|
Breinbrekers (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| die underscores horen waarschijnlijk bij de opbouw van het spel, maar je moet ze laten staan. Dat staat trouwens ook keurig netjes uitgelegd onder die vierkantjes rechtsboven (niet bang zijn om daar op te klikken ;) ). |
|
|
| octaaf |
Kan iemand mij een hind geven over puzzel 1-3 met die som 7+1=5-1..
Ik snap daar niets van |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
die underscores horen waarschijnlijk bij de opbouw van het spel, maar je moet ze laten staan. Dat staat trouwens ook keurig netjes uitgelegd onder die vierkantjes rechtsboven (niet bang zijn om daar op te klikken ;) ). |
dom dom inderdaad, niet gelezen nog... thx
daarmee wel de 1e puzzel opgelost :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by octaaf
Kan iemand mij een hind geven over puzzel 1-3 met die som 7+1=5-1..
Ik snap daar niets van |
Je moet ff wat omdraaien (letterlijk) |
|
|
| octaaf |
| Hell yeah , ik snap dit niet echt. Misschien ligt het aan de zondag, maar in welk opzicht moet ik draaien |
|
|
| MennoB |
Joo Octaaf, ook weer eens posten :D
Ik weet het antwoord van vraa 1.2 (dankzij Octaaf :D) maar waar haal je dat dan uit die tekst?? Want heb hem van die hint: Het zit in de pap.. |
|
|
| Remy D |
| ben ook bij 1.3 maar best pittig. door hints ben ik eer gekomen. pff kansloos bezig dus. :haha: Ben hier ook eigenlijk te ongeduldig voor. |
|
|
| octaaf |
| RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by octaaf
RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet |
mijn hint is echt om goed te lezen. Want kijk in mijn post staat dus dat ik er gekomen ben. Maar niet dat ik er voorbij ben. :stongue: hahaha ik zit dus ook nog te puzzelen. :D Maar ga zo toch echt terug naar Halo 2 want das meer mijn ding.:D :toocool: :tongue3 |
|
|
| HBtje |
gaat nu toch lekker, btje logisch nadenken en je komt een heel end :p
1.6 dus al :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik ben te brak om bij 1.6 fatsoenlijk na te denken. 1.5 zat ik zelf al in de richting van de hint te kijken maar ik had de uitvoering er van steeds verkeerd :o . |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by octaaf
RemyD door welke hind ben je er achter gekomen bij 1-3???? want die hind van omdraaien snap ik niet |
gewoon een getal letterlijk omdraaien (dus op zn kop zette) en dan van de ene naar de andere kant zetten. het is geen wiskunde ofzo. je mag alles aan elkaar zette en plakke totdat er een leuke som uitkomt.
ik vond em ook best ver gezocht:) |
|
|
|
|