|
[18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Tegelijk met Innercity zijn er 2 goede vervangers in Den Haag. Integrate en.......Exposure! Exposure heeft deze keer James Zabiela uitgenodigt. Lekker klein clubje met 3 uur Zabiela, lekker toch?
Een 2e DJ zijn ze nog mee bezig, maar twijfelen ze over..... omdat het dus ook tegelijk met Innercity is, en het dan een risico is dat er ineens niemand komt. Tweede naam is ook een 'grote' progressive DJ.
Maar in ieder geval Zabiela dus! Reden voor mij om te gaan!
James Zabiela @ Exposure - Scheveningen [18 december 2004]
Dus.... wie gaat er mee? :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| sndh |
ik ben hier ook bij! Liever Zabiela 3 uur in een club dan Innercity!! Ben benieuwd wie die 2e dj wordt!
edit: geen hernan! :S |
|
|
| Tim81 |
Ondanks dat nog niet alle informatie er is, klinkt het al heel interessant.!
Was toch niet van plan om naar Innercity te gaan (ondanks Yooshi), dus met dit als alternatief... zou ik zomaar in Scheveningen kunnen belanden. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by sndh
ik ben hier ook bij! Liever Zabiela 3 uur in een club dan Innercity!! Ben benieuwd wie die 2e dj wordt!
|
helemaal mee eens!
is ook stukken goedkoper :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
helemaal mee eens!
|
ik ook! :) |
|
|
| Matthijs |
| Goed alternatief voor Innercity inderdaad! Een stuk voordeliger en bovendien vaak veel gezelliger dan die massale feesten, dus goede kans dat ik hier ook naar toe kom. :) |
|
|
| Tim81 |
| Snuggle (of iemand anders) is er nou al meer bekend over dit feest!? Ik kan nog steeds niks vinden in de agenda's en krijg geen antwoord op mailtjes van Club Fly en Exposure... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Snuggle (of iemand anders) is er nou al meer bekend over dit feest!? Ik kan nog steeds niks vinden in de agenda's en krijg geen antwoord op mailtjes van Club Fly en Exposure... |
Ik heb verder ook GEEN idee. Vind het ook wel slecht. Jordi liet verder ook niets weten. Zabiela komt zeker, maar verder??? Geen idee....... zal het nog wel eens vragen. Maar neem aan dat de promo volgende week wel begint. :conf: |
|
|
| Tim81 |
Dit is het enige dat ik heb kunnen vinden:
Partyflock |
|
|
| Optimus |
| Die heb ik er zelf ingezet lol:p Het staat bevestigd op de site van Zabiela. |
|
|
| Tim81 |
Dan gaan we daar maar van uit!
Ik zie het staan:
The Hague, Netherlands: Saturday 18th Dec EXPOSURE at CLUB FLY |
|
|
|
|