|
Sfeer! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
3 ik ben op deze site gekomen op het moment dat er al een kliekje bestond dat al samen naar parties ging, en ik haat het om zo de "indringer" in kliekjes te zijn.
|
jongske laten we het op zen Engels zeggen
"Don't be afraid, penetrate!!!" ;)
PS: Kliekjes zijn er op binnengedrongen te worden ;) |
|
|
| Bomar |
| Ik ben hier ook pas nieuw, maar heb direct op 'Tiesto In Concert' in hasselt met CygnusX en Desperatos-x afgesproken. Anders moest ik alleen gaan, want ik ken ook helemaal geen vrienden die van trance houden. Spijtig kunt ge tijdens zo'n evenement niet veel praten met elkaar, dus wil ik zeker nog eens afspreken op een beta-meeting. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| thats the spirit :D |
|
|
| Xilver |
Ik ben er ook maar enkele maanden geleden bijgekomen, en ik voel me echt op m'n gemak bij die mensen, en ik werd vrijwel onmiddellijk geaccepteerd. 't Is niet dat we een eliteclubje zijn he.
De Beta Thug Crew, da's wa anders natuurlijk. Ge moet al serieus wa bommakes overvallen hebben voor ge daarbij gaat horen, en dan nog is het enkel op invitatie. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik ben er ook maar enkele maanden geleden bijgekomen, en ik voel me echt op m'n gemak bij die mensen, en ik werd vrijwel onmiddellijk geaccepteerd. 't Is niet dat we een eliteclubje zijn he. |
Je hebt volledig gelijk:) De "meeting" in aalst voor second sun was ook de eerste keer dat ik jullie irl zag, maar er werd alles behalve afstandelijk gedaan ofzo, net alsof we mekaar al jaren kenden... Zo'n dingen zijn gewoon leuk.
Wat betreft de sfeer op het forum ga ik mij niet uitspreken, aangezien ik hier de laatste tijd niet al te veel meer aanwezig ben geweest om verschillende redenen die enkel en alleen met mezelf te maken hebben en zeker niet met de mensen hier:) Maar wees gerust, alles komt wel weer in orde hoor... |
|
|
| Dj LPG |
Ik weet niet of iemand hier iets aan gaat hebben, maar ik post het toch maar even in een poging om mezelf weer te begrijpen...
Niemand die begrijpt wat het is om steeds maar door te gaan
En niemand die begrijpt welk een verdriet…
Niet enkel om opnieuw alleen in de wereld te staan
Maar omdat je weet dat ze je niet verliet
De liefde brandt nog steeds
De kille koude tranen
En je bent niet alleen
Kijk maar naar al die vrienden om je heen
Maar toch sta je steeds weer voor die taak
Die ene taak waar niemand je kan helpen
Die geen enkel ander mens kan verstaan
Er is niemand die begrijpt hoe moeilijk het soms is
Om steeds maar door te gaan… |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ik weet niet of iemand hier iets aan gaat hebben, maar ik post het toch maar even in een poging om mezelf weer te begrijpen...
De kille koude tranen
En je bent niet alleen
Strangely enough, kan ik dit op mijn huidige situatie plakken ook. Ik kan me er volledig in vinden... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
De kille koude tranen
En je bent niet alleen
damn kerel, hang on there, kben der ook geweest maar ik kan eigelijk niet veel zeggen om het u gemakkelijker te maken, probeer u nergens weg te stoppen en ga gewoon door met feesten want straks denk ge zeker dat al dat getreur het helemaal niet waard was, dus heel veel sterkte .... |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Buoyant
damn kerel, hang on there, kben der ook geweest maar ik kan eigelijk niet veel zeggen om het u gemakkelijker te maken, probeer u nergens weg te stoppen en ga gewoon door met feesten want straks denk ge zeker dat al dat getreur het helemaal niet waard was, dus heel veel sterkte .... |
thx dude:) |
|
|
| Kaidreas |
mmmmmz kheb precies good times gemist wanneer ik weg was.
anyways. Ik denk dat er wel een hoop topics zijn met mijn standpunt hierover, twas zeker niet de eerste keer dat ik jullie dat zei.
maakt niet uit hoor. enige dat ik wel heb geleerd: ok als ge hier nog maar een topic over maakt over hoe slecht het allemaal wel nie ga, en hoe hard we elkaar wel nie missen er gebeurd daarna toch ook geen reet meer e. dus in the end zijn het allemaal beloftes die dat op den hond zen klote trekken.
(en nu komt de reply: doe er zelf iets aan)... kzou zeggen kijk maar eens naar die topic die ik ook ben begonnen na een nachtje stappen met tom. da zegt genoeg voor zen eigen
nu wat ik denk... ja tis altijd dikke fun om met meerdere mensen uitgaan naar iets dat alleen intereseerd. het is vettig en ambetant om te 'beginnen' praten met iedereen, ma ja da is gewoon zo, das bij elk begin van een vriendschap. en kverlang nie naar meer vrienden ze. why... om dan te kunnen zeggen: zie eens hoeveel volk ik ken. neen maakt me allemaal nie uit maar tis wel een plezant gevoel wanneer ge vrienden bij krijgt, die af en toe eens iets sturen, of gewoon iets laten weten. ej kerel hoe ist... das al lang geleden.
en die zever van die attitudes, wel leer er mee omgaan... anders gaat ge nog veel moeilijkheden hebben. pooley.. ja jack kan zo uber zijn maar dat is ie gewoon. deal with it.... en tis nie omdat ik een flame tegen jack grappig vond dat ik daarom jack als een voze mens bezie... zeker nie.. dus jack... deal with it.
en Berten... indringer??? was ik niet degene die alleen met jullie had afgesproken op aib indoor 2003.
vlak voor de mike meeting (zonder de mike alleen met stefan) |
|
|
| Xilver |
You da man, Dries, you da man
RESPECT! :p |
|
|
| pooley |
Stoort mij ni dat em zo doet ze, kweet het gewoon en ik blijf derop ingaan :)
Ne mens moet zijnen dag vullen he :x |
|
|
|
|