|
Verkiezing van de grootste NL-TA (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by basvh
ik was in het gemeentehuis om me inteschrijven en daar hadden ze een meetlat staan. |
haha ja klinkt bekend, dat is ook de plek waar ik m'n lengte drie jaar geleden voor het laatst gemeten heb. ;) |
|
|
| Asperge |
| 1.92 en 70 kilo, ja ik ben wat skinyy maar er komt gewoon niets bij:p |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Asperge
1.92 en 70 kilo, ja ik ben wat skinyy maar er komt gewoon niets bij:p |
Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij:( |
|
|
| raoel |
tering, wat zijn jullie groot!!!
Ik sluit me bij de kleine mensen club aan: 1,72
en een kilotje of 73 ofzow, maar over een miuut of 5 een kilo minder want ik ga zometeen ff van deze bureaustoel af ;)
De laatste slechte resten van dit enorme zuipweekend wegdouwen.
Valt mee dat er nog niemand (Remy ofzow) de langste lul topic is begonnen...
Zou High_Nrg dan weer overdrijven? Vast wel :D |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by raoel
Valt mee dat er nog niemand (Remy ofzow) de langste lul topic is begonnen...
Zou High_Nrg dan weer overdrijven? Vast wel :D |
Hallo, het niveau van de gemiddelde NL-TA'er is echt wel hoger.....
(hoop ik:nervous: ) |
|
|
| Cellec |
| Geen zin om te kijken of ik ga winnen maar ik sta op 2:04 :):whip: |
|
|
| basvh |
| Mijn gewicht schommelt altijd zo ronde de 85-90. Het schommelt veel maar hoger dan de 90 heb ik het nog nooit gezien. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij:( |
Hier nog één maar ik ben bezig met aankomen..gewoon spiermassa kweken in de sportschool :p en een heel rigoreus dieet van 3500 tot 4000 kcal per dag :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Hier nog één maar ik ben bezig met aankomen..gewoon spiermassa kweken in de sportschool :p en een heel rigoreus dieet van 3500 tot 4000 kcal per dag :D |
Jij moet veel eiwitten eten. Dat is goed voor de spieropbouw. Daarnaast moet je geen koffie drinken. Koffie verminderd de spieropbouw. :) |
|
|
| basvh |
| Bier vermindert toch ook spieropbouw? |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by basvh
Bier vermindert toch ook spieropbouw? |
! |
|
|
|
|