|
Sfeer! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
Ga ook nog is iet proberen te zeggen, want t'is al e héél tijdje geleden da'k nog hier op't forum geweest ben, eigenlijk wel e beetje express, omda'k zelf vond da de sfeer an't verslechtere was, ma das m'n kijk hierop, maar ik voelde mij eigenlijk helemaal niet meer zo thuis op't forumpje als in den beginnen, was't omda't Belgisch forum toen nog wa kleiner was of ... Nu ik ben van vorig jaar ook een nieuwe member en je kon mij dan ook ff scheef bekijken van, hup weer ne nieuwe der bij, maar eigenlijk had ik da e paar maanden terug zelf da gevoel, er kwamen veel members bij op heel korte en da drukte de sfeer wa vond'k :(
Ik kijk absoluut nog me héél veel plezier terug aan de volgende feestjes:
1ste & 2de BeTa meeting in de Limburg, was echt super (wreed merciekes Buoyant, Cygnus X, TatanaGirl, Nyah, Johan (ondertussen al e eigen username ma kom der ff ni op), Silenteagle, Zehra, Giesber!)
Armada feestjes => KINGDOM (deze was echt MEGA: dank je wel aan Freezel voor de prachtige ontvangst en aan DjCresto, Pooley, SilentEagle, Eiergooie en Zehra voor de sfeer en't gezelschap: jullie hebben eigenlijk een beetje een speciaal plaatsje) & ASTA
Antwerp is Burning indoor
Tiesto @ Versuz (Was ook echt wel e superavond buiten al da volk natuurlijk. Weet ge nog van da iedereen BeTa op zijn linker of rechter polleke had geschreven :D)
Ferry Corsten @ Versuz (Was e MEGA avondje, toen was Jasper er ook eindelijk bij ;))
Hoop dat er in 2005 terug een BeTa BBQ georganiseerd wordt, want wil er dan absoluut graag bij zijn en da'k ni zoals dit jaar op vakantie was :nervous: Indien er hulp nodig voor de organisatie dit jaar, ik wil zeker helpen!! Had ook is ne keer gevraagd voor een wedstrijdje te voetballen (zaal uiteraard), rond februari iets proberen te regelen in de limburg of toch maar niet? Let me know... Voila heb ff m'n zegje kunnen doen :o :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Had ook is ne keer gevraagd voor een wedstrijdje te voetballen (zaal uiteraard), rond februari iets proberen te regelen in de limburg of toch maar niet? |
I'm in! :)
EDIT: Good to have you back Tom, hopelijk post ge nu terug wa meer, want we missen uuuuuuuuuuuu!!!! :sadgreen: :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Zehra
- tis ook precies dat er geen 'trance'addicts meer zijn opt forum... alleen de prog-threads worden wat levendig gehouden |
Zeer correct; 8 op de 10 nummers uit de Right Now zijn niet aan mij besteed en hier staat nochthans een (uplifting²) tranceaddict in hart en nieren. Dus proficiat aan de prog-heads voor hun werk, goeie promotielui. 'k Weetet, ik post ook niet overdreven meer, gewoon druk; komt wel weer goed.
'k Vind het ier voor de rest best meevallen, hoor; heb alleszins geen last van een slechte sfeer of zo, iedereen vriendelijk tegen mij en omgekeerd, ca va. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
proficiat aan de prog-heads voor hun werk, goeie promotielui |
Als ik van de een of andere label een promo in de bus krijg is het meestal door de belofte voor een beetje promotie te zorgen :toothless
I've been caught |
|
|
| Zehra |
| @ Meltoz: great to have you back! :) |
|
|
| Gladius |
| idd, wb meltoz! Opkrikken die sfeer gij ;) |
|
|
| Meltoz |
| Ben ook blij zene, merciekes lieve menskes... :) Verlang nog eens naar e feesje in Holland met de BeTa's, diene goeie ouwe tijd toch *zucht* ;) :D |
|
|
| Gladius |
Ben ook blij zene, merciekes lieve menskes... :) Verlang nog eens naar e feesje in Holland met de BeTa's, diene goeie ouwe tijd toch *zucht* ;) :D |
neenee man. een BeTa-party, da wilt gij =) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Gladius
neenee man. een BeTa-party, da wilt gij =) |
Auwch :nervous: :o Gij kunt gewoon m'n gedachte lezen :) Kunt gij nog zo van die dingen ;) :D |
|
|
| Gladius |
Auwch :nervous: :o Gij kunt gewoon m'n gedachte lezen :) Kunt gij nog zo van die dingen ;) :D |
hmmm ehmmm. jah ik kan 's morgens op 1 minuut m'n bokes smeren! |
|
|
| Kaidreas |
| ^omg... en deftig??? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Gladius
hmmm ehmmm. jah ik kan 's morgens op 1 minuut m'n bokes smeren! |
Peins dak dan m'n bo'kes aan U gaan uitbesteden zene, want veel concurrentie gaat er ni zijn he ;) :D |
|
|
|
|