|
Right Now #2 (pg. 243)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Rachel starr - till there was you (Gabriel & Dresden remix)
Chriss Source -Hugs 'n kisses |
die staan ook bijna dagelijks op :)
2 toppers
ma da wiste al |
|
|
| Jasperovitsj |
| Björk - Pagan poetry (Infusion remix) |
|
|
| Phortastic |
pole folder - zero gold :eyes:
Nu: Peter Gun - 3AM / Peter Gun - 80's Tribute
lekkere driving prog house :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
ISOS 4 disc 1
Edit: wanneer gaat dieje peut nu is eindelijk leren mixen tedju!! :whip:
Of toch tenminste een programma leren gebruiken om z'n cd's aaneen te (laten) mixen. Ik heb niks tegen fouten in livesets, maar zo'n gemixte studiocompilatie moet perfect zijn voor mij, en weeral wordt er hier een zalige tracklist teniet gedaan door middelmatig mixen :sadgreen:
Het wordt er blijkbaar wel beter op naar het einde van de cd toe, maar geef mij toch maar ProTools...
EDIT 2: TRAINWRECK!! :eyes:
Jezus, heeft hij zelf dan geen enkele persoonlijke eer of trots ofzo? Eén van de meest gehypte mixcompilaties van het jaar uitbrengen als #1 DJ of the world met echte trainwrecks erin, dat zou ik persoonlijk toch niet kunnen of durven...
En voor ik mensen op m'n dak krijg: tracklist is dus wel dik in orde, het is niet dat ik de CD volledig de grond in boor :) |
|
|
| CygnusX |
| Waar zitten die trainwrecks? Ik heb er zelf nog niet volledig naar geluisterd en over het algemeen hoor ik niet vlug foutjes. |
|
|
| Phortastic |
^ Het enige wat ik echt storend vond is de overgang van track 1 naar 2 op cd 2. Dat is echt WTF. Gewoon geen mixing precies... Echt storend IMO.
Voor de rest stoorde me niet echt iets enorm. En tis tiesto he, dat mixen niet zen beste eigenschap is weten we al langer dan vandaag :)
De TL maakt veel goed voor mij :) |
|
|
| Xilver |
Echt trainwrecks, ni gehoord ze. Wel hier en daar wa mixfoutjes, maar echt full-on trainwrecks toch niet tegengekomen.
Ben de CD nu ook (nog maar eens) opnieuw aan 't beluisteren.
Solarstone and Jes - Like A Waterfall :eyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb niks tegen fouten in livesets, maar zo'n gemixte studiocompilatie moet perfect zijn voor mij, en weeral wordt er hier een zalige tracklist teniet gedaan door middelmatig mixen :sadgreen:
Het wordt er blijkbaar wel beter op naar het einde van de cd toe, maar geef mij toch maar ProTools...
|
daar ben ik het niet helemaal mee eens. de cd's van Armin verliezen daardoor bijvoorbeeld hun menselijke aspect, waardoor ze statig worden. ik heb veel liever een cd die on the fly is gemixt, ook al zitten daar mss nog wat fouten in. dat houdt het geheel gewoon levendig en je hebt het gevoel dat je naar IEMAND zit te luisteren en niet naar IETS.
de ene slechte overgang na de andere is natuurlijk wel storend (zoals bij die mixcompilatie van YdR die ik onlangs kocht), maar bij ISOS 4 valt het behoorlijk mee, vind ik. Tiesto heeft al slechter gemixt. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Waar zitten die trainwrecks? Ik heb er zelf nog niet volledig naar geluisterd en over het algemeen hoor ik niet vlug foutjes. |
De overgang naar Arcadia op disc 1 is zwaar ed, zeker als je het door de koptelefoon beluistert :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Finale Zillion DJ-contest op www.radio.zillion.be
Right Now DJ Terry in the mix, en op dit eigenste moment een redelijk stevig trainwreck! Maar hij speelt platte retro-hitjes, daarom zal hij wss wel in de finale gestemd zijn...
Dan deed Xcape dat veel beter! :) |
|
|
| The_G0dfather |
Paul van Dyk Ministry of sounds sessions 12-06-99
old but good |
|
|
| Dark Apostle |
Ophidian - Lynched
en tijdens het typen
The Outside Agency - Festum (Fat4Drum) |