return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית (pg. 3)
View this Thread in Original format
arik
ישהו היה או שזה היום?
Hell_Copter
איזה אחת אמרה לי אתמול שהיא הולכת ואמורה להיות שם מסיבה טובה... ורציתי ללכת
אבל בסוף היה לי קצת בלאגנים אז לא באתי....
אני ישאל אותה איך היה...
Shahar
המסיבה שסיסי דיברה עליה זה היום!
KosmiK-G8
djg

אני צריך זמן כדי לעכל את הכותרת המנותקת מהמציאות שלך

מה זאת אומרת סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית?!?!

מי אמר?!?!

מי אמר שלא היו עד עכשיו?!?!

ולמה אתה חושב שמישהו מכיר את מר גיל בלושטיין?

ארמין - 2.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
פרי קורסטן - 29.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
טיאסטו- 25.5.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
אבאב אנד ביונד - 19.3.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
ארמין בפארק הירקון השנה היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית

אז מה אתה מקשקש?!?!
taltul
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
djg

אני צריך זמן כדי לעכל את הכותרת המנותקת מהמציאות שלך

מה זאת אומרת סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית?!?!

מי אמר?!?!

מי אמר שלא היו עד עכשיו?!?!

ולמה אתה חושב שמישהו מכיר את מר גיל בלושטיין?

ארמין - 2.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
פרי קורסטן - 29.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
טיאסטו- 25.5.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
אבאב אנד ביונד - 19.3.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
ארמין בפארק הירקון השנה היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית

אז מה אתה מקשקש?!?!

כנראה הוא התכוון למסיבה אמיתית לאלה שמתחת לגיל23...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by taltul
כנראה הוא התכוון למסיבה אמיתית לאלה שמתחת לגיל23...


סתם לידע כללי...
גם אתמול המסיבה הייתה לאיזה 22-23 פלוס...
princess cc
רק שתדעו שזו פעם אחרונה שאני מנסה לארגן לכם כניסה:whip:
שעה אני מתווכחת איתה בטלפון בסוף אפ'חד לא רוצה ללכת!
:whip:
אווווווווווווווווווווווווווו
איזה עצבים!
Hell_Copter
מצטער סיסי אבל לא בראש של חברים שלי אסיד ופסיי כל הערב....
princess cc
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער סיסי אבל לא בראש של חברים שלי אסיד ופסיי כל הערב....


אבל למעלה יש פרוגרסיב!
DjG
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
djg

אני צריך זמן כדי לעכל את הכותרת המנותקת מהמציאות שלך

מה זאת אומרת סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית?!?!

מי אמר?!?!

מי אמר שלא היו עד עכשיו?!?!

ולמה אתה חושב שמישהו מכיר את מר גיל בלושטיין?

ארמין - 2.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
פרי קורסטן - 29.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
טיאסטו- 25.5.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
אבאב אנד ביונד - 19.3.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
ארמין בפארק הירקון השנה היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית

אז מה אתה מקשקש?!?!


אם היית קורא ומנסה להבין את מה שכתבתי לא הית שואל!!!
לפרי , ארמין , טייסטו , ואן דייק ,אבאב, מארקו וי ועוד המון דיג'יס .... הלכתי ואני אמשיך ללכת!! ואלה תמיד היו אחלה מסיבות!!!!!!

אני התכוונתי למסיבה ישראלית!!!!! שהדיג'י מקומי ולא מישהו מחול! שמנגן קלאב טראנס כמו שאנחנו אוהבים ומכירים ולא כמו רוב הדיג'יס הישראלים שמנגנים האוס על מגווניו או אסיד במסווה של טראנס.

ולגבי מי זה גיל בלושטיין???
אף אחד לא אמר שצריכים להכיר אותו......
ההיתה בא אתמול שומע ואף רואה !!! ואולי היית מכיר!

...

dj_mikmik
quote:
Originally posted by DjG

ולגבי מי זה גיל בלושטיין???
אף אחד לא אמר שצריכים להכיר אותו......
ההיתה בא אתמול שומע ואף רואה !!! ואולי היית מכיר!

...

:stongue: :stongue:
Shahar
quote:
Originally posted by dj_mikmik
:stongue: :stongue:


תגיד מאיפה אתה?
לס וגאס או ת"א?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement