|
[18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Hey jordi,
Leuk hoor zo'n prijsvraag :D maarre ik zie ze hier in de buurt nergens..:nervous: :D OF promoten jullie niet op de veluwe??:p |
|
|
| Jordi Bouman |
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P
Heb je ze echt niet zien hangen dan??
Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jordi Bouman
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P
Heb je ze echt niet zien hangen dan??
Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars. |
Ik bel Bram wel ff op :p
Ik zou maar snel beginnen met wat promotie op de veluwe. Als die posters hier eenmaal hangen heb je iedere maand een volle bak :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jordi Bouman
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P
Heb je ze echt niet zien hangen dan??
Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars. |
Jordi jij weet niet eens waar de Veluwe ligt man :p
Ik zeg ze zijn knal-geel met roze stippen! |
|
|
| Jordi Bouman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jordi jij weet niet eens waar de Veluwe ligt man :p
Ik zeg ze zijn knal-geel met roze stippen! |
LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P
Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.
Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Jordi Bouman
LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P
Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.
Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord. |
:p :p hehe ik zou het niet weten. Echt weer zo'n vraag voor mensen uit de randstad :rolleyes: :D
Ik ga morgen speciaal met de trein naar den haag om die posters te vinden. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Jordi Bouman
LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P
Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.
Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord. |
Hang die posters dan ook eens ergens op!! |
|
|
| sndh |
| precies, voor mijn huis staan papierbakken! |
|
|
| Edwin B |
Als zuid limburger gok ik op lichtblauw?
En anders kom ik toch gewoon :toocool: |
|
|
| New Wave |
| Ze zijn volgen smij zwart-wit :p |
|
|
|
|