|
Slechtste feest ooit (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Sensation Black 2002 |
Je moet in Amsterdam ook nooit zeggen dat je voor Feyenoord bent. :D |
|
|
| Optimus |
| die vieze Ajacieden wilden meteen vechten:( |
|
|
| djdavid |
| wat Capital betreft... ik heb me toen erg goed vermaakt, vooral op de beats van SK. (maar wel f*cked up van PVD) we stonden zowat helemaal vooraan, dus ik heb van dat geruzie met die haagse harries niet veel meegekregen. die plees waren idd wel errug smerig, maar goed. na een smirnoffje of 12 let je daar ook niet echt meer op:D |
|
|
| jp |
Dance Valley winter 2004 (wat een drama)
Strike One 2005 (wat een drama)
Innercity 2005 (wat een kale bende) |
|
|
| Muppy |
mijn slechtste feest van dit jaar...hmmm geen eigenlijk..altijd wel goed vermaakt:)
mijn slechtste feest ooit...ik denk toch wel de trance energy dat er een hardstylezaal was met Max B. Grant en Pavo:nervous: En de mainstage was toen ook 3x niks en alleen ferry kon me een beetje boeien:o |
|
|
| New Wave |
| Decibel Outdoor. :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Decibel Outdoor. :p |
2004 zeker? 2005 was teh bombz |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
2004 zeker? 2005 was teh bombz |
Neu,
Decibel Outdoor Festival 2002 :p |
|
|
| jp |
| 2002 was sowieso een k*t feestjaar |
|
|
| magrec |
dit jaar niet naar slechte feesten geweest. Allemaal leuke feestjes geweest. top 3 blijft nog steeds:
sensation 2001
Massive 2001
Capital in de statenhallen
IK ben eigenlijk nog niet naar een progfeest geweest wat echt slecht was. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by jp
2002 was sowieso een k*t feestjaar |
Behalve TE... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
2002 was sowieso een k*t feestjaar |
Voor mij niet hoor. :p
Awakenings edities waren top. paar nexus feestjes. En laten we ADDICTION niet vergeten. :D Topjaar :p |
|
|
|
|