|
DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . ' (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
iedereen zegt dat hij technisch niet goed is.. but whatever. ik merk het niet. |
newbie alert!
*runs* |
|
|
| TheOnE |
Hey guys..
Tis best wel grappig allemaal.
Wat is er gebeurd bij dj mag??
Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc..
Dat zijn in hun ogen verschillende mensen!
De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig
Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden.
Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde.
Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-)
en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek!
Op teletekst stond onze Mike wel.
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! :whip:
maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it!
Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!! :haha:
(dat was een joke van Mike zelf ) :thepirate |
|
|
| pooley |
| Schandalig feitelijk, zo'n fouten maken bij een lijst die wereldwijd gekend is, YOU IS TEH FIRED MISTER |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Schandalig feitelijk, zo'n fouten maken bij een lijst die wereldwijd gekend is, YOU IS TEH FIRED MISTER |
zeker, dit kan em voor mike financieel een pak schelen, ik zou een rechtzetting eisen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TheOnE
Hey guys..
Tis best wel grappig allemaal.
Wat is er gebeurd bij dj mag??
Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc..
Dat zijn in hun ogen verschillende mensen!
De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig
Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden.
Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde.
Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-)
en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek!
Op teletekst stond onze Mike wel.
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! :whip:
maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it!
Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!! :haha:
(dat was een joke van Mike zelf ) :thepirate |
Als JIJ zo slim bent om dat te constateren... denk je dan niet dat de mensen bij DJ Mag ook zo slim zijn? Wat een achterlijke beschuldiging is dit zeg... Typisch geval van slechte verliezer imho. Als dit bericht daadwerkelijk van MIKE af komt issie super triest bezig. Kom op mensen, wees reeel. Veel van MIKE zen eigen producties lijken sterk op elkaar, en je moet er dus maar net van houden om het helemaal geweldig te vinden wat ie doet. En nou snap ik best dat het onder de Belgen een volksheld is (terecht ook imo), maar de belgen vormen natuurlijk maar een klein onderdeel van de globale EDM bevolking he... Wat dat betreft dus alle waardering voor het feit dat MIKE het zo ver weet te schoppen in die lijst :) |
|
|
| Real |
volgens mij zijn alle votes voor "AvB" naar "ATB" gegaan :p
anders had hij wel op 1 gestaan ! :toothless |
|
|
| TheOnE |
Dit zijn de facts!
En terbij eiregooie..whatever
Ze zijn op dj mag aware of dit problem
Wat denk je,dat ze het plots gaan over doen?
Mike heeft alleen een mail gekregen omtrend dit problem,hij heeft dat zelf niet geconstateerd!
maar ja,eerst schieten en dan nadenken,typish hollands :p
no hard feelings |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by TheOnE
Hey guys..
Tis best wel grappig allemaal.
Wat is er gebeurd bij dj mag??
Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc..
Dat zijn in hun ogen verschillende mensen!
De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig
Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden.
Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde.
Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-)
en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek!
Op teletekst stond onze Mike wel.
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! :whip:
maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it!
Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!! :haha:
(dat was een joke van Mike zelf ) :thepirate |
hehe... ik bedoelde het niet zoals of mike er dan beter van wordt als we een mail naar tmf sturen, Ik wou gewoon het in tmf hun face rubben dat "hun" to many dj's toch niet de eerste zijn.
anyways. voor mij mike all the way.
@steffie (graf)---> I'm a newbie and i'm proud of it :cool: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TheOnE
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! :whip: |
De gemiddelde discotheek ganger weet nog niet het verschil tussen Dance, House, Techno, Goa, etc, laat staan dat ze bij de VRT weten wie MIKE is, moest To Many DJ's hunne pa ni Zaki zijn geweest hadden ze dat daar ook niet geweten dat die 2 Belgen waren. Dan hadden ze ineens moeten doorzaken naar Regi of Wout...als ze er al instaan... |
|
|
| Kaidreas |
| junior jack stond er ook in dacht ik. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
junior jack stond er ook in dacht ik. |
en marco bailey |
|
|
|
|