|
[18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
| het is koud hoor, op het station zo 's ochtends vroeg.... :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by sndh
het is koud hoor, op het station zo 's ochtends vroeg.... :rolleyes: |
Joh, dan moet je naar El Basha! Kan je heerlijk zitten en eten!
Of wil je als zwerver zijnde wel een bakkie thee geven ofzo :p |
|
|
| sndh |
| pm me maar info over el basha! Eethuis toch? |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by sndh
pm me maar info over el basha! Eethuis toch? |
El Basha is een shoarma toko, opzich vrij goed te doen het eten daar en ze zijn tot laat open.
Vanaf het paard (als je er met je rug ernaar toe staat) is het naar rechts de eerste straat in. Je ziet dan een politie bureau, die is aan de linkerkant van de straat. El Basha zit in een zijstraatje aan de rechterkant, rechttegenover een parkeergarage.
Ik ben benieuwd of het druk is in club fly, er zijn zoveel feesten diezelfde nacht.
Slechtere timing is bijna niet mogelijk. |
|
|
| sndh |
| tnx man! Denk dat ik het, samen met Snuggie's beschrijving, wel moet gaan vinden! Kom jij die avond ook? |
|
|
| Bouma-Bros |
Ben zaterdag ook present. :tongue2
Wie komen er nou allemaal van TA?
Sido |
|
|
| SnuggLe |
Volgensmij alleen jij, Sndh, Matthijs en ik.
De rest zijn kansloze afhakers die naar IC gaan ineens ;) |
|
|
| Phortje |
| Geen geld, anders was ik wel meegegaan... Lijkt me echt veel leuker dan IC :) |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Volgensmij alleen jij, Sndh, Matthijs en ik.
De rest zijn kansloze afhakers die naar IC gaan ineens ;) |
Ik ben inmiddels ook gedegradeerd tot kansloze afhaker! Heb toch gekozen voor met name de Yooshi zaal van IC... :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ik ben inmiddels ook gedegradeerd tot kansloze afhaker! Heb toch gekozen voor met name de Yooshi zaal van IC... :D |
Oh oh oh oh, valt me toch weer tegen! :)
Maarja, IC is ook zeker wel gaaf ja, maar dit komt me toch even wat beter uit (lees: dichterbij/goedkoper) |
|
|
| jameszabiela |
look forward to seeing you all tomorrow!
Can't wait...
JZ :) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by jameszabiela
look forward to seeing you all tomorrow!
Can't wait...
JZ :) |
If you can guarantee you gonna give away a splendid set then I will be there :D
It's gonna be Exposure or Mojado and Mesh...still don't know |
|
|
|
|