|
Breinbrekers (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ik ben maar bij het begin begonnen, ik zie wel wanneer ik ooit bij het deel van glanis aanbeland :p |
tips voor 5.8 anyone? Ik ben t proberen zat :p |
|
|
| HBtje |
| 5.8 ???? :eyes: hoever kan je gaan dan met die puzzels.... ik ben pas bij 1.7 |
|
|
| eieregooie |
| dunnow hoe ver ie gaat tbh... |
|
|
| @win |
| Ik ben ook begonnen, maar euhhh... hoe moet ik er in vredesnaam achterkomen hoe die viking heet? |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by @win
Ik ben ook begonnen, maar euhhh... hoe moet ik er in vredesnaam achterkomen hoe die viking heet? |
nouh eerst even de vorige 4 bladzijden doornemen en als je beetje scheikunde hebt gehad op school komt t wel goed met die vraag :cool: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by HBtje
nouh eerst even de vorige 4 bladzijden doornemen en als je beetje scheikunde hebt gehad op school komt t wel goed met die vraag :cool: |
Ik krijg die vraag gelijk, zonder 4 pagina's tekst ervoor? |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by @win
Ik krijg die vraag gelijk, zonder 4 pagina's tekst ervoor? |
oh haha ik bedoelde eigenlijk ook de vorige 4 bladzijden van deze thread ;) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by HBtje
oh haha ik bedoelde eigenlijk ook de vorige 4 bladzijden van deze thread ;) |
Oki ;)
Maar uit jou post denk ik dat ik die dat ik de scheikundige namen van de drie stoffen achter elkaar moet plakken :) |
|
|
| HBtje |
algemene tip voor bijna elke vraag:
beetje knutselen en je komt er :) |
|
|
| @win |
| Nou ik zat al op google :p |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by John
wat is zijn maatje?
en dan: waar staat dat internationaal gezien voor. bijvoorbeeld als het in een strip boven iemands hoofd getekend wordt?
en dan het meervoud nemen :)
edit: ik ben zelf bij 2.6 |
Met deze hint kwam ik er uit, maar snap eigenlijk niet hoe je dat uit de vraag kan halen... |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by eieregooie
bij vraag 1.4 moet je de nummers uit "uitvindingen" halen ;) |
Oh wacht, nu snap ik me wel :p |
|
|
|
|