return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
[18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen (pg. 3)
View this Thread in Original format
magrec
Hey jordi,

Leuk hoor zo'n prijsvraag :D maarre ik zie ze hier in de buurt nergens..:nervous: :D OF promoten jullie niet op de veluwe??:p
Jordi Bouman
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P

Heb je ze echt niet zien hangen dan??

Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars.
magrec
quote:
Originally posted by Jordi Bouman
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P

Heb je ze echt niet zien hangen dan??

Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars.


Ik bel Bram wel ff op :p
Ik zou maar snel beginnen met wat promotie op de veluwe. Als die posters hier eenmaal hangen heb je iedere maand een volle bak :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jordi Bouman
Tuurlijk promoten wij op de veluwe :P

Heb je ze echt niet zien hangen dan??

Geef je wel een tip: ze zijn NIET paars.


Jordi jij weet niet eens waar de Veluwe ligt man :p

Ik zeg ze zijn knal-geel met roze stippen!
Jordi Bouman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jordi jij weet niet eens waar de Veluwe ligt man :p

Ik zeg ze zijn knal-geel met roze stippen!


LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P

Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.

Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord.
magrec
quote:
Originally posted by Jordi Bouman
LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P

Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.

Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord.



:p :p hehe ik zou het niet weten. Echt weer zo'n vraag voor mensen uit de randstad :rolleyes: :D

Ik ga morgen speciaal met de trein naar den haag om die posters te vinden.
Tim81
quote:
Originally posted by Jordi Bouman
LOL!!!! Veluwe is bijna buitenland toch?? :P

Voor de mensen die blauw/geel mailde.....das niet goed. Het gaat om de poster en niet om de flyer.

Blijf ze sturen want nog niemand gaf het goede antwoord.


Hang die posters dan ook eens ergens op!!
sndh
precies, voor mijn huis staan papierbakken!
SnuggLe
Groen.....!
sndh
Rood :o

Edwin B
Als zuid limburger gok ik op lichtblauw?
En anders kom ik toch gewoon :toocool:
New Wave
Ze zijn volgen smij zwart-wit :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement