return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . ' (pg. 5)
View this Thread in Original format
Xilver
quote:
Originally posted by Tiger777
^... dat tijs nu eenmaal NIET de beste DJ is...


Tgaat dan ook niet over de beste, maar over de populairste, en draai het of keer het gelijk ge wilt, maar Tiësto is nu eenmaal de populairste.
pooley
Allé da de mensen het nu nog ni doorhebben
POPULAIRSTE (danku xilver:) )
TOR
quote:
Originally posted by Freezel
Ook leuk is dat Armin's set van a.s. vrijdag is verlengd van 3 uur naar 6 uur :) Voorteken? ;) :p


weet niet in hoeverre het een traditie is dat de #1 DJ noodzakelijk aanwezig moet zijn.. Tiesto kan ook gewoon afgezegd hebben :p
Dj Thy
Naar het schijnt :

# 1 Paul Van Dyk
# 2 Tiesto
# 3 Armin
# 4 Sasha
# 5 Ferry Corsten

Schiet mij niet dood ast ni waar is he.
TOR
lol, er doen zoveel geruchten de ronde... gewoon afwachten, we zien wel over een paar uur :)
pooley
quote:
Originally posted by Dj Thy
Naar het schijnt :

# 1 Paul Van Dyk
# 2 Tiesto
# 3 Armin
# 4 Sasha
# 5 Ferry Corsten

Schiet mij niet dood ast ni waar is he.


oh jawel
NI BEWEGEN, VOORAL NIIII BEWEGEN !
FredNova
Tiësto :D (check first post for complete list)
angelicapple
hmm .. wtf doet 2manydj's daar vlak bij M.I.K.E? kheb die nog maar ene keer zien draaien maar toen konden ze er allesins nix van ...
FUSyke
Stond M.I.K.E. vorig jaar niet hoger? jammer:( Maar toch goeddat hij nog op plaats 62 staat:)
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
Stond M.I.K.E. vorig jaar niet hoger? jammer:( Maar toch goeddat hij nog op plaats 62 staat:)


mike stond vorig jaar op 50

om het relatieve van deze lijst te bewijzen, BT staat nog steeds in de top 100, BT is helemaal geen dj...

pooley
2many dj's is ook maar raar :/
Spijtig voor MIKE en ja was te verwachten ;-)
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
Spijtig voor MIKE en ja was te verwachten ;-)


bwa dat vind ik niet eigenlijk, dit jaar draaide mike toch op dancevalley, godskitchen en ibiza. Bovendien zit er een beter management achter hem. Natuurlijk mike is iemand die niet echt veel draait en als we eerlijk zijn is hij ook verre van de technisch beste dj.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement