמה זמן התחלתי לרשום גם הודעות |
|
|
|
|