|
Vrouwen en trance? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by Esrem
Maar ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die thuis ook naar trance luistert en dus nummers kent. |
WELLES:whip:
Verder denk ik dat veel vrouwen andere interesses hebben en ze naar hardstyle feesten gaan omdat dat meer voor de hand ligt aangezien dat gewoon "hot" is onder het uitgaanspubliek.
Maar erg vind ik t niet,als er minder vrouwen zijn is er ook minder gezeik en meer feest.
Mannen zijn leuker in de omgang op feesten (zolang ze niets van je moeten dan,maar das met vrouwen tegenwoordig t zelfde verhaal)
Vrouwen janken,zeiken en zeuren,staan met een sjagerijnig "vermoeid" hoofd te wachten tot het tijd is om naar huis te gaan en kijken vaak op hun horloge.
En de vrouwen die dat niet doen zijn degenen waar WEL mee te feesten valt.
En daar komt bij dat klakkeloos beuken zoals in de hardstyle makkelijker te begrijpen is voor de meisjes met niet al te veel begrip voor muziek en trance wat meer van de emoties verwacht denk ik.
Vele vrouwen "misbruiken" emoties om te manipuleren en herkennen de pure momenten niet meer om ervan te kunnen genieten.
Zoiets:D |
|
|
| jp |
| Vrouwen in Nederland houden er gewoon van om hard genomen te worden en mede daarom is hardcore/style zo populair onder de dames :happy2: |
|
|
| Ben_Lei |
| quote: | Originally posted by Donna
Vele vrouwen "misbruiken" emoties om te manipuleren en herkennen de pure momenten niet meer om ervan te kunnen genieten.
|
Helemaal mee eens! :o |
|
|
| Roger |
WELLES:whip:
Verder denk ik dat veel vrouwen andere interesses hebben en ze naar hardstyle feesten gaan omdat dat meer voor de hand ligt aangezien dat gewoon "hot" is onder het uitgaanspubliek.
Maar erg vind ik t niet,als er minder vrouwen zijn is er ook minder gezeik en meer feest.
Mannen zijn leuker in de omgang op feesten (zolang ze niets van je moeten dan,maar das met vrouwen tegenwoordig t zelfde verhaal)
Vrouwen janken,zeiken en zeuren,staan met een sjagerijnig "vermoeid" hoofd te wachten tot het tijd is om naar huis te gaan en kijken vaak op hun horloge.
En de vrouwen die dat niet doen zijn degenen waar WEL mee te feesten valt.
En daar komt bij dat klakkeloos beuken zoals in de hardstyle makkelijker te begrijpen is voor de meisjes met niet al te veel begrip voor muziek en trance wat meer van de emoties verwacht denk ik.
Zoiets:D |
chapeau:disbelief
| quote: | | Vrouwen in Nederland houden er gewoon van om hard genomen te worden en mede daarom is hardcore/style zo populair onder de dames :happy2: |
:haha: JP je bent onverbeterlijk:stongue: |
|
|
| jp |
De wat oudere vrouwen zijn dol op clubtrance. Heerlijk op de ghb lopen swingen met DJ Jurgen achter the steels of wheels. Geef er maar een likje aan hoor, alles mag. Effe knijpen, geen probleem ze zijn toch niet echt.
Ga je met me mee naar huis straks? Ja waarom ook niet. Heerlijk zulke vrouwen. Dat is pas emancipatie. Dus... als je als 18 jarige je paaltje eens in een lekker warm hol wilt laten glijden zonder dat ze gelijk gaat schreeuwen dat het pijn doet weet je waar je moet wezen.
Als je geweigerd wordt bij de deur zeg gewoon dat je je moeder haar sleutels komt brengen. Ze vinden je toch niet meer terug in de menigte. Logisch, want jij zit op de vip met je hoofd tussen haar benen. Vrouwen en trance, een vak apart... |
|
|
| Donna |
Die zijn vies,en hebben niets met muziek te maken.Ze denken dat ze "meedoen" en staan ondertussen ouderwets te slettebakken op antieke clubby muziek,jaaaa dat heet jong blijven,hehe,sukkels.
En dat ze t niet door hebben komt inderdaad door de vele liters GHB die ze naar binnen gooien om de doordeweekse waswijven sleur te doorbreken:crazy:
Accepteren dat je leeftijd doortikt maar van de muziek blijven houden is meer mijn ding.
Aan elke leeftijd hangen voor en nadelen,muziek is echter leeftijdloos,en gedrag is ook leeftijdloos,das gewoon karakter,of het niet hebben van karakter,whatever.
Maar voor de "milfhunters" zijn deze dames natuurlijk ideaal,al denk ik dat het niet is wat je ervan verwacht;) |
|
|
| Siesta |
| MILF :crazy: :eyespop: |
|
|
| jp |
| Donna, ben jij ook een Milf? :wtf: |
|
|
| ZZandirt |
Maar voor de "milfhunters" zijn deze dames natuurlijk ideaal,al denk ik dat het niet is wat je ervan verwacht;) |
ik denk dat de meeste mannen hier heeeeeeel hard weg zouden rennen...
die kunnen zo'n vrouw helemaal niet handlen. ;) (ik ook niet overigens) |
|
|
| Donna |
JAAAA JP,ik ben der ook 1,vraag me vriendje maar;)
Ennuh Dirt,ik denk dat dat wel meevalt,naja alhoewel ik ze niet allemaal meer ken ofcuz;) |
|
|
| ZZandirt |
JAAAA JP,ik ben der ook 1,vraag me vriendje maar;)
Ennuh Dirt,ik denk dat dat wel meevalt,naja alhoewel ik ze niet allemaal meer ken ofcuz;) |
haha.. bedoelde meer dj siesta :D
ongezien heb ik zo het vermoeden, dat jij hem helemaal zou slopen, in het hypothetische geval dat het zover zou komen.....
da's wel iets anders dan een 18-jarig dingetje, zeg nou zelf...
wat jp zegt zo ongeveer... milfs (rotwoord) zijn ervarener, weten wat ze willen, kijken niet zosnel meer ergens van op (" moet ik het doorslikken?????" :D) spreken dingen duidelijker uit :D ipv net doen of ze het lekker vinden, maar ondertussen hopen dat ie dat plekkie uit zichzelf zal vinden :D:D |
|
|
| jp |
| Het woord 'milf' bestaat ook alleen bij de gratie van American Pie. |
|
|
|
|