|
Vrouwen en trance? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
erm... "niet lelijk" is vaak niet goed genoeg hoor :toothless |
:D
De laatste keer dat ik moest antwoorden op de vraag: vind je me lelijk? was:
"Als je lelijk zou zijn dan zou ik hier niet liggen" Die helpt ook altijd wel :p Had ik me mooi uitgelult want ze was best lelijk. :D |
|
|
| eieregooie |
| Ja :D Da's zown mooi droog mannenantwoord :D |
|
|
| jp |
Ze verwachten van je dat je tegen ze liegt
'ja schatje die schoenen staan je leuk'
'wat een fantastisch jurkje'
'nee, je ruikt echt heerlijk'
oh well |
|
|
| eieregooie |
| Jurkjes zijn geil :tongue3 |
|
|
| New Wave |
"Nee je borsten zijn precies goed"
"Je haar zit goed, je hoeft niet naar de kapper"
"Nee je hebt geen vetrollen, dat is babyvet" <-- succes gegarandeerd! :crazy: |
|
|
| jp |
Opwaaiende zomerjurkjes ja
Van die EO tapijten nee |
|
|
| eieregooie |
| Dan zijn geen jurkjes, dat zijn burka's |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dan zijn geen jurkjes, dat zijn burka's |
:D
In Hoevelaken hebben we zo'n revoschool. Uit het hele land komen van die soepjurken hie rnaar school. wat een kutvolk zeg. dat ze gelovig zijn maakt me geen ruk uit maar ze zien er niet uit en het is tuig! Allemaal van die inteelthoofden :p |
|
|
| eieregooie |
Van zomerjurkjes naar revoscholen...
Ik ga maar weer eens aan het werk :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Van zomerjurkjes naar revoscholen...
Ik ga maar weer eens aan het werk :p |
:D |
|
|
| Loraine |
Vooral opmerkelijk dat de mannen in deze draad meteen denken een oplossing en/of verklaring hiervoor te hebben :rolleyes:
Kom hier later nog wel uitgebreid op terug ! :whip:
Edit: lama...dit draadje is gewoon kansloos :haha: |
|
|
| jp |
| Somebody pushed the wrong button :happy2: |
|
|
|
|