return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
[31-12-2004] Extrema: NYE - Strijp-S, Eindhoven
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Extrema: NYE, Strijp-S, Eindhoven



Het nieuwjaarsevenement van Extrema NYE zal dit jaar plaatsvinden in het Eindhovense Klokgebouw van de voormalige Philipsfabriek Strijp-S :) Dit ligt aan het treinstation Eindhoven Beukenlaan en is dus goed te bereiken met het ov :cool:

Line-up =>>

Kevin Saunderson
Steve Rachmad
Ken Ishii
Joris Voorn
Joel Mull
Funk D'Void
Dr. Lektroluv
Benny Rodrigues
Estroe
Don Diablo
Marcello


Goede line-up dacht ik zo, zeker op techno gebied :cool:
basd
Zeker een nette line-up! Leuke keuze voor de lokatie ook.
HiGH_NrG
Ik sprak op het Extrema feestje in Panama met zo'n gast van Extrema... En die wilde maar niks vertellen over NYE. Maar dit ziet er zeker lekker uit :D
Tim81
En alweer SPAM van onze 'Jumping Jack' Onno....... bevalt je stage een beetje?

Inderdaad aantal leuke namen op de line up!
SnuggLe
Zo he, dit is helemaal niet verkeerd!
Jammer dat het met Oud&Nieuw is, vind dat niet echt een avond voor mij om naar een houseparty te gaan (en zeker niet zover weg). Sta je daar alleen met je vriendin.....
Hitman
Lekkere lineup zeg! Vorig jaar ook zeer geslaagd, dus als de rest mee wil ben ik er weer bij:p
tango
Vorig jaar hebben we op het laatste moment besloten om toch maar naar Extrema NYE te gaan. Dat was toen in het beursgebouw en ik heb daar achteraf echt geen spijt van gehad! Was toen heel vet met oa. erick de man, gene farris en joost van bellen.....

Denk dat we dit jaar wel weer gaan :)
Hitman
quote:
Originally posted by tango
Denk dat we dit jaar wel weer gaan :)


Kijk dat is er al 1...:D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
En alweer SPAM van onze 'Jumping Jack' Onno....... bevalt je stage een beetje?



ja bevalt goed, even wat rustiger geweest na Art of Silence maar nu weer vol gas! :stongue:

de "slogan" voor 2005 wordt trouwens Spirit of Colours zoals te zien is op de poster :cool:
basvh
goede line up hoor!!!

ff kijken of ik hier bij kan zijn!

@win
Leuk feestje, maar ik vier mijn oud en nieuw (voor zover je er daar over kunt spreken) in Vietnam :)
M_Peror
Zekers leuk feestje (de meeste feestjes van Extrema vind ik wel leuke feestjes :) ) maar wij hebben al andere plannen voor nieuwjaarsnacht... sjammer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement