| markfeldman |
| quote: | בתאריך
18.11.04 באנג'מין יתארח במועדון הורטיגו לסט מטורף כמו שאתם מכירים
עכשיו
על החימום גיא פדרמן וצפוי ערב שלא ישכח
כל מי שמעוניין לבוא ואני מתכוון לרציניים דוגמא " מרק פלדמן וחבריו אכן יכול לראות את עצמו יותר ממוזמן |
ואללה אני יותר מרציני !
גם גיא פדרמן וגם בנג'מין בייטס ?!?!?!
השאלה היא רק איך להגיע....
נ.ב.
רגע רגע... עכשיו ירד לי האסימון....
סטאר, גיא פדרמן הגיש פעם תוכנית ב"רדיו 1" ?
אולי בשם "רדיואקטיבי" ??? |
|
|