|
Right Now #2 (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| dj Zevan |
| Emrecan Cakir - Vertigo |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Super schijf, ik begin echt wel een Shiloh addict te worden, als producers én als dj's. |
+ ing 1 bro!
Alles wat ik tot nu toe van hen gehoord heb vind ik ongelooflijk super, kzei het nog een week terug tegen een kameraad van mij dat ik lately fan van Shiloh aant worden ben :D
toevallig :) |
|
|
| The_G0dfather |
Viva Cité
Waalse radio, met totaal niets van trance, maar 'k hoor wel nog graag franse muziek, opt gemakske:) |
|
|
| dj Zevan |
| Dousk - The Novel |
|
|
| Jasperovitsj |
| Albert Vorne - A leaden day (M.I.K.E. remix) :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
Iedereen rond mij op kot weg dus ff adagio for strings laten knallen, en daarna hoogst waarschijnlijk olympic flame :eyes: :eyes: :eyes:
nog ff de subwoofer van m'n 5.1 set checken, en ja hoor, werkt nog perfect :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| Ik heb al enkele keren naar de sets van Mr Sam geluisterd op zijn site >>> http://www.mrsam.tv/ Ze zijn wel al van 2003 maar zo lekker:crazy: Bij zijn sets verveel ik mij geen seconde. Ik ben nu bezig naar recentere sets te zoeken van hem. |
|
|
| The_G0dfather |
| Ah, mss iets voor morgen dat, ben nu ah luisteren naar set van Sasha: Ministry of Sound session 08-06-04, begint voorlopig lekker rustig. 'k Weet nog niet hoe de volgende tracks zullen zijn, maar 'k ga i.i.g. eens geen tracklist opzoeken, let it come. |
|
|
| Kaidreas |
| Ooooooooomg die Sander Van Doorn set van global dj was damn goed, zelf beter als die van mike vind ik :) |
|
|
|
|