return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . ' (pg. 7)
View this Thread in Original format
TOR
ja dat is mij ook opgevallen.. trance en prog kennen blijkbaar het meeste succes.
pooley
quote:
Originally posted by djcresto
bwa dat vind ik niet eigenlijk, dit jaar draaide mike toch op dancevalley, godskitchen en ibiza. Bovendien zit er een beter management achter hem. Natuurlijk mike is iemand die niet echt veel draait en als we eerlijk zijn is hij ook verre van de technisch beste dj.

zo , twas ni op mike bedoeld, op de uitslag int algemeen
dj Zevan
quote:
Originally posted by djcresto
4 belgen trouwens in de lijst als ik mij niet vergis.
Mike, 2manydj's, junior jack en marco bailey

dan vergeet je deze

28 – Johan Gielen
djcresto
quote:
Originally posted by dj Zevan
dan vergeet je deze

28 – Johan Gielen

is genaturaliseerd ;)
dj Zevan
al lang?
vind t eigenlijk geen verlies voor belgië, zeker niet qua producer
pooley
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik had Nic Fanciulli wel hoger willen zien staan
:(

grappig
Eagle`
wat is eigelijk het nut van zon poll "best" DJ te noemen, anyone ?
Pumaz
quote:
Originally posted by pooley
grappig

Wat is er daar zo grappig aan? :conf:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
hehehe.. ik denk dat ik gewoon - net zoals vele andere - James Zabiela en Sander Kleinenberg in de top10 verwachtte, en aldus Cattaneo en ook Christopher Lawrence volledig uit het oog verloren was.

Volgens mij hebben er dit jaar gewoon véél Amerikanen gestemd. Hernan en Lawrence zijn daar gewoon immens populair, terwijl ze bij ons alleen bij de echte insiders goed gekend zijn...
djcresto
quote:
Originally posted by Eagle`
wat is eigelijk het nut van zon poll "best" DJ te noemen, anyone ?

voor een dj is deze ranking toch belangrijk, hoe hoger je staat hoe sneller mensen je vragen voor een gig, en hoe meer geld je hiervoor kan vragen.

Kaidreas
ik vind het echt wel jammer voor onze mike.
iedereen zegt dat hij technisch niet goed is.. but whatever. ik merk het niet. en ik vind zen sets meestal bangelijk. van mij had hij toch zeker en vast hoger mogen staan.
we zouden deze lijst naar tmf ofzo moeten sturen. 2 many dj's toch niet de beste belgen die in het dj'en het hoogste scoren ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by Kaidreas
we zouden deze lijst naar tmf ofzo moeten sturen. 2 many dj's toch niet de beste belgen die in het dj'en het hoogste scoren ;)

ja daar zullen ze van opkijken, zelfs dj wout was genomineerd eh :) maar die moest daar ook toevallig zijn denk ik ....
zeker niks tegen dj Wout maar als ze zo iemand al moeten selecteren staat het echt wel slecht met de Belgische dj scene naar MIJN mening, maar goed populariteit boven alles natuurlijk, beetje jammer
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement