return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
ID-en op een feest ziekte
View this Thread in Original format
@win
Op verzoek van Galen naar aanleiding van gisteravond...

Wie heeft er nog meer last van. Je hoort een plaat op een feest en je hebt die plaat al 10 keer gehoord. Toch kom je maar niet op de titel.

Geef hier je tips, uitingen en andere benodigdheden om met deze 'ziekte' om te kunnen gaan of hem zelfs te genezen :)
Freezel
Whehehe, net als vannacht :D 5 minuten nadat de plaat was afgelopen, Alt F4! :p
@win
quote:
Originally posted by Freezel
Whehehe, net als vannacht :D 5 minuten nadat de plaat was afgelopen, Alt F4! :p


Ja dat moment dat we daar in een kringetje stonden en niemand die hem wist :D

En dan noemt Robert Nickson ons tracklistnerds :tongue2
New Wave
Ik ken nog zo'n zieke gast, genaamd: Glaniskanis :D
Die liep in de <> met een blocknote alles op te schrijven :D
Freezel
Hehe, zo erg ben ik nou ook weer niet :D ;)
emre
Guilty as charged!!
Esrem
Volgens mij heb ik die ziekte zo zwaar te pakken dat ik er bijna dood aan ga:s
magrec
Wat ben ik blij dat ik daar al weer een paar jaar van genezen ben. :p
Esrem
quote:
Originally posted by magrec
Wat ben ik blij dat ik daar al weer een paar jaar van genezen ben. :p


Wat is t medicijn?
Cellec
Heheheh gister met Galen tijdens Signum bij zo'n btje elk nummer naar elkaar kijken .... OMG !!!!! Helemaal toen die gasten Solar Factor - Deep Sonar draaiden... :eyes:

ing wicked :cool:

Freezel
quote:
Originally posted by Esrem
Wat is t medicijn?


Haha, is het zo erg? :D ;) :p Appelsap hielp gister niet in ieder geval ;)
magrec
quote:
Originally posted by Esrem
Wat is t medicijn?


Niet meer naar trance feestjes gaan :p (inkoppertje :D)

of heel veel alcohol drinken op feestjes.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement