|
Right Now #2 (pg. 167)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Zehra
mss te hoge verwachtingen? :)
|
ja moet ik wel toegeven :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Graag, 't zal alleen niet veel helpen. |

Evanescence - Hello (Trifactor Vs Gabriel & Dresden Mix) |
|
|
| The_G0dfather |
Gracias
allé kga slapen, beste oplossing |
|
|
| Jasperovitsj |
Delerium - Silence (Fade's sactuary remix)
BEST....
VOCALS...
EVER...
...God I love that track!! :eyes: :eek: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Delerium - Silence (Fade's sactuary remix)
BEST....
VOCALS...
EVER...
|
ja idd. En als ge dan bedenkt dat 50% van dit board (in new releases section) precies een zaadlozing krijgt bij het horen van de vocals van Fisher (uit die Filo & Peri track)... It beats me ! :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Delerium - Silence (Fade's sactuary remix)
BEST....
VOCALS...
EVER...
...God I love that track!! :eyes: :eek: :eyespop: :crazy: |
kan nie zeggen da da de best vocals ever zijn voor mij... zou eigenlijk nie kunnen kiezen... zoveel vocals -> elk een plaatsje in mn hart :)
on-topic: Firewall - Sincere (Pulser Remix) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ja idd. En als ge dan bedenkt dat 50% van dit board (in new releases section) precies een zaadlozing krijgt bij het horen van de vocals van Fisher (uit die Filo & Peri track)... It beats me ! :o |
Ja, ik kan er soms ook niet bij :)
Maar soms ben ik ook onweerstaanbaar aangetrokken tot vocals van één of ander crappy nummer. Ge hebt dat gewoon niet in de hand I guess :) |
|
|
| Zehra |
^ hoe gaan de vocals van da liedje?
Neo & Farina - Alba Rossa (Original Mix)
damn, zo zalig :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Digital Witchcraft - Brindavan (Momu remix)
I'm like...totally swept away :eyes:
EDIT: Na 5 keer op repeat ben ik absoluut zeker, beste prog breaks van 2005 tot nu toe! :eyespop: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ja, ik kan er soms ook niet bij :)
Maar soms ben ik ook onweerstaanbaar aangetrokken tot vocals van één of ander crappy nummer. Ge hebt dat gewoon niet in de hand I guess :) |
das ook just :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Zehra
^ hoe gaan de vocals van da liedje?
|
Am i wrong to want you near?
A bit of heaven with you beside me.
I see your face in the eyes of the sky,
but you are farther then, far tonight.
Am i wrong to feel this way,
and do my tears fall down in the darkness,
and do you see them all from a distance,
and will you come to me and make them go away,
a little close is now is where you need to be. x2
(gepikt uit de thread over dat nummer in new releases section) :) |
|
|
| Pumaz |
Rui Da Silva feat. Cassandra - Touch me
En dit zijn voor mij de beste vocals ever :p
They've got more soul imo :p |
|
|
|
|