return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
benjaminbates@Vertigo
View this Thread in Original format
Star
בתאריך
18.11.04 באנג'מין יתארח במועדון הורטיגו לסט מטורף כמו שאתם מכירים
עכשיו
על החימום גיא פדרמן וצפוי ערב שלא ישכח
כל מי שמעוניין לבוא ואני מתכוון לרציניים דוגמא " מרק פלדמן וחבריו אכן יכול לראות את עצמו יותר ממוזמן
YuVaL
ולפי מה שהבנתי הוא ב19 בקו עם גיטלמן נכון?
Star
כן למחרת הוא בקו
אבל זה לא אותו דבר כמו לראות אותו בהופעה הראשונה איך שהוא מגיע ככה הוא רענן חח
Hell_Copter
לאיזה גילאים זה ואיזה הפקה?
אני ישקול אולי בחיוב :)
Star
23
אבל אם אתה בן 22 לא יחשבנו לך את השנים :toocool:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Star
23
אבל אם אתה בן 22 לא יחשבנו לך את השנים :toocool:


ואם אני בן 19 :)
שמע... אם יש הפקה של נקסט עם בייטס יום אחרי אז אם אני ילך סביר להניח שאני ילך לשם...
גם יותר קרוב וגם פחות כאב ראש בכניסה
Shahar
איפה הורטיגו? חיפה?
markfeldman
quote:
בתאריך
18.11.04 באנג'מין יתארח במועדון הורטיגו לסט מטורף כמו שאתם מכירים
עכשיו
על החימום גיא פדרמן וצפוי ערב שלא ישכח
כל מי שמעוניין לבוא ואני מתכוון לרציניים דוגמא " מרק פלדמן וחבריו אכן יכול לראות את עצמו יותר ממוזמן


ואללה אני יותר מרציני !

גם גיא פדרמן וגם בנג'מין בייטס ?!?!?!

השאלה היא רק איך להגיע....

נ.ב.

רגע רגע... עכשיו ירד לי האסימון....

סטאר, גיא פדרמן הגיש פעם תוכנית ב"רדיו 1" ?

אולי בשם "רדיואקטיבי" ???
Shahar
איפה המקום אבל?
חיפה?

ומאיפה אתה מארק אולי אפשר להקפיץ אותך על הדרך
Star
פלדמן גיא מגיש תוכנית בשם רזידנט
והמועדון זה ברמת דוד

Shahar
איפה זה רמת דוד?
Star
ממש בצמוד לחיל האויר ברמת דוד
עולךים מכיוון טבעון ממשיכים ישר כל הזמן ואז ימינה בנהלל
וזה שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement