return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Verkiezing van de grootste NL-TA (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hitman
quote:
Originally posted by magrec
gewoon spiermassa kweken in de sportschool


Ben ik te lui voor:p

quote:
Originally posted by basvh
Bier vermindert toch ook spieropbouw?


Kijk dat zou ook een oorzaak kunnen zijn:eek:
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Jij moet veel eiwitten eten. Dat is goed voor de spieropbouw. Daarnaast moet je geen koffie drinken. Koffie verminderd de spieropbouw. :)

Wat denk ie handige harrie :p

Er gaan hier 2 bakken kwark doorheen (elke week) de brinta is niet aan te slepen net zoals de eieren en de melk wordt nu alleen nog maar per 2 liter ingekocht:toothless . Ik blijf voorlopig nog wel ff af van de whey eiwitten. Als ik het groeien minder hard gaat dan ga ik daar ook wel wat van gebruiken, maar in mijn geval moet ik ook gewoon die kcal halen dus naast die eiwitten tussen de 8 a 10 boterhammen en 2 warme maaltijden (ligt eraan hoeveel mams heeft gemaakt :p )
moogwai
Om m'n ID staat 1.88. Maar nu ben ik er eigenlijk wel nieuwsgierig naar geworden, want het is volgens mij ook al weer 5 jaar geleden dat ik me voor het laatst heb laten meten :D

Verder weeg ik 85 kilootjes.
NoisyNeil
mijn Schotse roots leggen me geen windeieren vandaag..... 186cm :rolleyes:
Magicbas
Tussen de 198 en de 200 cm...
Tomaz
quote:
Originally posted by Hitman
Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij:(

Haha, hier nog 1! Ook 1.92 en zo'n 74 kilo. Toch maar 's gaan fitnessen denk...
Djeebie
1.93 en net zoals de meesten niet bijzonder zwaar :p Maar ja liever wat minder zwaar dan te dik vind ik dan.
robin
quote:
Originally posted by Magicbas
Tussen de 198 en de 200 cm...


199 dus :thepirate
Matthijs
quote:
Originally posted by Djeebie
Maar ja liever wat minder zwaar dan te dik vind ik dan.


Mee eens! En het heeft ook z'n voordelen als je een kratje bier per week weg kan werken zonder dat het meteen tot een bierbuik leidt... :D
Hitman
quote:
Originally posted by Matthijs
Mee eens! En het heeft ook z'n voordelen als je een kratje bier per week weg kan werken zonder dat het meteen tot een bierbuik leidt... :D


Dat denk je nu... die bierbuik komt er wel hoor;)

Matthijs
quote:
Originally posted by Hitman
Dat denk je nu... die bierbuik komt er wel hoor;)


haha ja eigenlijk zou ik beter moeten weten; m'n vader was vroeger nog dunner dan ik maar die begint nu toch ook een buikje te ontwikkelen... ;)
Magicbas
quote:
Originally posted by robin
199 dus :thepirate


Ja als gemiddelde wel ;) Als het koud is ben ik ietsje groter hehe

Nee, het verschil ligt aan de meetlat. De ene zegt 198 en de andere 200. Dus heb ze allebei maar opgeschreven.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement