|
Tiesto מגיע לחווה פעם נוספת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
COUNT ME IN !!! |
ממממ
ליסוע עד לאילת
בקור אימים
להתקע עם הקהל האילתי הלעתים לא סימפטי
וכל זה כדי לראות את טיאסטו..?
צר לי אבל כמות הדי גיים שאני יעשה עבורם תהקרבה הזאת היא מצומצמת ולא נכנסים לתוכה די גיים שלא יודעים להעביר טראקים
ומארק
עליך אני מתפלא |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ
ליסוע עד לאילת
בקור אימים
להתקע עם הקהל האילתי הלעתים לא סימפטי
וכל זה כדי לראות את טיאסטו..?
צר לי אבל כמות הדי גיים שאני יעשה עבורם תהקרבה הזאת היא מצומצמת ולא נכנסים לתוכה די גיים שלא יודעים להעביר טראקים
|
+1 :D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ממממ
ליסוע עד לאילת
בקור אימים
להתקע עם הקהל האילתי הלעתים לא סימפטי
וכל זה כדי לראות את טיאסטו..?
צר לי אבל כמות הדי גיים שאני יעשה עבורם תהקרבה הזאת היא מצומצמת ולא נכנסים לתוכה די גיים שלא יודעים להעביר טראקים
ומארק
עליך אני מתפלא |
יאללה מספיק עם הפוזות !!!
פיספסתי את טייסטו בשבועות ואני לא מתכוון לפספס אותו עוד פעם !
גשם באילת ?!!?!?
חברים יקרים !
טייסטו זה אירוע גדול ! |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יאללה מספיק עם הפוזות !!!
פיספסתי את טייסטו בשבועות ואני לא מתכוון לפספס אותו עוד פעם !
גשם באילת ?!!?!?
חברים יקרים !
טייסטו זה אירוע גדול ! |
בהחלט אירוע גדול!
ואין מקום יותר מתאים לזה מאשר חוות היען:) |
|
|
| Star |
אילן עליך אני מתפלא מה זאת אומרת לא יודע להעביר טראקים?
למרות שאני לא חסיד טיאסטו אבל תן לו קצת קרדיט :whip:
ולנסוע למסיבה של טיאסטו זה לא רק לראות את טיאסטו שלי אישית כבר לא עושה כלום אלא זה לראות חתיכת הפקה רצינית שלא רואים כל יום
ומנסיוני עם חוות היען זאת חתיכת הפקה ממש חוויה
כל חובב מוסיקה חייב להיות שם זה לא קשור אם אתם אוהבים את טיאסטו או לא
זה פשוט ארוע שלא נשכח הרבה הרבה זמן!!!
אז אני לפחות יכול להעיד על עצמי שאני יהיה שם זה בטוח
אני מאמין שגם מרק פלדמן
אבל שאילן יגיד שהוא לא הולך?..... מוזר !!
:eyes: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אילן עליך אני מתפלא מה זאת אומרת לא יודע להעביר טראקים?
למרות שאני לא חסיד טיאסטו אבל תן לו קצת קרדיט
ולנסוע למסיבה של טיאסטו זה לא רק לראות את טיאסטו שלי אישית כבר לא עושה כלום אלא זה לראות חתיכת הפקה רצינית שלא רואים כל יום
ומנסיוני עם חוות היען זאת חתיכת הפקה ממש חוויה
כל חובב מוסיקה חייב להיות שם זה לא קשור אם אתם אוהבים את טיאסטו או לא
זה פשוט ארוע שלא נשכח הרבה הרבה זמן!!!
|
WORD !!
| quote: | אז אני לפחות יכול להעיד על עצמי שאני יהיה שם זה בטוח
אני מאמין שגם מרק פלדמן |
U BET I AM !! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ
ליסוע עד לאילת
בקור אימים
להתקע עם הקהל האילתי הלעתים לא סימפטי
וכל זה כדי לראות את טיאסטו..?
צר לי אבל כמות הדי גיים שאני יעשה עבורם תהקרבה הזאת היא מצומצמת ולא נכנסים לתוכה די גיים שלא יודעים להעביר טראקים
ומארק
עליך אני מתפלא |
תגיד שאתה לא רוצה לראות את טיאסטו..
אל תביא תירוצים מעפנים...
:D |
|
|
| Shahar |
טייסטו היה פה בשבועות?!
ורגע אם אני בא לחווה צריך לישון באילת וזה? |
|
|
| Hell_Copter |
קשה לי לראות את עצמי נוסע עד אילת בזמן הזה בשביל טייסטו
סך הכל כבר ראיתי את טייסטו וכמה שנהניתי אז... ואני מת לעוד פעמים כאלה... במצבי הנוכחי לקפוץ לאילת ולחזור זה לא הכי ריאלי (בהנחה שאני בכלל לא סוגר שבת בדיוק)1 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טייסטו היה פה בשבועות?!
ורגע אם אני בא לחווה צריך לישון באילת וזה? |
א. כן.
ב. תלוי בך. |
|
|
| black mammmba |
| כלל הנראה אירוע של הייניקן סאנדאנס:wtf: |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
טייסטו היה פה בשבועות?!
ורגע אם אני בא לחווה צריך לישון באילת וזה? |
ברורררררררר הוא היה בגני התערוכה
ומי ישן במסיבות האלה?:)
נוסעים, נשארים עד הבוקר וחוזרים חזרה |
|
|
|
|