|
Right Now #2 (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Mystique |
Futuregrooves
Is een klein station dat allen op vrijdag en zaterdag uitzendt.
En binne kort ook op donderdag een set van Manuel :)
Indien zin moest hebben voor een guestmix op futuregrooves (vrijdag prerecorded, zaterdag live set ;) ) Laat maar iets weten :)
Link: www.futuregrooves.com |
|
|
| Freezel |
| Hehehe, zal er ff over nadenken ;) Eerst heb ik handen vol aan eigen show en ETN + andere guestmixen :) |
|
|
| Mystique |
| quote: | Originally posted by Freezel
True :) Ik probeer juist meerdere stylen in 1 show te stoppen ;)
|
Ja maar kan je in jouw show ook bijvoorbeeld Plastic boy - Angel dust ineens kunne draaien ?? Allé dat is toch raar tussen allemaal nieuwe tracks ni?? (opnieuw ben geen dj eh,...) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Mystique
Ja maar kan je in jouw show ook bijvoorbeeld Plastic boy - Angel dust ineens kunne draaien ?? Allé dat is toch raar tussen allemaal nieuwe tracks ni?? (opnieuw ben geen dj eh,...) |
Het is voor mij als amateur dj onmogelijk om elke week de nieuwste nummers te draaien. Daarom wissel ik wat oudere nummers af met nieuw materiaal wat ik per week koop/ontvang. Af en toe een classic erdoorheen gooien is juist leuk voor het effect van de set en geeft variatie :) |
|
|
| Mystique |
Daar hebt ge een punt. Maar ja TTT staat n eenmaal bekend voor nieuwste tracks , dus zal zo blijven (denk ik)
MN zal verschillen denk ik, omdat er veel met requests gewerkt wordt... Maar ja we zien wel :D
En op dat "amateur" dj, wa verstaat ge onder amateur??
Persoonlijk vind ik u nu ni echt amateur...
Tenzij ge vindt dat je amateur blijft tenzij ge kunt leven van het "DJ zijn". |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Mystique
Daar hebt ge een punt. Maar ja TTT staat n eenmaal bekend voor nieuwste tracks , dus zal zo blijven (denk ik)
MN zal verschillen denk ik, omdat er veel met requests gewerkt wordt... Maar ja we zien wel :D
En op dat "amateur" dj, wa verstaat ge onder amateur??
Persoonlijk vind ik u nu ni echt amateur...
Tenzij ge vindt dat je amateur blijft tenzij ge kunt leven van het "DJ zijn". |
Hehe, ik verdien er niet mijn brood mee zeg maar, maar ben er flink wat geld aan kwijt ;) Het is gewoon lastig om er tussen te komen. |
|
|
| Mystique |
Denk dat er niet veel DJ's zijn die hun brood verdiene der mee.
Ja M.I.K;E. en avb en zo ok.
Maar voor de rest...
Voor mij is ne amateur iemand die ofwel foute muziek speelt(allé zo da ge ineens zo denkt: Wat doet dat lieke hier tussen.)
Ofwel iemand die totaal ni kan mixen ( "track 5sec mix 2nd track" toestanden).
Dus gaat in u geval ni op :D
Conclusie: ge zijt geen amateur ;) |
|
|
| FUSyke |
Alter Ego - Rocker:tongue3Een van mijn favo's van het moment:)
Clip >>> http://www.video-c.co.uk/default.asp?microsite=alte001 |
|
|
| Mystique |
| NU NRG - free fall :crazy: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Dark Apostle |
Void Pointer - I Died For You
lekkere DnB :crazy: :crazy: :eyespop: |
|
|