return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Vrouwen en trance? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Esrem
Haha misschien dat t me daarom ook wel boeit, studeer nog steeds psychologie erbij...
SnuggLe
quote:
Originally posted by Esrem
Ik ken echt wel een aantal vrouwen die heel wat R&B kennen...
Als jij me aan 1 vrouw buiten dit forum, zonder een vriend die van trance houdt, voor kunt stellen die het nummer Jump the next train kent, m thuis wel eens luistert, (is toch wel een makkelijke...) dan geef ik je gelijk.

En nog een andere vraag dan: waarom dansen vrouwen alleen maar, waarom zijn ze niet meer in muziek geinteresseerd dan? Waar komt t verschil met mannen vandaan? Hersenen??

Niet teveel nadenken met die psychologie :p

Ik ken d'r wel een paar, die zitten op andere fora. Maar waarom speciaal dat nummer? Ken vrouwen die meer kunnen ID-en dan ik dat kan van verschillende boards.

Vrouwen zijn altijd meer de danstypes, mannen hebben daar drugs en drank voor nodig schijnt. Vrouwen boeit het minder. Dont ask me why! Evolutie ofzo? Vrouwen zijn meer ritmisch onderlegd dan mannen.

Mijn vriendin boeit ook geen wie er draait, als ze maar kan dansen, en dat doet ze GRAAG. Al heeft ze liever techno dan trance, trance vindt ze saai ;)
Original
Lijkt erop dat vrouwen sneller kiezen voor wat populair is. Aan de ene kant RnB en de andere kant Hardstyle/core.
Net als dat Sensation populair is --> meer vrouwen daar (evenals Rush parties)

Overgens ken ik toch wel een aantal vrouwen dat van trance houden(meestal is dan vocal-trance favoriet). En op trance feesten zie ik nog steeds ook veel vrouwelijk volk. Op internet dan weer niet (niet actief iig)
Jappio
hmm maak van dat vraagteken een uitroepteken en je hebt de basisingredienten voor een geweldige avond ;)
New Wave
quote:
aangezien het voor mannen op meer gebieden een probleem is vrouwen te begrijpen:tongue2 Maar, give it a try:)

Op 'meer' gebieden? Zeg maar op 'alle' gebieden :p Aan vrouwen valt geen touw aan vast te knopen :p

Maar serieus boeiend onderwerp.
Volgens mij leggen de vrouwen hun interesse heel ergens anders.
Je ziet bijvoorbeeld dat vrouwen zich meer toeleggen op hun kleding.
Al jaren zie je vrouwen met zeer originele out-fits door de zalen stuiteren. Ik denk dat vrouwen het al prima vinden als je er lekker op kan dansen. Ik zie ze in iedergeval niet snel een diepe zucht uitblazen als ze een 'hitje' horen. (zoals sommige mensen op dit forum :p)
Denk dat het bij de vrouwen meer om de uitstraling van de persoon en de muziek gaat dan de namen van platen.
@win
quote:
Ik ken echt wel een aantal vrouwen die heel wat R&B kennen...
Als jij me aan 1 vrouw buiten dit forum, zonder een vriend die van trance houdt, voor kunt stellen die het nummer Jump the next train kent, m thuis wel eens luistert, (is toch wel een makkelijke...) dan geef ik je gelijk.

En nog een andere vraag dan: waarom dansen vrouwen alleen maar, waarom zijn ze niet meer in muziek geinteresseerd dan? Waar komt t verschil met mannen vandaan? Hersenen??

He he mijn vriendin vind Jump The Next Train ook leuk :D Maar daar houdt de indoctrinatie helaas toch op :(
New Wave
quote:
Originally posted by @win
He he mijn vriendin vind Jump The Next Train ook leuk :D Maar daar houdt de indoctrinatie helaas toch op :(

Zachtjes trancemuziek draaien als ze slaapt :) Misschien helpt dat :p
ambs
i love trance! en ik sleur altijd vriendinnetjes mee naar feestjes hehehe!

Ik denk dat trance gewoon niet echt "cool" meer is om van te houden... Nu gaan ze liever naar Hardstyle ofzo.. To each their own, maar doe mij maar lekker trance ;)

Aan de andere kant, gaan er wel veel vrouwen naar trance feestjes maar volgens mij is dat meer om lekker veel drugs naar binnen te werken... Niet normaal de hoeveelheid vrouwen die helemaal van de kaart zijn op feestjes....

Alhoewel... i cant be the pot calling the kettle black now, can i?:p
@win
quote:
Originally posted by New Wave
Zachtjes trancemuziek draaien als ze slaapt :) Misschien helpt dat :p

Ik zal het eens proberen :p
New Wave
quote:
Originally posted by @win
Ik zal het eens proberen :p

Vraag het anders aan Esrem, als psychologe moet ze toch weten hoe vrouwen te hersenspoelen zijn :D

Esrem
Oh dat nummer was maar gewoon n voorbeeld...
@win
quote:
Oh dat nummer was maar gewoon n voorbeeld...

Ja maar laat ze nou net dat ene nummer leuk vinden, vandaar dat ik het even zei ;)

Verder draai ik gewoon trens als ik in mijn eentje ben :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement