|
Verkiezing van de grootste NL-TA (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
| ergens tussen de 1.72 en 1.75 volgens mij :P |
|
|
| @win |
| De langste niet, maar de zwaarste kan ik wel eens winnen :p |
|
|
| nwopper |
He! Daar gaat mijn langgekoesterde droom om de grootste NLTA vrouw te worden.... Esrem heeft me lang en breed verslagen....:whip:
1.72 |
|
|
| Flippe |
| Om en nabij de 1.90 |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by nwopper
Esrem heeft me lang en breed verslagen....:whip:
|
Ook breed?:tongue3 |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
2,17! |
jij wint:D |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
2,17! |
Het gaat hier om je LICHAAMSLENGTE he?:p |
|
|
|
|