|
Slechtste feest ooit (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vond dat ook wel leuk feestje jah :D
Maarre kutfeest hmm... sjahh... Capital komt wel in aanmerking idd, maar heb me daar uiteindelijk nog best wel vermaakt... |
ik was straalbezopen die avond, ik kreeg voor me 20 euro, 27 muntjes dus dat was goedkoop alcohol tillen :) .. dus niet super kunnen genieten van de muziek maar het was wel super gezellig met gewoon een TA massa van 20 m2 :P |
|
|
| AversusZ |
| quote: |
Ohja! Tiesto in de Lexion was ook echt bagger... t was echt wachten op Tiesto, en na z'n set per direct er vandoor :D |
Eens. Voordat Jochen zijn eerste plaatje op had gezet was ik weg. Weet niet meer wie er voor Tiesto draaide maar daar was ook niet veel aan. |
|
|
| Fkwebeman |
Sensation 2001.. ruk, maar meer omdat er een wijf meewas dat om 1:00 al naar huis wilde. Tja, en dat gaat niet als je met de trein bent en pas na 7:00 terug kan naar Groningen. :D
Sensation 2003.. wat een pauperpubliek, mensen die vragen wanneer 643 gedraaid wordt (jazekers!), bedrijfsuitjes met stropdassen en aggressief niet relaxed publiek. Dat was laatste keer sensation voor mij! (of er moeten wel verschrikkelijke masterdj's komen..)
TE Utrecht 2001: Omdat er een meid meewas die alleen maar wilde zitten! bijna geen flikker gehoord dus.. :S
(sindsdien mijn partygenoten beter geselecteerd)
Tiesto 8 hours solo in Groningen (Palace), 2003, veel te veel kaarten verkocht. Bovendien lieten de uitsmijters ook nog alle vrouwen naar binnen die geen kaartje hadden als ze ze maar even geil aan kijken en alle vriendjes erbij. Kortom prop en prop vol geen beweging mogelijk.
Verder waren Dance2theMax op de drafbaan in Groningen(2001) en Housework in Huize Maas (2004) qua publieke interesse niet echt geweldig (1000 resp. 40 bezoekers) maar qua feest wel erg leuk.
Owh ja, Capital scoort ook bij mij vrij hoog, maar meer omdat ik er niet heen was, vanwege een polsbreuk de avond ervoor waarbij complicaties optraden. (vergeten te zetten enzo) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Capital was het toppunt: PvD komt niet opdagen, geluid was bagger, overal ADO supporters en kampers, wc's die overstroomden, pissen tegen de muur, drugsmisbruik ten top, parkeerdrama. Geldverspilling ten top :( :(
De TA meetup was overigens top :D |
Qua organisatie wasset helemaal zuig ja, een uur in de kou buiten gestaan, pissen was 20 minuten wachten, geluid slecht, aso-publiek, geen pvd (kon de organisatie natuurlijk niks an doen) enz enz.
Daarentegen heb ik het daaro nog wel redelijk goed vermaakt met Tiesto, met wat drank in me lichaam nog aardig staan springnichten.
4-el met Carl Cox vond ik zelf ook helemaal zuig. Agressief bagger publiek, te druk, kut locatie, midden in vechtpartij gestaan dus helemaal kut. Zelf Carl kon me niet meer opvrolijken en ben na een half uur Cox gevlucht daaro. |
|
|
| nwopper |
Trance Energy 2004
Kutgeluid, Cosmic Gate draaide een kutset die ik ook nog voor de helft niet hoorde door het kutgeluid en voor de helft miste door een aantal kutlieden die mee waren, in de hardTRANCE zaal werd er opeens hardSTYLE gedraaid :whip: (Ik vind hardstyle prima te doen, maar niet als ik hardtrance verwacht), kleine kutkinderen op dat feest, leek wel een of andere buurthuisdisco dat uit de hand was gelopen, het was ook kutweer buiten (storm) en alleen Ferry Corsten en Misha Helsloot draaiden goed.
In Qontrol 2004
Een reden: mijn zusje. Ik had haar een kaartje cadeau gegeven omdat ze een baan bij de politie had gekregen. Dacht van 'Nog even een avondje lekker feesten'. Maar ja, haar vriendje was niet enthousiast en wilde niet mee en daar zat ze de hele avond over te zaniken, toen ging ze maar aan de kant zitten en wilde om 4 uur alweer weg, terwijl Scot Project net goed op gang kwam. Dikke stennis daar zitten schoppen. Zaten we om half 5 in de trein naar Schiphol om daar over te stappen op een trein naar Utrecht. :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
inderdaad!
volgens mij was dit de PPK editie, ben er toen niet geweest maar die tune gaf me toen zeker wel kippenvel! :cool: |
Tsja, maar jij staat ook overal op te springen :p
Maar smaken verschillen. Voor mij is het dus echt niet 1 set / 1 nummer of alleen de muziek wat een feest maakt. Muziek is wel belangrijk, duh, maar de sfeer etc was er echt 3x niets. |
|
|
| Dj Lex |
Capital 2002, zoals voor zovelen, was zeker het slechtste feest voor mij
Daarnaast viel TE van dit jaar me ook zwaar tegen. Ferry was goed, maar de rest was toch allemaal vrij pauper. Was dan ook de laatste keer (waarschijnlijk) |
|
|
| Smirnoff |
Inderdaad Capital 2002.
Het is natuurlijk nooit leuk als een DJ niet komt opdagen maargoed, de WC,s waren HEEL slecht geregeld.
Allemaal haagse harry's en ander volk dat gratis binnenkwam.
Wat het nog een beetje goed maakte was de grote groep TA-ers die er was. :) |
|
|
| M_Peror |
Niet echt bekend waarschijnlijk, maar ooit naar de Matrixx geweest naar een soort van 'talent night' waar ze nieuwe dansers, dj's, lj's, vj's en wat voor j's nog meer uitprobeerden.
En waar ze spontaan een nieuw publiek konden gaan uitproberen want de zaal was nagenoeg leeg en met ons te vroege vertrek werd het er niet beter op. Er zat errug weinig talent op die 'talent night'. Wat een bagger-muziek, en nog slecht aan elkaar gemixt ook. :whip:
Enige uitzondering was 1 danseresje op de hoek van de bar die er echt wel wat van kon en bovendien een zeer spannende outfit aanhad. Helaas kwamen we haar pas tegen onderweg naar buiten dus niet lang van genoten. :toothless |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
volgens mij was dit de PPK editie, ben er toen niet geweest maar die tune gaf me toen zeker wel kippenvel! :cool: |
idd, echt een lekkere nummer was dat!
Die set van the Judge is nog steeds een van mijn fave's aller tijden btw :eyes:
Judge Jules Live At Trance Energy 21-10-2001
1. Mauro Picotto - Verdi (Megamind Remix)
2. PPK - Ressurection (Space Club Mix)
3. Minimalistix - Close Cover
4. Legend B - Voyage (Jay Frog's Club Mix)
5. Yves DeRuyter - Back To Earth (Rave Mix)
6. Work in Progress - I Won't Let you Down (Darren Tate mix)
7. DJ Tiesto - Urban Train (Original Mix)
8. Tillmann Uhrmacher - On The Run (Ocean To Shore Mix)
9. Brainbug - Nightmare
10. Martin Eyerer - Heaven (Stoker's 2001 Remix)
11. Push - The Legacy (Club Mix)
12. Virtual DJ - From Sunset 2 Sunrise (Gigi Lav Remix)
13. Dave The Drummer - The One, Last One
14. Three Drives - Sunset On Ibiza (Original Mix)
15. The Green Martian - Industry
Jammer dat de rest, behalve Bond erg tegenviel. Cross draaide daar een ongelooflijke eentonige set en we kwamen erachter dat ene Mario Piu absoluut niet kan mixen :clown:
Wel leuk dat vaak dezelfde feesten worden genoemd in deze thread.
Capital 2002 gaat volgens mij aan kop en onderhand iedereen heeft wel een mindere editie van Trance Energy meegemaakt. Verder is Impulz en Sensation ook wel eens de pineut. Daarnaast durven een paar rare figuren hier Massive 2001 te noemen :whip: :p |
|
|
| Gonzo |
Trance Energy 2002 in de Jaarbeurs. Dramatische sets van Jean & Gielen hehe.
Innercity 2003 was ook bagger trouwens. Kut volk [overal waar ik kwam waren net toevallig matpartijen], kut eenrichtingsverkeer en een gekneusde enkel nadat ik met mijn zatte kop van zo'n roltrap ben afgedenderd. |
|
|
| Freezel |
TE 2001 Heerenveen was met dat gare geluid, waarbij ze de boxen naar binnen hadden opgesteld en ook nog aan beide kanten naar elkaar toe :p Heb me prima vermaakt daar. Setje van Cross vind ik erg lekker, pastte alleen niet bij het tijdstip en publiek ;)
Massive 2001 in Eindhoven vond ik ook een goed feest :) Ook daar weer prima vermaakt. Staat bij mij bekend als het 643-feest die elke DJ draaide op Ferry en Scott Bond na volgens mij ;) Heerlijke sets gehoord van Armin, Marco V, Scott Bond en Ferry :) |
|
|
|
|