|
Breinbrekers (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| vraag 2 is eigenlijk best makkelijk |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by basvh
vraag 2 is eigenlijk best makkelijk |
jah:) vin vraag 3 wat moeilijker.. iemand een tip?:p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by John
jah:) vin vraag 3 wat moeilijker.. iemand een tip?:p |
Vraag 3 is echt vergezocht...je moet de getallen draaien en op een juiste manier plaatsen... |
|
|
| Esrem |
| Jongens, Jas niet helpen, puzzels zijn een van de weinige dingen die m rustig krijgen, let's keep it that way:haha: :tongue3 |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by magrec
Vraag 3 is echt vergezocht...je moet de getallen draaien en op een juiste manier plaatsen... |
draaien in de zin van op zn kop zette?
edit: ver verder verst gezocht. |
|
|
| Asperge |
| Vraag 1 is in deze toestand toch een stuk makkelijker voor iemand die scheikunde studeert :p op naar vraag 2. |
|
|
| kolkiewolkie |
| *kuch*hintje voor 1.5 *kuch*? |
|
|
| djrenco |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
*kuch*hintje voor 1.5 *kuch*? |
schrijf dertien, twintig en tint onder elkaar, doe dit ook met honderd en duizend;)
ben bij 1.8... hint iemand??:D |
|
|
| eieregooie |
| jaja, leuk enzo... maar vermeld ff iets van de vraag erbij... is al lang geleden dat ik daar was :p |
|
|
| MennoB |
| Mij te moeilijk, maar zal wel komen omdat het zondag is :D |
|
|
| MennoB |
Ik heb vraag 1 :D
Op naar vraag 2 |
|
|
| HBtje |
leuk spel!
alleen erg moeilijk inderdaad....
ik snap 1 ding even niet... bij vraag 1, als je antwoord in wil vullen staat er zo _12.. wat moet je daar mee.. neem aan weghalen en het goeie antwoord invullen :conf: |
|
|
|
|