|
Slechtste feest ooit (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by @win
Sensation Black 2002. Dat ik daar heen ben gegaan. Mijn vrienden waren besluiteloos en White was al uitverkocht dus maar naar Black. Kom ik daar draait alleen Michel de Heij een leuke set en dat was voor 12-en. Na twaalven niks leuks meer gehoord en als totale afknapper Dana. Ik was moe en werd helemaal paranoia van die hardstyle-herrie :nervous:
Voor mij nooit meer Sensation, pauperfeest... |
Haha daar was ik ook maar moest ik om 2 uur weg omdat ik 5 uur naar Kreta vloog. :D :D Wat een tijden waren.. ieder feest meepakken wat kon. :D |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Remy D
Haha daar was ik ook maar moest ik om 2 uur weg omdat ik 5 uur naar Kreta vloog. :D :D Wat een tijden waren.. ieder feest meepakken wat kon. :D |
Prijs jezelf gelukkig dat je zo snel weg was :clown: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
Mijn slechtste feest ooit was een cd release party van bitte ein beat in Zoetermeer! Wat een mongolen daar!! Verder heb ik me altijd wel goed genoeg vermaakt!!!! |
Vuile hoer, waarom wist ik dat niet!! :D ik moest daar werken (camera) En dan zegt ie het 3 jaar later pas!!! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Remy D
......Verder heb ik me altijd wel goed genoeg vermaakt!!!! |
ja in de auto tijdens 4 Elements... :disbelief :tongue2 |
|
|
| ROFL |
Ja, dat was Impulz Indoor 2003 :mad: . Behalve dat leegstaande Duplo-blok genaamd de Kremlin-zaal, was de sfeer ook ongelofelijk kut. Al was de hardstyle-zaal wel erg mooi ingericht:). Maar als dat nou je hoogtepunt moet zijn van een feest :rolleyes: .
Eigenlijk heeft elk feest wel leuke dingen. Er blijven altijd herinneringen en opzich kan ik nu wel om Impulz lachen. Dus een verspilling van geld zou ik het nou ook niet willen noemen. |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whahahahaha, meen je dat serieus?! :eek: dat was juist 1 van mijn vetste feesten ooit! ten eerste super line-up! Ferry, Armin, Scott Bond en Marco V => ultieme trance line-up! daarna hebben we ze op indoor feesten bijna nooit meer zo gezien! :cool:
Scott Bond draaide toen echt een geniale set! Sauna - Mirage die plaat blijft heerlijk! nooit doorgebroken. check de tracklist;
1. Sauna - Mirage
2. Members Of Mayday - 10 In 01
3. Drax & Scott Mac - Sublime (5 AM Mix)
4. Kay Cee - Unsolved Mysteries (Club Mix)
5. Ultra 5 feat. J.Cee - Potion (Lange Remix)
6. Mo´hawk – Previous Years
7. Apex - Virtuoso (Airheadz Remix)
8. Firewall - Touched
9. Praetorian - Released (Original Mix)
10. Warrior - Voodoo (Dubby Mix)
11. Fire & Ice - Lost Emotions 2001
12. DJ Wag - The Big Bang (Wag Mix)
13. S.H.O.K.K. - Folie A Deux (Club Mix)
14. Flutlicht - Icarus (Shokk Remix)
15. Niels van Gogh - Electronic Confusion
waanzinnige set! :) en dat Gielen met zijn aansteker zich als een clown gedroeg :clown: heeft natuurlijk verder niets met een slecht feest te maken, maar goed. |
Eens!!!
Dit vond ik een super feest! Die set van Scott Bond was helemaal geweldig... en Sauna - Mirage vind ik nog steeds een hele vette plaat! Marco was toen ook top!
TE 2002 in Utrecht is echt mijn dieptepunt:whip: bagger line-up (weet ook niet meer waarom ik toen gegaan ben) en kut publiek... |
|
|
| eieregooie |
Ik vond dat ook wel leuk feestje jah :D
Maarre kutfeest hmm... sjahh... Capital komt wel in aanmerking idd, maar heb me daar uiteindelijk nog best wel vermaakt...
Ohja! Tiesto in de Lexion was ook echt bagger... t was echt wachten op Tiesto, en na z'n set per direct er vandoor :D |
|
|
| Matthijs |
Net als bij veel anderen komt ook bij mij de editie van Capital in de Statenhallen ook zeker in aanmerking, maar dat feest vond ik bij lange na niet zo erg vergeleken met het beruchte 'zandbak' eindfeest van de FFWD 2003. De hele week die er op volgde kwam er nog modder uit m'n neus zetten, en om nou te zeggen dat de muziek er toen zo geweldig was... nee ook niet echt.
Massive vond ik ook een supervet feest, met name Scott Bond en Marco V draaiden erg goed. Volgens mij draaide Marco V. toen nog een hele vette bootleg van Robert Miles - Children, echt geweldig! :crazy:
En tja toen onze vrolijke Belg draaide stond ik gelukkig nog buiten in de rij, dus daar heb ik niet al te veel van gehoord. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Massive 2001 in het beursgebouw in eindhoven.
Johan Gielen die met zijn aansteker voor de draaitafels gaat staan. Scott bond met een boutset net zoals armin alleen ferry was goed bezig en sensation 2001. ik denk dat ik 80% van de tijd op een stoeltje heb gezeten.......
|
Word! Wat een rukfeest!
Iederen 3 minuten moesten de ing deuren open / muziek uit om door te luchten! Hoorde daar wel voor het eerst 'live' "We come one!" van Faithless, dat was wel leuk. Verder allemaal kloteboeren die Heeeeeee Hoooooo riepen en "Boeruh! Boeruh!". Verder geen sfeer en geen aankleding. Beetje jammer dit feest.....
Verder was Innercity 2002 echt RUK, dat was tegelijkertijd mijn laatste 'betaalde' ID&T feest (al had ik 90 ID&T muntjes ivm werken voor hen die nog opmoesten en ik zodoende gratis binnen was). De progressive was een doorloopzaal, het lopen was KUT en je moest door de zaal met Tiesto waar het NOG drukker was dan elders. Bah!
Tin en Tim en Bastiaan waren toen het enige lichtpuntje samen met Harmen, beetje stom ouwehoeren :D |
|
|
| moogwai |
Ik vind Massive ook nog steeds een van de beste feesten waar ik ben geweest!!!
Wat een geweldige line-up :crazy: Echt iedereen draaide daar goed, zelfs Johan Gielen draaide toen ok! Het toen nog superonbekende Flight 643 dat 3 of 4x werd gedraaid. Armin die the sound of Goodbye draaide, Scott Bond's wereld set! Ferry en Marco draaide erg sterk.
Ja ok, over sommige zaken die Snuggle ook opmerkte valt wat over te zeggen, Maar ik denk dat ik nog naar zelden of nooit een feest meemaak waar de muziek zo vet was!
Kutste feest vond ik Trance Energy in Heerenveen. Scott bond en Judge Jules draaide toen vrij goed, maar de rest...
Bovendien was het geluid daar echt ruk, en Friesland is gewoon errrg ver weg :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Word! Wat een rukfeest!
Iederen 3 minuten moesten de ing deuren open / muziek uit om door te luchten! Hoorde daar wel voor het eerst 'live' "We come one!" van Faithless, dat was wel leuk. Verder allemaal kloteboeren die Heeeeeee Hoooooo riepen en "Boeruh! Boeruh!". Verder geen sfeer en geen aankleding. Beetje jammer dit feest.....
|
Idd als ik slim was geweest had ik toen moeten besluiten om nooit meer naar trens feestjes te gaan maar ja moest zo nodig naar sensation dat jaar en daarna was het echt einde trens. Ik had gewoon niet moeten gaan naar sensation...1e sensation met cox, tiesto en vath is nog steeds legendarisch en 1 van de hoogtepunten uit mijn feestcarriére de afgelopen 4,5 jaar. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik vind Massive ook nog steeds een van de beste feesten waar ik ben geweest!!!
........maar ik denk dat ik nog naar zelden of nooit een feest meemaak waar de muziek zo vet was!
|
inderdaad!
| quote: |
Kutste feest vond ik Trance Energy in Heerenveen. Scott bond en Judge Jules draaide toen vrij goed, maar de rest...
Bovendien was het geluid daar echt ruk, en Friesland is gewoon errrg ver weg :p |
volgens mij was dit de PPK editie, ben er toen niet geweest maar die tune gaf me toen zeker wel kippenvel! :cool: |
|
|
|
|