|
Breinbrekers (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| hehe eindelijk voorbij puzzel 3 |
|
|
| octaaf |
| Bedankt voor de tip john nou snap ik hem ,had m al is geprobeerd maar was een symbool vergeten , kan niet zeggen welke want dan verraad ik te veel..... op naar 4 |
|
|
| octaaf |
| ik ben er zoon beetje verslaafd aan geworden van die puzzels , kan niet velen dat het niet lukt , zijn er hint over puzzel 4 |
|
|
| Dj Lex |
| Bij mij werkt de hint knop niet. Krijg steeds het schermpje met hoe te antwoorden en dat soort troep. Erg jammer, want zonder hints lukt het me niet:confused: |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Bij mij werkt de hint knop niet. Krijg steeds het schermpje met hoe te antwoorden en dat soort troep. Erg jammer, want zonder hints lukt het me niet:confused: |
zo werkt t bij mij ook hoor :)
puzzle 4 vond ik ook al vrij vaag..:p (das toch die met willie wortel?)
je zou kunnen denken aan z'n beste maatje, en waar hij voor staat.
ik zie zelf de connectie niet echt met die getallen (nummer 2, nummer 7 en nummer 12), behalve dan dat het op meervoud duidt. succes :D |
|
|
| octaaf |
| John heb je het antwoord op 4 al?? Zoja kan je een hint geven , ik snap het niet ik zat ook wel aan zn maatje te denken maar dat is het niet.... |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by octaaf
John heb je het antwoord op 4 al?? Zoja kan je een hint geven , ik snap het niet ik zat ook wel aan zn maatje te denken maar dat is het niet.... |
wat is zijn maatje?
en dan: waar staat dat internationaal gezien voor. bijvoorbeeld als het in een strip boven iemands hoofd getekend wordt?
en dan het meervoud nemen :)
edit: ik ben zelf bij 2.6 |
|
|
| eieregooie |
| bij vraag 1.4 moet je de nummers uit "uitvindingen" halen ;) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by eieregooie
bij vraag 1.4 moet je de nummers uit "uitvindingen" halen ;) |
dat had ik niet eens door, thanks :D |
|
|
| HBtje |
ook op t werk kreeg ik weer stapels tips voor puzzel 1.6
- het heeft te maken met chinese dierenriem
- voornamelijk één van de dieren... :conf:
- het loopt rondjes om het huis
- het zet vaak een kruis
- het is een vrouwen verslinder...
en toch kan ik er niet opkomen :( |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by HBtje
ook op t werk kreeg ik weer stapels tips voor puzzel 1.6
- het heeft te maken met chinese dierenriem
- voornamelijk één van de dieren... :conf:
- het loopt rondjes om het huis
- het zet vaak een kruis
- het is een vrouwen verslinder...
en toch kan ik er niet opkomen :( |
het staat ook een beetje in de tekst. volgens mij staat er ergens datie van 'hen' houdt.
ohw en er moet ook een lidwoord bij. |
|
|
| Phortje |
| Ik ben maar bij het begin begonnen, ik zie wel wanneer ik ooit bij het deel van glanis aanbeland :p |
|
|
|
|