|
סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjG
נראה לי שזה היה סידי פרומו.. |
מגניב יש קשרים לבחור.. |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Shahar
מגניב יש קשרים לבחור.. |
היו לו המון טרקים החדשים...
נקווה לשמוע ממנו שוב |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | הוא התכוון מאיפה הוא השיג לא אם יש לו תקליט או סידי... |
זה בטח הריקונסטרקשן. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
זה בטח הריקונסטרקשן. |
חחחחחחחחחחח...
כן אהה?
אבל נשמע נחמד די גיי ישראלי שמנגן דברים כאלה בארץ |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חחחחחחחחחחח...
כן אהה?
אבל נשמע נחמד די גיי ישראלי שמנגן דברים כאלה בארץ |
THE CLOSEST U CAN GET TO MARKUS SOUND... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
THE CLOSEST U CAN GET TO MARKUS SOUND... |
IT'S GOOD
BUT NOT CLOSE ENOUGH
I'M WILLING TO SEE THE REAL THING SOON |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חחחחחחחחחחח...
כן אהה?
אבל נשמע נחמד די גיי ישראלי שמנגן דברים כאלה בארץ |
זו היתה כל הטענה שלי מלכתחילה!!
:D:D:D:D:D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjG
זו היתה כל הטענה שלי מלכתחילה!!
:D:D:D:D:D |
אם תשים לב 90 % מהטרדים פה מגיעים בסוף בדיוק לנקודת ההתחלה...
משאומר שלא מחדשים פה הרבה חוץ מהרבה אוויר ודיבורים אז אולי אפשר בכלל לסגור את הפורום...
שששש אל תגלה אבל לאף אחד (ולמקרה שתה תוהה מה פשר הפוסט המוזר הזה אני רק יגיד שאני עוד 15 שניות הולך לישון
ככה נראים פוסטים 15 שניות לפני שהולכים לישון)
לילה טוב |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אם תשים לב 90 % מהטרדים פה מגיעים בסוף בדיוק לנקודת ההתחלה...
משאומר שלא מחדשים פה הרבה חוץ מהרבה אוויר ודיבורים אז אולי אפשר בכלל לסגור את הפורום...
שששש אל תגלה אבל לאף אחד (ולמקרה שתה תוהה מה פשר הפוסט המוזר הזה אני רק יגיד שאני עוד 15 שניות הולך לישון
ככה נראים פוסטים 15 שניות לפני שהולכים לישון)
לילה טוב |
לא הייתי אומר לסגור את כל הפורום אבל בהחלט מיצינו את הט'רד הזה...
והגענו למסקנה שהובאה מלכתחילה
בכל מקרה לילה טוב, לך ולכל אנשי הפורום בין אם בארץ ובין אם בחול ;)
לילה טוב |
|
|
| Shahar |
אל תזלזלו בבחור
לא משנה מאיפה הביא
העיקר שומעים מוזיקה כזאת פה
ראסמי זה סיכון להרים מסיבה כזאת
יש את כל המעפנים (כמו יגאל כאלה) שחייבים דיג'יי מהטופ10
ואם הם לא רואים נקסט הם לא באים
ויש את האלה שאם הם לא רואים "מסיבת אמטיוי ולהיטים" הם לא באים
בגלל כאלה אנשים הטראנס לא מתקדם פה מהר...
איזה שחור ולבן יש פה אבל
אנשים שרוצים טראנס מההכי טוב שיש
ואנשים שלא רוצים לשמוע תמילה טראנס
קיצור סחה על ההפקה נקווה שיהיו עוד ושיסתדר להגיע
אבל רדו מ-ימי רביעי....זה לא יביא הרבה קהל כי יום אחר כך רוב האנשים בארץ צריכים לקום מוקדם |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש את כל המעפנים (כמו יגאל כאלה) שחייבים דיג'יי מהטופ10
|
הלו הלו הלו
שאול
מפתיע אותי לרעה לשמוע את זה ממך
אני לא מכיר תבחור ולא ידעתי מה הוא מנגן אז הגיוני לפקפק
אהה ועוד משהו
למיטב זכרוני
black dragon
dj sketch
xetro
eran r
לא נכנסו השנה ל100...
ובכל זאת הגעתי לאיי אל טי איי..
ולמיטב זכרוני לא ישבתי שם בצד
אז זה מעליב שמכפישים ככה סתם את שמי המכובד |
|
|
| markfeldman |
| quote: | IT'S GOOD
BUT NOT CLOSE ENOUGH
I'M WILLING TO SEE THE REAL THING SOON |
ME TOO !
אבל תאמין לי שעד אז, זו בהחלט קפיצת מדרגה ! |
|
|
|
|