return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Vrouwen en trance? (pg. 8)
View this Thread in Original format
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine
Vooral opmerkelijk dat de mannen in deze draad meteen denken een oplossing en/of verklaring hiervoor te hebben :rolleyes:



ik had toch ècht het idee dat, in de eerste post, een vrouw de mannen hier om hun mening vroeg.

dan is het inderdaad opmerkelijk te noemen dat de mannen hier gehoor aan geven.

grappig dat je het dan kansloos noemt...



































lorain'tje.....:haha:
magrec
quote:
Originally posted by Cosmic
house --> vrouwen van middelmatige leeftijd met hangtieten
r&b --> khou niet zo van donker...
hardcore ---> een vrouw die daarvan houdt....:nervous: liever niet


Ik weet niet op welke feesten jij komt waar house wordt gedraaid maar op dat soort feesten komen echt veel mooie vrouwen, organiseer een feest met roog, erick-e, marnix en marcella. Gegarandeerd mooie vrouwen op je feest.

Behalve als je het in de marcanti kingdom organiseert :p. Dat gaat wat worden als er volgend jaar weer progressive wordt geprogrammeerd in de kingdom...Let the milfhunting begin ;)
ZZandirt
volgens mijn bescheiden mening, zie je zo weinig vrouwen (alleen), omdat ze het spuugzat worden om steeds maar weer de mannen (dat is NIET het goede woord) van zich af te houden...

als ik als man weleens hoor hoe andere mannen praten en doen (tegen-)over vrouwen dan schaam je je als man kapot. "zag je die lekkere snol dicht tegen mij aan danse???? ze wil me èèècht wel" (betreffende "snol" had he-le-maal niets in de gaten en was gewoon lekker aan het dansen....)

en het mooiste eraan is: iedereen "wil" zo'n lekker wijf aan zijn zij, maar komen uiteindelijk met het tegenovergestelde thuis... want ze kunnen het absoluut niet handlen dat ze continu die "aandacht" krijgt...(low self esteem, boys?)

van eenieder (vrouw) die met mij (ons) mee is geweest naar (bijvoorbeeld) duitsland. (hoop haakjes weer, sorry), hoor ik dat de houding van mannen anders is. dat men zich daar prettiger bij voelt.
en stuk voor stuk durfden ze eindelijk eens aan te trekken wat ze zelf mooi vonden... zonder dat ze zich hoeven te irriteren aan het gedrag zoals boven beschreven. (lees: rokje aan, zonder kutopmerkingen/versierpogingen/starende ogen/open monden met kwijl van derden. :whip: :whip:


(en ik heb het hier niet over puberende meisjes sie zo extreem mogelijk willen doen.... ter verduidelijking.):)
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
ik had toch ècht het idee dat, in de eerste post, een vrouw de mannen hier om hun mening vroeg.

dan is het inderdaad opmerkelijk te noemen dat de mannen hier gehoor aan geven.
grappig dat je het dan kansloos noemt...
lorain'tje.....:haha:


Ik ook van jou hoor, ZZandirt :haha:
ZZandirt
weet ik toch....:p
New Wave
Je weet toch!
Siesta
quote:
Originally posted by magrec
Ik weet niet op welke feesten jij komt waar house wordt gedraaid maar op dat soort feesten komen echt veel mooie vrouwen, organiseer een feest met roog, erick-e, marnix en marcella. Gegarandeerd mooie vrouwen op je feest.


eindelijk iemand die er ook verstand van heeft :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Cosmic

r&b --> khou niet zo van donker...


hoogtijd dat jij weer 'ns uitgaat in een echt leuke tent of dat je je zonnebril af zet want wat ik meestal op dat soort muziek zie rondhuppelen daar zou ik het qua looks usually wel mee uithouden zeg maar.. :clown:
Jappio
quote:
Originally posted by ZZandirt
blaat viva lezeres


are you gay?
ZZandirt
quote:
Originally posted by Jappio
are you gay?


heb jij hersens??

:haha: :haha: :haha:


waar baseer je dat op? toch niet mijn gelonk naar jp???

New Wave
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor dat je een strontpomper bent. heumeu!
ZZandirt
kusje
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Privacy Statement