return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Sfeer! (pg. 4)
View this Thread in Original format
FUSyke
quote:
Originally posted by Xilver
Hehe, twas mor e graptje e pol, kwou efkes voos dien op die "ge word niet aangevallen, mensen accepteren u" ;)

Ik weet het. Ziede da bedoel ik nu, hier kunde nog keer lachen:)
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Let's talk, tonight! ;)

Yeah baby yeah! :D
Freezel
quote:
Originally posted by eieregooie
Yeah baby yeah! :D

Ben benieuwd ;)
eieregooie
Freezel Vs Fred Vs Ei B2B2B :p
Freezel
Hehehe, ik d8 meer aan Ei vs Freezel In Concert :p
eieregooie
LOL ok, maar dan moet jij zingen, want dat kan ik niet :/
Freezel
quote:
Originally posted by eieregooie
LOL ok, maar dan moet jij zingen, want dat kan ik niet :/

Ik wil dus een circusact doen, net als bij Tiesto. Jou doormidden zagen ;)

edit: gaat wel weer offtopic :p
Tiger777
en als jullie nu gewoon eens leuke plaatjes spelen?:conf: :p
Eagle`
Veu ma nen hamburger

Nu goed on-topic que deze beta-groep

Persoonlijk is er imo niks verandert ten op zichte van de avond toen ik de trein nam naar Antwerpen om Armin te zien die voor het eerst optrad op AiB indoor (mei 2003 ?). Ik had toen een amazing night dankzij Armin, maar alleen op stap blijft natuurlijk alleen op stap, en dat is een kut gevoel imo.

Wel dat gevoel van alleen op stap te zijn heb ik nog steeds als ik naar een trance feesten waar er iemand van dit forum was. Neem nu AiB(J'00'F),Dancevalley deze zomer, allemaal geweldige feesten music-wise, maar een avond/dag om in te kaderen ? Echt niet. Op Dancevalley een ganse dag alleen rondlopen is echt zwaar bagger imo, niemand om wat tegen te zeggen, niemand om samen fun mee te hebben en te dansen, niemand om 5 uur door te brengen in station van Rotterdam tot de eerste trein.

Heb weinig positieve herrineringen aan al dat beta-feesten, het boeit me dan ook minder. Zit liever ieder weekend in een r'n b cafe met bart, luk en de 2 jeankes met wie ge over alles en nog wa kunt zeveren dan naar nederland trekken om Signum te zien met mensen die ik gewoon niet ken. Fout ligt ook bij mij, ben heel timide, ik praat niet makkelijk tegen iemand dak ni ken,laat staan op iemand afstappen om te gaan klappen diek van haar nog pluim ken, ma kan mezelf ni veranderen :)

Anyhow veel plezier nog toegewenst aan diegene die zich wel amuzeren, maar mij gade niet veel meer zien.

Kleine opmerking: Wak ook op een of andere manier grappig vind, is da ik vroeger tegen bepaalde mensen veel babbelde, dan opeens na AiB zeggen ze al 3 maand niks meer ... PM me de reden ofzo dan weet ek waarom die ignore :rolleyes:
Gladius
quote:
Originally posted by Eagle`
Anyhow veel plezier nog toegewenst aan diegene die zich wel amuzeren, maar mij gade niet veel meer zien.

meh... :(

pooley
ej micha mara , niks van ze dude !
TOR
over cheese gesproken

Michael Jackson - Remember the Time (DJ Cory Remix)

it rocks ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement