|
DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . ' (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Tiger777
^... dat tijs nu eenmaal NIET de beste DJ is... |
Tgaat dan ook niet over de beste, maar over de populairste, en draai het of keer het gelijk ge wilt, maar Tiësto is nu eenmaal de populairste. |
|
|
| pooley |
Allé da de mensen het nu nog ni doorhebben
POPULAIRSTE (danku xilver:) ) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ook leuk is dat Armin's set van a.s. vrijdag is verlengd van 3 uur naar 6 uur :) Voorteken? ;) :p |
weet niet in hoeverre het een traditie is dat de #1 DJ noodzakelijk aanwezig moet zijn.. Tiesto kan ook gewoon afgezegd hebben :p |
|
|
| Dj Thy |
Naar het schijnt :
# 1 Paul Van Dyk
# 2 Tiesto
# 3 Armin
# 4 Sasha
# 5 Ferry Corsten
Schiet mij niet dood ast ni waar is he. |
|
|
| TOR |
| lol, er doen zoveel geruchten de ronde... gewoon afwachten, we zien wel over een paar uur :) |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Dj Thy
Naar het schijnt :
# 1 Paul Van Dyk
# 2 Tiesto
# 3 Armin
# 4 Sasha
# 5 Ferry Corsten
Schiet mij niet dood ast ni waar is he. |
oh jawel
NI BEWEGEN, VOORAL NIIII BEWEGEN ! |
|
|
| FredNova |
| Tiësto :D (check first post for complete list) |
|
|
| angelicapple |
| hmm .. wtf doet 2manydj's daar vlak bij M.I.K.E? kheb die nog maar ene keer zien draaien maar toen konden ze er allesins nix van ... |
|
|
| FUSyke |
| Stond M.I.K.E. vorig jaar niet hoger? jammer:( Maar toch goeddat hij nog op plaats 62 staat:) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Stond M.I.K.E. vorig jaar niet hoger? jammer:( Maar toch goeddat hij nog op plaats 62 staat:) |
mike stond vorig jaar op 50
om het relatieve van deze lijst te bewijzen, BT staat nog steeds in de top 100, BT is helemaal geen dj... |
|
|
| pooley |
2many dj's is ook maar raar :/
Spijtig voor MIKE en ja was te verwachten ;-) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Spijtig voor MIKE en ja was te verwachten ;-) |
bwa dat vind ik niet eigenlijk, dit jaar draaide mike toch op dancevalley, godskitchen en ibiza. Bovendien zit er een beter management achter hem. Natuurlijk mike is iemand die niet echt veel draait en als we eerlijk zijn is hij ook verre van de technisch beste dj. |
|
|
|
|