|
Verkiezing van de grootste NL-TA (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Hitman |
| quote: | Originally posted by magrec
gewoon spiermassa kweken in de sportschool |
Ben ik te lui voor:p
| quote: | Originally posted by basvh
Bier vermindert toch ook spieropbouw? |
Kijk dat zou ook een oorzaak kunnen zijn:eek: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jij moet veel eiwitten eten. Dat is goed voor de spieropbouw. Daarnaast moet je geen koffie drinken. Koffie verminderd de spieropbouw. :) |
Wat denk ie handige harrie :p
Er gaan hier 2 bakken kwark doorheen (elke week) de brinta is niet aan te slepen net zoals de eieren en de melk wordt nu alleen nog maar per 2 liter ingekocht:toothless . Ik blijf voorlopig nog wel ff af van de whey eiwitten. Als ik het groeien minder hard gaat dan ga ik daar ook wel wat van gebruiken, maar in mijn geval moet ik ook gewoon die kcal halen dus naast die eiwitten tussen de 8 a 10 boterhammen en 2 warme maaltijden (ligt eraan hoeveel mams heeft gemaakt :p ) |
|
|
| moogwai |
Om m'n ID staat 1.88. Maar nu ben ik er eigenlijk wel nieuwsgierig naar geworden, want het is volgens mij ook al weer 5 jaar geleden dat ik me voor het laatst heb laten meten :D
Verder weeg ik 85 kilootjes. |
|
|
| NoisyNeil |
| mijn Schotse roots leggen me geen windeieren vandaag..... 186cm :rolleyes: |
|
|
| Magicbas |
| Tussen de 198 en de 200 cm... |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij:( |
Haha, hier nog 1! Ook 1.92 en zo'n 74 kilo. Toch maar 's gaan fitnessen denk... |
|
|
| Djeebie |
| 1.93 en net zoals de meesten niet bijzonder zwaar :p Maar ja liever wat minder zwaar dan te dik vind ik dan. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Tussen de 198 en de 200 cm... |
199 dus :thepirate |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Maar ja liever wat minder zwaar dan te dik vind ik dan. |
Mee eens! En het heeft ook z'n voordelen als je een kratje bier per week weg kan werken zonder dat het meteen tot een bierbuik leidt... :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Mee eens! En het heeft ook z'n voordelen als je een kratje bier per week weg kan werken zonder dat het meteen tot een bierbuik leidt... :D |
Dat denk je nu... die bierbuik komt er wel hoor;) |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dat denk je nu... die bierbuik komt er wel hoor;) |
haha ja eigenlijk zou ik beter moeten weten; m'n vader was vroeger nog dunner dan ik maar die begint nu toch ook een buikje te ontwikkelen... ;) |
|
|
| Magicbas |
| quote: | Originally posted by robin
199 dus :thepirate |
Ja als gemiddelde wel ;) Als het koud is ben ik ietsje groter hehe
Nee, het verschil ligt aan de meetlat. De ene zegt 198 en de andere 200. Dus heb ze allebei maar opgeschreven. |
|
|
|
|