|
Sfeer! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| ge hebt gelijk als ge zegt dat de intro synts waggel klinken. Eens iets anders :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Heb weinig positieve herrineringen aan al dat beta-feesten, het boeit me dan ook minder. |
nou leuk...
| quote: | Originally posted by Eagle`
Fout ligt ook bij mij, ben heel timide, ik praat niet makkelijk tegen iemand dak ni ken,laat staan op iemand afstappen om te gaan klappen diek van haar nog pluim ken, ma kan mezelf ni veranderen :)
Anyhow veel plezier nog toegewenst aan diegene die zich wel amuzeren, maar mij gade niet veel meer zien. |
Mmmh, ik ben ook wel redelijk verlegen, ma dat heeft toch ni belet dat ik wat mensen beter heb leren kennen... Klopt wel dat t ni bij iedereen even vlot gaat, mj... Anyway, je moet t zelf weten, maar het zou wel spijtig zijn als je nu een negatief gevoel over de beta-meetingen hebt overgehouden omdat jij wa 'timide' bent ... :( |
|
|
| Phortastic |
Ik kan Eagle wel goed begrijpen...
Ben nooit naar een Beta feest geweest maar ik zou ook zo zijn.
Ik ga daarom ook liever naar trance feesten met kameraden die ik al lang ken.
Want tis niet zo dat als ik naar een trance feest ga der veel tijd en mogelijkheden zijn om mekaar te leren kennen.... Dus ja.
Ik heb wel geluk dat ik kameraden heb die ook van trance houden natuurlijk. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Want tis niet zo dat als ik naar een trance feest ga der veel tijd en mogelijkheden zijn om mekaar te leren kennen.... Dus ja.
|
wel op een meeting vooraf
in het begin is het trouwens altijd onwennig, maar na een tijdje vlot het wel :)
uiteindelijk ga je ook voornamelijk voor de muziek.. als je gewoon es wat fun wilt hebben met maten, ga je naar een locale boerenfuif of zo. een feest is altijd leuker met mensen die je kent, dat is waar.. maar er is doorgaans wel een vaste (Be)TA-delegatie op een feest die je na een paar keer ook herkent. je bent er ook voor dezelfde missie: een leuk feestje bouwen op goeie muziek, dus in principe zouden er geen obstakels mogen zijn. |
|
|
| Tiger777 |
^^^^
yeeeee ***instemmend gemormel*** |
|
|
| Pheatus |
Hoi,
kben ook tamelijk nieuw hier, vroeger al veel gevolgd maar nog niet zolang geleden zelf ook geregistreerd.
Ik ben al lang gebeten door het trance-virus (ai, dat deed pijn, maarja :p ), maar had vroeger nooit echt mensen waarmee ik die 'liefde voor trance' kon delen. Sommige maten hoorden wel graag dance, maar vooral de hardere dingen, zoals jump, retro, enz... Op een bepaald moment vorige jaar, tijdens een lanparty, leerde ik Hydra kennen. Zat er trouwens al 2 jaar mee in zelfde richting, en kende hem nog niet. Bleek dat hij hetzelfde virus gekregen had :toocool: . Dankzij hem ben ik begin dit schooljaar hier terecht gekomen zelfs... Ik vond het zalig om zoveel nieuwe dingen te leren en te ontdekken over trance!! En de manier hoe relaxed en fun alles hier gebeurt... zot forum!
In de laatste maanden heb ik een 'trauma' overgehouden, en is de 'koorst' zelfs gestegen. Een groot trance-virus dus (nl: TA-virus).
Een overflood aan trance is zich aan het ophopen in mijn hoofd. Aah, I like it sooo much... THANKS FOR ALL THE POSTS...
Vorig jaar zat ik nog koortsachtig op zoek naar wat nieuwere dingen voor m'n trance collectie, want die was echt oud geworden. Dankzij jullie ben ik 'eindelijk' mee met wat er gebeurt in de trance-scene... voor mijn zijn jullie ALLEMAAL... mijn voorbeeld (and I mean it!).
Dit weekend trouwens een paar onder jullie tegengekomen (weer dankzij Hydra, thanks man) en 'kben nog meer overtuigd, jullie zie ik terug (als't past voor jullie natuurlijk :p). Oké, ik ben misschien niet zo terughoudend om naar iemand toe te stappen, en versta heel goed dat niet iedereen dit zo gemakkelijk kan. Maar ik wil maar zeggen, gelijk wie dat hier post 'has my full R.E.S.P.E.C.T', ook al zie ik je misschien nooit!
About the BEta feestjes, wanneer is er nog es zo eentje? Wil ik zeker bij zijn!! Als ge ontwerpers nodig hebt voor affiches :P of ander stuff, niet bang zijn, 'kbijt niet...
Ow, 'bout the 'Limburg alliance'... TOR, wieder goan dor ne ki veranderinge in brieng zekere?* j/k :p:D
*nl: we gaan daar eens verandering in brengen hé :D
Greetz
Pheatus |
|
|
| djcresto |
| Ik leerde op al die feestjes waar we met beta's waren al heel veel nieuwe mensen kennen. Sommigen goed anderen minder goed, het hangt allemaal af van een aantal factoren. Als je samen in één auto met een paar mensen naar nl trekt bv dan leer je die wel goed kennen. Als je samen een trein neemt leer je ook mensen goed kennen. Met sommigen kom je soms alleen op de trein te zitten, dan is er ook al meer ruimte voor een gesprek. Als je nu feestjes zoals ferry corsten @ versuz en aib outdoor neemt dan zijn daar heel veel beta's. Dan kan je natuurlijk niet met iedereen een praatje slaan, dan ga je automatisch meer praten met de mensen die je al vrij goed kent. Ik ben van nature ook vrij verlegen zolang ik mij ergens niet echt op men gemak voel en heb hier toch al echt toffe mensen leren kennen. Bovendien heb ik geen andere vrienden die dergelijke feestjes opzoeken, dus ik kan er alleen maar blij om zijn. |
|
|
| pooley |
What they said :)
Op de trein zitten en in de auto naar Holland zijn de beste manieren om alles wat vlotter te laten gebeuren. Dat hbe ik ook gemerkt maar men contact met de meesten hier is wat verwaterd, spijtig genoeg.
En ja soms voelt ge ook wat negatieve dingen etc... Ik ben ni van de braafste, ik geef snel commentaar etc maar das nooit echt gemeend of kwetsend bedoeld(progheads :) )
As I said, rijbewijs , lange treinreizen, andere verantwoordelijkheden en ja ook het timide he, das soms wreed ambetant... that's life |
|
|
| Bertn |
ik ben nog nooit met een beta-feest meegeweest:
1 ik zit tegenwoordig bijna niet meer op dit forom, gewoonweg omdat ik geen tijd heb.
2 ik heb niet echt vrienden die tranceminded zijn
3 ik ben op deze site gekomen op het moment dat er al een kliekje bestond dat al samen naar parties ging, en ik haat het om zo de "indringer" in kliekjes te zijn.
vandaar;) |
|
|
| Bertn |
trouwens: wanneer komt er nog eens een feestje in leuven? ik ben daar ooit eens helemaal alleen naartoe geweest en heb me daar nog goed geamuseerd ook!
ook kwam ik onlangs fusion/wildfire tegen met zijn vriendin. dat moet zowat mijn laatste contact met de betas geweest zijn:) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
2 ik heb niet echt vrienden die tranceminded zijn
3 ik ben op deze site gekomen op het moment dat er al een kliekje bestond dat al samen naar parties ging, en ik haat het om zo de "indringer" in kliekjes te zijn.
|
Met alle respect, maar das echt geen argument! ;)
Ik had ook bijna geen vrienden die tranceminded waren, dus daarom dat ik ook bijna nooit naar trance-feestjes ging. En er was idd ook al een "kliekje" toen ik hier bijkwam, maar enkele mensen van dat kliekje hebben me wel overtuigd om mee te gaan naar Ferry Corsten @ Versuz, en kben heel blij dat ik meegegaan ben! Iedereen was heel vriendelijk enzo, en ik voelde me helemaal niet als een indringer, hoewel ik bijna niemand kende! En nu heb ik eindelijk wel tranceminded vrienden waarmee ik naar feestjes kan! ;)
Dus echt man, ga gewoon is mee, you won't regret it! :) |
|
|
| The_G0dfather |
| Lol, nu wil 'k jullie ook wel eens allemaal ontmoeten ! :p |
|
|
|
|