|
Slechtste feest ooit (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Trance Energy 2002 in de Jaarbeurs. Dramatische sets van Jean & Gielen hehe.
|
Jean met zijn PPK-fart :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
Over dramatische sets gesproken:
Jean @ Trance Energy Heerenveen (2001??), mijn enige TE als bezoeker.
Dat was de keer dat uberkneus Duncan zijn broertje herdacht. Wel een kippenvelmoment overigens.
Maar over Jean: ik had net een liveset van hem gedonload de week ervoor, iets van Live @ Samfundet, of iig een groot feest in het Noorden van de wereld (naam even kwijt, heel bekend feest). Blijkt hij op TE echt PRECIES dezelfde set te draaien, de kneus.
Ik nog wedden voor bier met andere mensen wat hierna kwam :D |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Sensation 2001.. ruk, maar meer omdat er een wijf meewas dat om 1:00 al naar huis wilde |
ONGELOVELIJK irritant is dat heb ik ook een paar keer gehad. En feesten met zon chagrijn in de buurt is ook niets.
Ik vermaak me bijna altijd wel op feesten.
Hoewel, ik kan me nog wel herrineren dat ik het eind van sensation 2002 (geloof ik) zwaar ruk vond. House na trance.. kon er niet meer inkomen. |
|
|
| Cosmic |
Ik ga ook voor Sensation Black 2002 (mn 1e Sensation, en laatste)
Michel de Hey begon aardig, toen Marco V, ook goed, maar daarna...nee, het was niets. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Volgens mij draaide Marco V. toen nog een hele vette bootleg van Robert Miles - Children, echt geweldig! :crazy: |
Tilt's Courtyard mix is dat! die is echt ubervet!!!:crazy: :haha: :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik ga ook voor Sensation Black 2002 (mn 1e Sensation, en laatste)
Michel de Hey begon aardig, toen Marco V, ook goed, maar daarna...nee, het was niets. |
same here:D
kutfeest |
|
|
| HBtje |
| tot nog toe nog geen slecht feest meegemaakt, de minste van de 20 feesten was qontact dit jaar, vond het hoe later het werd, hoe meer eentoniger het was, vooral Igor S en Marcel Woods :( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Inderdaad Capital 2002.
Het is natuurlijk nooit leuk als een DJ niet komt opdagen maargoed, de WC,s waren HEEL slecht geregeld.
Allemaal haagse harry's en ander volk dat gratis binnenkwam.
Wat het nog een beetje goed maakte was de grote groep TA-ers die er was. :) |
haha hoe knetterlam was jij toen :D |
|
|
| Tim81 |
| Schoolfeest van InHolland met Wipneus & Pim, DJ Cor, Jean, Mark van Dale en meer van dat soort onzin! |
|
|
| Optimus |
| Sensation Black 2002 en Capital |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Tiesto 8 hours solo in Groningen (Palace), 2003, veel te veel kaarten verkocht. Bovendien lieten de uitsmijters ook nog alle vrouwen naar binnen die geen kaartje hadden als ze ze maar even geil aan kijken en alle vriendjes erbij. Kortom prop en prop vol geen beweging mogelijk.
|
Helemaal mee eens!
ik heb van 1 tot 3 in de zeikregen buiten gestaan terwijl ik gewoon een kaartje had, maar er waren teveel kaarten verkocht (1 eruit, 1 erin):whip:
| quote: |
Owh ja, Capital scoort ook bij mij vrij hoog |
Volgens mij lopen we dezelfde kutfeesten af :D |
|
|
| Smirnoff |
IDD sensation 2002 was ook een kut feest !!
Heb mezelf daar maar een beetje lopen vermaken en het op een zuipen gezet en dom lopen lullen met jan en alleman tot het tijd was om de 1e trein te pakken. |
|
|
|
|