return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Tiesto מגיע לחווה פעם נוספת (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
COUNT ME IN !!!


ממממ
ליסוע עד לאילת
בקור אימים
להתקע עם הקהל האילתי הלעתים לא סימפטי
וכל זה כדי לראות את טיאסטו..?

צר לי אבל כמות הדי גיים שאני יעשה עבורם תהקרבה הזאת היא מצומצמת ולא נכנסים לתוכה די גיים שלא יודעים להעביר טראקים

ומארק
עליך אני מתפלא
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ
ליסוע עד לאילת
בקור אימים
להתקע עם הקהל האילתי הלעתים לא סימפטי
וכל זה כדי לראות את טיאסטו..?

צר לי אבל כמות הדי גיים שאני יעשה עבורם תהקרבה הזאת היא מצומצמת ולא נכנסים לתוכה די גיים שלא יודעים להעביר טראקים

+1 :D
markfeldman
quote:
ממממ
ליסוע עד לאילת
בקור אימים
להתקע עם הקהל האילתי הלעתים לא סימפטי
וכל זה כדי לראות את טיאסטו..?

צר לי אבל כמות הדי גיים שאני יעשה עבורם תהקרבה הזאת היא מצומצמת ולא נכנסים לתוכה די גיים שלא יודעים להעביר טראקים

ומארק
עליך אני מתפלא


יאללה מספיק עם הפוזות !!!

פיספסתי את טייסטו בשבועות ואני לא מתכוון לפספס אותו עוד פעם !

גשם באילת ?!!?!?

חברים יקרים !

טייסטו זה אירוע גדול !
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
יאללה מספיק עם הפוזות !!!

פיספסתי את טייסטו בשבועות ואני לא מתכוון לפספס אותו עוד פעם !

גשם באילת ?!!?!?

חברים יקרים !

טייסטו זה אירוע גדול !


בהחלט אירוע גדול!
ואין מקום יותר מתאים לזה מאשר חוות היען:)
Star
אילן עליך אני מתפלא מה זאת אומרת לא יודע להעביר טראקים?
למרות שאני לא חסיד טיאסטו אבל תן לו קצת קרדיט :whip:

ולנסוע למסיבה של טיאסטו זה לא רק לראות את טיאסטו שלי אישית כבר לא עושה כלום אלא זה לראות חתיכת הפקה רצינית שלא רואים כל יום
ומנסיוני עם חוות היען זאת חתיכת הפקה ממש חוויה
כל חובב מוסיקה חייב להיות שם זה לא קשור אם אתם אוהבים את טיאסטו או לא
זה פשוט ארוע שלא נשכח הרבה הרבה זמן!!!

אז אני לפחות יכול להעיד על עצמי שאני יהיה שם זה בטוח
אני מאמין שגם מרק פלדמן
אבל שאילן יגיד שהוא לא הולך?..... מוזר !!
:eyes:
markfeldman
quote:
אילן עליך אני מתפלא מה זאת אומרת לא יודע להעביר טראקים?
למרות שאני לא חסיד טיאסטו אבל תן לו קצת קרדיט

ולנסוע למסיבה של טיאסטו זה לא רק לראות את טיאסטו שלי אישית כבר לא עושה כלום אלא זה לראות חתיכת הפקה רצינית שלא רואים כל יום
ומנסיוני עם חוות היען זאת חתיכת הפקה ממש חוויה
כל חובב מוסיקה חייב להיות שם זה לא קשור אם אתם אוהבים את טיאסטו או לא
זה פשוט ארוע שלא נשכח הרבה הרבה זמן!!!


WORD !!

quote:
אז אני לפחות יכול להעיד על עצמי שאני יהיה שם זה בטוח
אני מאמין שגם מרק פלדמן


U BET I AM !!
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ
ליסוע עד לאילת
בקור אימים
להתקע עם הקהל האילתי הלעתים לא סימפטי
וכל זה כדי לראות את טיאסטו..?

צר לי אבל כמות הדי גיים שאני יעשה עבורם תהקרבה הזאת היא מצומצמת ולא נכנסים לתוכה די גיים שלא יודעים להעביר טראקים

ומארק
עליך אני מתפלא


תגיד שאתה לא רוצה לראות את טיאסטו..
אל תביא תירוצים מעפנים...

:D
Shahar
טייסטו היה פה בשבועות?!

ורגע אם אני בא לחווה צריך לישון באילת וזה?
Hell_Copter
קשה לי לראות את עצמי נוסע עד אילת בזמן הזה בשביל טייסטו
סך הכל כבר ראיתי את טייסטו וכמה שנהניתי אז... ואני מת לעוד פעמים כאלה... במצבי הנוכחי לקפוץ לאילת ולחזור זה לא הכי ריאלי (בהנחה שאני בכלל לא סוגר שבת בדיוק)1
markfeldman
quote:
טייסטו היה פה בשבועות?!

ורגע אם אני בא לחווה צריך לישון באילת וזה?


א. כן.
ב. תלוי בך.

black mammmba
כלל הנראה אירוע של הייניקן סאנדאנס:wtf:
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
טייסטו היה פה בשבועות?!

ורגע אם אני בא לחווה צריך לישון באילת וזה?


ברורררררררר הוא היה בגני התערוכה
ומי ישן במסיבות האלה?:)
נוסעים, נשארים עד הבוקר וחוזרים חזרה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement