return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Breinbrekers (pg. 3)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
die underscores horen waarschijnlijk bij de opbouw van het spel, maar je moet ze laten staan. Dat staat trouwens ook keurig netjes uitgelegd onder die vierkantjes rechtsboven (niet bang zijn om daar op te klikken ;) ).
octaaf
Kan iemand mij een hind geven over puzzel 1-3 met die som 7+1=5-1..
Ik snap daar niets van
HBtje
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
die underscores horen waarschijnlijk bij de opbouw van het spel, maar je moet ze laten staan. Dat staat trouwens ook keurig netjes uitgelegd onder die vierkantjes rechtsboven (niet bang zijn om daar op te klikken ;) ).


dom dom inderdaad, niet gelezen nog... thx
daarmee wel de 1e puzzel opgelost :)
eieregooie
quote:
Originally posted by octaaf
Kan iemand mij een hind geven over puzzel 1-3 met die som 7+1=5-1..
Ik snap daar niets van


Je moet ff wat omdraaien (letterlijk)
octaaf
Hell yeah , ik snap dit niet echt. Misschien ligt het aan de zondag, maar in welk opzicht moet ik draaien
MennoB
Joo Octaaf, ook weer eens posten :D

Ik weet het antwoord van vraa 1.2 (dankzij Octaaf :D) maar waar haal je dat dan uit die tekst?? Want heb hem van die hint: Het zit in de pap..
Remy D
ben ook bij 1.3 maar best pittig. door hints ben ik eer gekomen. pff kansloos bezig dus. :haha: Ben hier ook eigenlijk te ongeduldig voor.
octaaf
RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet
Remy D
quote:
Originally posted by octaaf
RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet

mijn hint is echt om goed te lezen. Want kijk in mijn post staat dus dat ik er gekomen ben. Maar niet dat ik er voorbij ben. :stongue: hahaha ik zit dus ook nog te puzzelen. :D Maar ga zo toch echt terug naar Halo 2 want das meer mijn ding.:D :toocool: :tongue3
HBtje
gaat nu toch lekker, btje logisch nadenken en je komt een heel end :p
1.6 dus al :)

kolkiewolkie
Ik ben te brak om bij 1.6 fatsoenlijk na te denken. 1.5 zat ik zelf al in de richting van de hint te kijken maar ik had de uitvoering er van steeds verkeerd :o .
John
quote:
Originally posted by octaaf
RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet


gewoon een getal letterlijk omdraaien (dus op zn kop zette) en dan van de ene naar de andere kant zetten. het is geen wiskunde ofzo. je mag alles aan elkaar zette en plakke totdat er een leuke som uitkomt.

ik vond em ook best ver gezocht:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement