|
סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| dj_mikmik |
| quote: | Originally posted by Shahar
תגיד מאיפה אתה?
לס וגאס או ת"א? |
Physically Vegas, mentally Tel Aviv :)
But I am coming for a visit to Israel next week. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjG
אם היית קורא ומנסה להבין את מה שכתבתי לא הית שואל!!!
לפרי , ארמין , טייסטו , ואן דייק ,אבאב, מארקו וי ועוד המון דיג'יס .... הלכתי ואני אמשיך ללכת!! ואלה תמיד היו אחלה מסיבות!!!!!!
אני התכוונתי למסיבה ישראלית!!!!! שהדיג'י מקומי ולא מישהו מחול! שמנגן קלאב טראנס כמו שאנחנו אוהבים ומכירים ולא כמו רוב הדיג'יס הישראלים שמנגנים האוס על מגווניו או אסיד במסווה של טראנס.
ולגבי מי זה גיל בלושטיין???
אף אחד לא אמר שצריכים להכיר אותו......
ההיתה בא אתמול שומע ואף רואה !!! ואולי היית מכיר!
... |
סליחה אבל בארץ שלנו יש לי נטייה לחשדנות
הרי כל מסיבת נוער וחיילים היום שכתוב באתר לילה את המילה האוס
ולעתים אף מכניסים בטעות את המילה קלאב טראנס המציאות שונה בתכליתה ממשכתוב
כך שכשמביאים לי את הנתונים האלה פלוס די גיי שמימי לא שמעתי עליו ואין לפחות איזשהו מיני סט שלו של 4-5 קטעים להבין מה הוא מנגן ואם זה נשמע סבבה אז וואלה אני תכלס מפחד להגיע ולראות שוב שבארצנו הקטנטונת אין באמת הבדלה בין "דאנס" "האוס" "טראנס" ועוד כל מיני מילים שכשמצליחים לזרוק אותם לחלל האוויר בטוח מרגישים חכמים
קלאב טראנס
פרוגרסיב טראנס
אסיד
פסיי טראנס
הכוונה פה היא לא אליך
אני פשוט (אני חושב כמו כולם פה) לוקח בערבון מאוד מוגבל דברים שלא שמעתי עליהם לפני כן...וזאת למרות שידוע שהזמיר הוא מועדון שבמשך שנים מטפח די בעקביות סצינות אלקטרוניות לעתים אף כאלה שרחוקות מהמיינסטרים של העולם האלקטרוני... |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
סליחה אבל בארץ שלנו יש לי נטייה לחשדנות
הרי כל מסיבת נוער וחיילים היום שכתוב באתר לילה את המילה האוס
ולעתים אף מכניסים בטעות את המילה קלאב טראנס המציאות שונה בתכליתה ממשכתוב
כך שכשמביאים לי את הנתונים האלה פלוס די גיי שמימי לא שמעתי עליו ואין לפחות איזשהו מיני סט שלו של 4-5 קטעים להבין מה הוא מנגן ואם זה נשמע סבבה אז וואלה אני תכלס מפחד להגיע ולראות שוב שבארצנו הקטנטונת אין באמת הבדלה בין "דאנס" "האוס" "טראנס" ועוד כל מיני מילים שכשמצליחים לזרוק אותם לחלל האוויר בטוח מרגישים חכמים
קלאב טראנס
פרוגרסיב טראנס
אסיד
פסיי טראנס
הכוונה פה היא לא אליך
אני פשוט (אני חושב כמו כולם פה) לוקח בערבון מאוד מוגבל דברים שלא שמעתי עליהם לפני כן...וזאת למרות שידוע שהזמיר הוא מועדון שבמשך שנים מטפח די בעקביות סצינות אלקטרוניות לעתים אף כאלה שרחוקות מהמיינסטרים של העולם האלקטרוני... |
תאמין לי גם אני התאכזבתי יותר מידי פעמים בארץ מההגדרה לטראנס על ידי דיגיאים אחרים....
בגלל זה נתתי את השם הנוכחי לט'רד הנל, וכתבתי הסבר בצירוף מה המוסיקה שתהיה (כלומר רשימת הדיג'איס שמנגנים אותה).
אני אישית הייתיבזמיר ביום רביעי והיה מעולה!!!
להלן מספר קטעים שנוגנו, כדי שלפעם הבאה שתדע מה הוא מנגן...:
Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone
Fractal Structure - Lost Sequence (Anima Remix)
Primer - Everlast (Original Mix)
The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix)
Carl B - All Day (Original Mix)
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Signum - The Timelord (Original Mix)
Young Parisians Ft Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Remix)
Marco V - Automanual (Original Mix)
Mojado Ft. Mr Sam - El Toro
ועוד....
לפי מה שאתה רואה רשימה בהחלט איכותית, ואני יכול לציין הסט נמשך שלוש וחצי שעות והיה ממש ממש טוב, בנוי טוב ומעברים טובים, בקיצור אני מאוד נהנתי וגם מי שנכח לפי מה שראיתי.
:toocool: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone
Fractal Structure - Lost Sequence (Anima Remix)
Primer - Everlast (Original Mix)
The Thrillseekers - Synaesthesia 2004 (Ferry Corsten Remix)
Carl B - All Day (Original Mix)
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Signum - The Timelord (Original Mix)
Young Parisians Ft Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Remix)
Marco V - Automanual (Original Mix)
Mojado Ft. Mr Sam - El Toro
ועוד.... |
!!!
מתי הוא מנגן עוד פעם ?!?!?!? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by dj_mikmik
Physically Vegas, mentally Tel Aviv :)
But I am coming for a visit to Israel next week. |
מגניב
מאיפה תיודע עברית אבל?
אתה ישראלי? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjG
Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone
:toocool: |
מאיפה יש לו את זה?!?! |
|
|
| dj_mikmik |
| quote: | Originally posted by Shahar
מגניב
מאיפה תיודע עברית אבל?
אתה ישראלי? |
Of course!! I am an Israeli! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by DjG
Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone
מאיפה יש לו את זה?!?! |
אלוהים יודע....
האמת אילן, שמרוב חרישות על הקטע הזה כבר נמאס לי ממנו... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מאיפה יש לו את זה?!?! |
מן הסתם צרוב.... :rolleyes: |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מאיפה יש לו את זה?!?! |
זה משנה מאיפה???
העיקר שבאמת היה סט מדהים...
נראה לי שהוא מנגן עוד פחות מחודש במועדון בדרום...כשאני אדע...אני אעדכן |
|
|
| Shahar |
| הוא התכוון מאיפה הוא השיג לא אם יש לו תקליט או סידי... |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא התכוון מאיפה הוא השיג לא אם יש לו תקליט או סידי... |
נראה לי שזה היה סידי פרומו.. |
|
|
|
|