|
[18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
reputatie :) |
Nee, gewoon fout.
Als ik hem al zou kunnen regelen zou ik het nu JUIST niet doen ;) |
|
|
| sndh |
ben nu beetje alle tracks die ik herkende bij mekaar aan het zoeken :) Voor de addicts / liefhebbers:
Jordi: post ff je volledige tracklist!!
Jordi Bouman:
OC - Not Even Winds
Sultan - Shivers (Original mix)
Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamills last time for 9 vox)
The Operators - Furball :toothless
Sebastian Ingrosso - Walk Talk Acid
Viton & Stel - Wooden Swordz (Kosmas Epsilon remix)
James Zabiela:
Decomposed Subsonic - Atlantic View
Depeche Mode - Enjoy the Silence
Infusion - Girls can be cruel
Carganoid Vs Kinetic
David Guetta - The World is Mine (remix)
Mylo - In My Arms (Zabiela edit)
INXS - |
|
|
| DaanMc |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nee, gewoon fout.
Als ik hem al zou kunnen regelen zou ik het nu JUIST niet doen ;) |
hij vertelde mij juist dat je zei dat ie al de forums moest checken ;)
ik wist pas later wie je was, ik stond een tijdje achter/naast je, je was toch die gozer met dat la coste shirt?
ik vond het wel leuk, een nieuwe ervaring, ben normaal niet echt van deze muziek. erg bijzonder vond ik het niet.. ben om 3 uur weer weggegaan, 5 minuutjes later alweer thuis :) |
|
|
| Edwin B |
| Vanuit het zuiden naar de Scheveningse haven voor een iets meer dan 3uur durende set van James Zabiela met een zeer goede Jordi Bouman. Vond Jordi zo van een afstand en qua draaistijl wel wat weghebben van James Holden, kom ik zeker nog eens naar kijken. Ja James, ik vond het helemaal top! Al was ie in het Paard eerder dit jaar beter maar afdgelopen nacht zeer zeker heel goed. Club Fly, was er nog nooit geweest maar zo verder wel aardig, jammer dat er toch nog zoveel mensen naar dat id-t winstpakker feest zijn gegaan, ja ok yoshotishi area maar dat was het dan ook. |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Komt overigens een gast naar me toe rond 01:00 uur: "Zeg jij bent toch die gast die gezorgd heeft voor de mp3 van Hodlen van de Exposure? Kan je deze ook regelen?". Echt behoorlijk vaag en behoorlijk kansloos. Vroeg nog van 'hoe kom je daarbij etc?' maar daar reageerde hij niet op :rolleyes: |
hahah die zekere persoon ken ik ja, ik vond t ook nogal lomp dat hij dat deed.
Hij zei idd dat jij zei dat hij de fora in de gaten moest houden...
James draaide ook nog
Rex the dog - Prototype
en Client - Radio (Rex the dog remix) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Edwin B
Vanuit het zuiden naar de Scheveningse haven voor een iets meer dan 3uur durende set van James Zabiela met een zeer goede Jordi Bouman.
*knip*
|
Was jij met Sndh mee, or not?
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
hahah die zekere persoon ken ik ja, ik vond t ook nogal lomp dat hij dat deed.
Hij zei idd dat jij zei dat hij de fora in de gaten moest houden...
James draaide ook nog
Rex the dog - Prototype
en Client - Radio (Rex the dog remix) |
Het was op zich niet lomp hoor, maar had hij alleen even zijn naam kunnen zeggen slash hoe hij dat wist :) Dat is wel zo beleefd vind ik. Daarnaast heb ik die Holden set helemaal niet geregeld.
Dat wat ik hiervoor poste; let op de ;) dus rustig maar ;)
Maar inderdaad, ik zei dat hij de forums in de gaten moet houden, en dat moet je ook blijven doen. Er is een kans dat deze namelijk op mp3 gaat komen, maar dan moet je niet mij maar Jordi Bouman zelf lief aan kijken. Hij zei in ieder geval dat hij opgenomen was. Of hij hem vrijgeeft of dat hij vrijgegeven mag worden: dont know....
| quote: | Originally posted by DaanMc
hij vertelde mij juist dat je zei dat ie al de forums moest checken ;)
ik wist pas later wie je was, ik stond een tijdje achter/naast je, je was toch die gozer met dat la coste shirt?
ik vond het wel leuk, een nieuwe ervaring, ben normaal niet echt van deze muziek. erg bijzonder vond ik het niet.. ben om 3 uur weer weggegaan, 5 minuutjes later alweer thuis :) |
Ja, was die gozer met het lacoste-shirt.
Maar....wie was het nou dan?? Lekker vaag. Durven mensen hier op het forum ofzo niet te zeggen wie ze zijn? :o :rolleyes: Of is er een andere reden? |
|
|
| Edwin B |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Was jij met Sndh mee, or not?
|
Nee was ik niet,
Volgens mij stond ik aan de andere kant van het danspodium (met paal)als jij?! |
|
|
| jameszabiela |
Thanks for coming everyone! :)
James |
|
|
| SnuggLe |
Eh...geen idee zo. Ik stond een beetje (als je vanuit de Dj bekijkt) achteraan rechterkant bij dat soort 'barretje'. Maar oke :)
| quote: | Originally posted by jameszabiela
Thanks for coming everyone! :)
James |
Thanks for the night James!
Btw, i made some pictures of you (maybe you remind the wierdo with the pink shirt :D). Will post them here later on! |
|
|
| jameszabiela |
| haha... okay :) |
|
|
| SnuggLe |
Here are some!
If you (or anyone) needs them in full size than send me a PM!




 |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar....wie was het nou dan?? Lekker vaag. Durven mensen hier op het forum ofzo niet te zeggen wie ze zijn? :o :rolleyes: Of is er een andere reden? |
Ja wel hoor maar er was nogniet naar gevraagd, vandaar dat Daan dat nogniet zei :thepirate
Ik was die jongen met dat witte shirt met daarop de tekst Music is my religion shirt en Daan was die jongen met een wit overhemd, ik weetniet of dat zo duidelijk genoeg omschreven is.
We waren in iedergeval, d8 ik zo wel de jongste daar.
Nogmaals ik heb het echt prima naar me zin gehad. Je zag echt dat het publiek hoofdzakelijk voor james kwam en er echt zin in had.
Ik had verwacht dat ik daar met een keurend oog van "wat doe jij hier, ga lekker buitenspelen" werd aangekeken maar gelukkig was dat niet zo... of ik heb het niet opgemerkt dat kan ook :).
And James I think your set was really good, you started well then after an hour it went a little downhill but your last 2 hours were magnificant! I totally spaced out while your tease edit of Jeff Bennett - Strange item was playing :eyespop: :eyespop:
edit: Snuggle mooie foto's! waren dit alle foto's...nee toch? ik heb je namelijk veel meer kiekjes zien nemen, of zijn die mislukt? |
|
|
|
|