|
DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . ' (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Ik had Nic Fanciulli wel hoger willen zien staan
:( |
|
|
| djcresto |
| chistopher lawrence op 7, na wat die bracht op aib vind ik niet dat die in de top 10 thuishoort. |
|
|
| TOR |
lol, Benny Benassi en ATB in de top20
lichtjes verrassend dat Hernán zo hoog komt te staan, maar aan de andere kant.. hij brengt goeie muziek. :)
en dan J00F zoveel gezakt :eek: dat begrijp ik niet helemaal.
mooi voor Markus. |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb wel op Hernàn gestemd he :p |
|
|
| djcresto |
in het nederlands forum staat dat atb kan draaien met zen piemel, die plaats is dus zeker verdiend :p
Alleja iedereen zit wel nu op atb zen kop, maar wie heeft em al horen draaien? Tis niet omdat zen producties zijn dat zen sets dit ook zijn. |
|
|
| Dark Apostle |
Allez komaan Tiësto weer nummer 1. Die vent moet precies nimeer veel doen om daar te staan. Mo bon who gives.
Al de DJ's waarop ik vote staan in de top 100. MIKE, DJ Rush, Kai Tracid en....DJ Luna, deze laatste staat zelfs net boven MIKE, wat op een tragische manier vrij grappig is.
Kweet alleen nimeer wie mijn 5de keuze was JOOF of Promo. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik heb wel op Hernàn gestemd he :p |
hehehe.. ik denk dat ik gewoon - net zoals vele andere - James Zabiela en Sander Kleinenberg in de top10 verwachtte, en aldus Cattaneo en ook Christopher Lawrence volledig uit het oog verloren was. |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by djcresto
om het relatieve van deze lijst te bewijzen, BT staat nog steeds in de top 100, BT is helemaal geen dj... |
ik heb gelij-hijk en gij toch nie!!
anyway, is idd een belachelijke lijst, maar toch goe da armin ni eerste is, daarmee kannem nog een jaarke wachten op zijn egotripperij :p
en dammit, als het dan toch trance moest zijn, dan was het écht wel is de moment voor pvd zenne... die misloopt em altijd niptekes :( |
|
|
| Pumaz |
| Jep BT is idd al een tijdje Dj, maar belange niet zo lang als hij producet |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
en dammit, als het dan toch trance moest zijn, dan was het écht wel is de moment voor pvd zenne... die misloopt em altijd niptekes :( |
pvd is door een aantal setjes van de laatste tijd een pak in men achting gestegen. Toch denk ik dat geen enkele dj qua stemmen in de buurt van tiesto komt. Die heeft er misschien evenveel als pvd, armin en sasha samen. Eigenlijk zouden ze het aantal stemmen ook eens mogen publiceren...:D |
|
|
| Hydra |
| M.I.K.E. :mad::mad::mad: |
|
|
| djcresto |
deze heb ik al gezien (van sommigen echt maar weinig en ik kan er vergeten zijn ook natuurlijk):
96 – Marco Bailey
62 – M.I.K.E (PUSH)
44 – Richie Hawtin
36 – James Holden
34 – Sven Vath
32 – Markus Schulz
27 – Mauro Picotto
22 – Erick Morillo
16 – Marco V
14 – Judge Jules
12 – Sander Klienenberg
11 – Carl Cox
9 – Paul Oakenfold
8 – John Digweed
7 – Christopher Lawrence
5 – Ferry Corsten
4 – Sasha
3 – Armin Van Buuren
1 - Tiesto
4 belgen trouwens in de lijst als ik mij niet vergis.
Mike, 2manydj's, junior jack en marco bailey
Toch wel opvallend hoe weinig techno dj's je vooraan terugvindt, als je dat vergelijkt met de status die deze mensen in België krijgen. |
|
|
|
|