return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Verkiezing van de grootste NL-TA (pg. 5)
View this Thread in Original format
Matthijs
quote:
Originally posted by basvh
ik was in het gemeentehuis om me inteschrijven en daar hadden ze een meetlat staan.


haha ja klinkt bekend, dat is ook de plek waar ik m'n lengte drie jaar geleden voor het laatst gemeten heb. ;)
Asperge
1.92 en 70 kilo, ja ik ben wat skinyy maar er komt gewoon niets bij:p
Hitman
quote:
Originally posted by Asperge
1.92 en 70 kilo, ja ik ben wat skinyy maar er komt gewoon niets bij:p


Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij:(
raoel
tering, wat zijn jullie groot!!!

Ik sluit me bij de kleine mensen club aan: 1,72
en een kilotje of 73 ofzow, maar over een miuut of 5 een kilo minder want ik ga zometeen ff van deze bureaustoel af ;)
De laatste slechte resten van dit enorme zuipweekend wegdouwen.

Valt mee dat er nog niemand (Remy ofzow) de langste lul topic is begonnen...
Zou High_Nrg dan weer overdrijven? Vast wel :D
Cosmic
quote:
Originally posted by raoel

Valt mee dat er nog niemand (Remy ofzow) de langste lul topic is begonnen...
Zou High_Nrg dan weer overdrijven? Vast wel :D


Hallo, het niveau van de gemiddelde NL-TA'er is echt wel hoger.....




(hoop ik:nervous: )
Cellec
Geen zin om te kijken of ik ga winnen maar ik sta op 2:04 :):whip:
Original
1m85,
82KG

:)
basvh
Mijn gewicht schommelt altijd zo ronde de 85-90. Het schommelt veel maar hoger dan de 90 heb ik het nog nooit gezien.
magrec
quote:
Originally posted by Hitman
Dat heb ik ook... en maar vreten, maar geen kilootje erbij:(


Hier nog één maar ik ben bezig met aankomen..gewoon spiermassa kweken in de sportschool :p en een heel rigoreus dieet van 3500 tot 4000 kcal per dag :D
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Hier nog één maar ik ben bezig met aankomen..gewoon spiermassa kweken in de sportschool :p en een heel rigoreus dieet van 3500 tot 4000 kcal per dag :D


Jij moet veel eiwitten eten. Dat is goed voor de spieropbouw. Daarnaast moet je geen koffie drinken. Koffie verminderd de spieropbouw. :)

basvh
Bier vermindert toch ook spieropbouw?
pooley
quote:
Originally posted by basvh
Bier vermindert toch ook spieropbouw?

!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement