|
Verkiezing van de grootste NL-TA (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| quote: | Originally posted by robin
hoi :clown:
zullen wij dan maar een kleine mensen club beginnen?
|
dan ben ik het 3e lid:D |
|
|
| eXos |
1m95
110kg
Wie bied meer? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Opti
dan ben ik het 3e lid:D |
1.55 ofzow toch?
voor mij dus 1.96 met 86.5 kilootjes... |
|
|
| John |
wordt de lengte van de winnaar officieel nagemeten? want dan ben ik 2.24m :D
en anders gewoon 1.80m.
valt me op dat er hier relatief veel lange mensen zitte..
had nix te doen dus:
gemiddelde lengte van 17 m: 1,89941176m
heb de 2.17 hierbij niet meegenomen in het gemiddelde, aangezien basvh zegt dat t een geintje is:)
gemiddelde lengte van 3v: 1.77333
verder zijn er 12m van de 17, 1.90m of langer. en is de totale lengte van iedereen die zijn of haar lengte gepost heeft 37 meter 61. ook dit weer exclusief de 2.17
ik ga nu weer nuttige dingen doen:D |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by eieregooie
1.55 ofzow toch?
voor mij dus 1.96 met 86.5 kilootjes... |
hehehehhehee, gelukkig niet, 1.70m:D |
|
|
| magrec |
| High is minimaal langer dan 2 meter. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Esrem
Mag ik meedoen aan de competitie voor de grootste NL-TA vrouw:P:D?
1.82m |
ben ik de kleinste vrouwelijke beta dan? 1m62 ongeveer :o |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Zehra
ben ik de kleinste vrouwelijke beta dan? 1m62 ongeveer :o |
 |
|
|
| Matthijs |
zal ik het gemiddelde nog even verder omhoog halen? :p
ben 1.95 meter en 76 kg. |
|
|
| basd |
| Dan haal ik het met mijn 1.79 wel weer omlaag. |
|
|
| basvh |
| ik was in het gemeentehuis om me inteschrijven en daar hadden ze een meetlat staan. Voor de gein ff onder gestaan en kwam rond de 2.m02-2.m04 uit |
|
|
| Tim81 |
| Ik ben zo'n 1.82 denk ik... steek in ieder geval niet met kop en schouders boven de feestende massa uit! |
|
|
|
|