return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by arik
הוא שכח לפי דעתי לנקוב בשם המועדון
מוזר!


הזמיר בחדר למעלה
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
תשתיני בחוץ ליד עץ :)


זה היה פעם !!!!!!!
עכשיו אני באה למסיבות עם קטטר
DjG
quote:
Originally posted by Shahar
אז תן פרטים

איזה גילאים?


טוב אז לפי מה שידוע לי....
ביום רביעי בד"כ יש ליין של היפ הופ, אבל מלפני שבוע התחילו שם סצנה של טראנס בחדר העליון, נכון קטן, נכון לא יכול להכיל 1000 או 1500 איש אבל עדיף משהו קטן חמוד ואיכותי כזה על כלום.....

אני חושב גילאים 22+,
כניסה 50 - 70 אני לא בטוח ככה שלא לתפוס אותי במילה...
לגבי התוכנית אני חושב שזה מסיבת השקה של החנות הראשונה למותג AND 1 בארץ...

לי נראה שכדאי...
princess cc
כבר פתחתי על זה ת'רד
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=218972
החיין החדש בזמיר, טולד יה זה בימי חמישי
והנה מה שיהיה השבוע
http://layla.ynet.co.il/tslayla.cgi..._event&id=36740
princess cc
תגידו שאנ'לא מלכה נראה אתכם!

שבעים ש"ח כרטיס למסיבה במקום 90-100
וגולת הכותרת:
גם בני ה-20 יכולים להכנס...
לכל הצעירים יותר, סורי ניסיתי לא הלך:sadgreen:
אניווי אני צריכה עד מחר רשימה של אנשים מגיל 20 ומעלה שבטוח
ואני מדגישה בטוח מגיעים יום חמישי למסיבה בזמיר,
אתם יכולים לראות פרטים בקישור שנתתי או באתרי הבילויים:)
מי שרוצה להכנס לרשימה שישלח לי
PM או באייסיקיו:)
בייייייייייייייייייייה סיייייייייייייייייייייייייה:)
Shahar
זה יהיה פסיי או קלאב טראנס?
DjG
quote:
Originally posted by princess cc
תגידו שאנ'לא מלכה נראה אתכם!

שבעים ש"ח כרטיס למסיבה במקום 90-100
וגולת הכותרת:
גם בני ה-20 יכולים להכנס...
לכל הצעירים יותר, סורי ניסיתי לא הלך:sadgreen:
אניווי אני צריכה עד מחר רשימה של אנשים מגיל 20 ומעלה שבטוח
ואני מדגישה בטוח מגיעים יום חמישי למסיבה בזמיר,
אתם יכולים לראות פרטים בקישור שנתתי או באתרי הבילויים:)
מי שרוצה להכנס לרשימה שישלח לי
PM או באייסיקיו:)
בייייייייייייייייייייה סיייייייייייייייייייייייייה:)


לפי מה שנראה מדובר יותר בספיי או אסיד טראנס
Shahar
quote:
Originally posted by DjG
לפי מה שנראה מדובר יותר בספיי או אסיד טראנס


אז המסיבה שאתה אמרת עליה היום וזה קלאב טראנס?
DjG
quote:
Originally posted by Shahar
אז המסיבה שאתה אמרת עליה היום וזה קלאב טראנס?


היום?! כן! קלאב טראנס סטייל טייסטו ואן ביורן ואן דיק וכו....
מחר ?? יותר לכיוון האסיד מאשר לטראנס
Shahar
quote:
Originally posted by DjG
היום?! כן! קלאב טראנס סטייל טייסטו ואן ביורן ואן דיק וכו....
מחר ?? יותר לכיוון האסיד מאשר לטראנס


הבנתי מסיסי שמחר זה יהיה חדר אחד קלאב וחדר אחר פסיי...

princess cc
נו מה נסגר? מה החוסר התלהבות הזו?
ומה לא ברור?
קומה למטה רעש ובלאגן למעלה פרוגרסיב...
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...960&lineCode=81
אחלה מסיבה יאללה תארגנו רשימה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by princess cc
נו מה נסגר? מה החוסר התלהבות הזו?
ומה לא ברור?
קומה למטה רעש ובלאגן למעלה פרוגרסיב...
http://www.atraf.co.il/biluy/eventD...960&lineCode=81
אחלה מסיבה יאללה תארגנו רשימה


פרוגרסיב טראנס זה טוב:)
לא ידעתי שיש ישראלים שמנגנים פרוגרסיב טראנס..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement