return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
Tiesto מגיע לחווה פעם נוספת (pg. 5)
View this Thread in Original format
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar
את צריכה טרמפ גם?
נראה לי את תהי השפויה היחידה שם

וסבבה אם לא כפת לכם לישון שעה שעתיים לפני היציאה אין לי בעיה
'רק חבל על הקילומטרג:)

אולי יותר טוב אוטובוס וואלה לא יודע


לההההההההההה תודה מותק,
מה לי ולמסיבות כאלה? כבר עברתי ת'גיל:)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא משווה

אבל בשביל לשמוע את טיאסטו אני צריך באמצע החורף ליסוע עד לאילת
ולחזור לפה
רק בשביל כמה שעות הופעה של די גיי שעם כל הכבוד למשהוא עשה הוא לא ייתן הופעה טובה בארץ...
תתעלמו מהשעה הראשונה והשניייה שלו בקונצרט הראשון
למה לא...
זה נוח להתעלם מהפאשלות שלו...



ולגבי ארמין
תוכנית שהרסה לדעתך את האפליפטינג בחצי שנה האחרונה?!?!
איך בדיוק מעניין אותי לשמוע?
זה הדבר הכי תמוה ששמעתי ממישהו
יש לו תוכנית של שעתיים שבמהלכה מתנגנים 6-7 קטעי אפליפטינג
לא יותר
ובדרך כלל הטובים ביותר

ואם אתה רוצה שוב לשמוע איך הורסים קטעים בבקשה תפעיל את הקונצרט הראשון מלפני חודש ותקשיב לשעתיים הראשונות
קורס מזורז של טיאסטו באיך להוציא לך תחשק לשמוע מוזיקה אלקטרונית

אז מה
אני יסע עד אילת כדי לשמוע אותו.?

אם זה יהיה זול
ויהיה מישהו שיסע עם אוטו ויסכים לקחת אותי
ואני ידע שאין עלויות נוספות חוץ מדלק
אני ישקול להגיע
ושוב...טיאסטו אצלי מופיע בסביבות המקום ה-50 אולי כדי גיי
בהחלט לא ראשון
בכלל נראה כאילו דירוג הדי גיי מאג הוא דירוג הדי גיים העשירים ביותר ולא משהו שיש לו איזשהו קשר בחלק גדול מהמקרים לאיכות

שישלכו את טיאסטו בחזרה להולנד ויביאו כבר מישהו אחר!!!

ולא חסרים
הפתעת השנה במצעד מר קאטאניו עוד לא דרך על אדמת הקודש
יאללה שיביאו אותו
אני מתכוון להציע גם לאנשי נקסט להביא אותו (למרות שלמען האמת לא יודע אם זה סוג מוזיקה שהקהל הרגיל בנקסט יאהב)


בגלל זה אמרתי..שאל תחפש תירוצים כמו "אני מעדיף לשמוע ASOT"
חופשי אתה לא רוצה ללכת לשמוע אותו כי לדעתך הוא גרוע, סבבה..גם אני מסכים שהוא לא הכי טוב שיש...

ובנוגע לארמין..
את האפליפטינג של תחילת השנה ושל שנה שעברה העדפתי הרבה יוצר..
אבל לצערי כבר בקושי יש אפליפטינג נטו ויש הרבה יותר קטעים שמשלבים בהם גם פרוג טראנס..

אני אוהב פרוג..אבל אני מעדיף יוצרים כמו
luke chable שיוצרים קטעים טובים באמת

ולא probspot, whiteroom, וכו'

שלדעתי, בעזרת התוכנית של ארמין במיוחד, שקידמה אותם - הרסו את הסצינה..

שוב תבין שזאת הדעה שלי..ואין לך מה להתעצבן...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בגלל זה אמרתי..שאל תחפש תירוצים כמו "אני מעדיף לשמוע ASOT"
חופשי אתה לא רוצה ללכת לשמוע אותו כי לדעתך הוא גרוע, סבבה..גם אני מסכים שהוא לא הכי טוב שיש...

ובנוגע לארמין..
את האפליפטינג של תחילת השנה ושל שנה שעברה העדפתי הרבה יוצר..
אבל לצערי כבר בקושי יש אפליפטינג נטו ויש הרבה יותר קטעים שמשלבים בהם גם פרוג טראנס..

אני אוהב פרוג..אבל אני מעדיף יוצרים כמו
luke chable שיוצרים קטעים טובים באמת

ולא probspot, whiteroom, וכו'

שלדעתי, בעזרת התוכנית של ארמין במיוחד, שקידמה אותם - הרסו את הסצינה..

שוב תבין שזאת הדעה שלי..ואין לך מה להתעצבן...


מי יתן ודעתך תתמתן
וכמובן מי יתן שאין עוד אנשים שחושבים כמוך
להגיד שוויטרום הרסו את הסצינה זה קצת מוגזם...
ופרובספוט ואני מניח שגם אוזגור קאן מבחינתך

אני לא יודע איך קטעים איכותיים כל כך גורמים לך להרגיש דברים כאלה...
לוק צאבל הוא יוצר מוכשר מאוד אין לי בכלל ויכוח על זה ולגבי טיאסטו רק להוסיף
שוב לטעמי הוא פשוט לא הדי גיי הכי טוב מבחינה טכנית
זה הכל
כשלוקחים את מכלול הדברים שאפשר לקבל מהופעה של טיאסטו אני שוקל אם ללכת ..
אני בהחלט לא יהפוך עולמות כדי להגיע לשם
אבל אם יהיה מישהו עם אוטו אני מעריך שאני עשוי ליסוע

אני אפילו לא יודע מה לענות לך אחי
כואב לי לשמוע דברים כאלה זה הכל
באמת שכואב
Star
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מי יתן ודעתך תתמתן
וכמובן מי יתן שאין עוד אנשים שחושבים כמוך
להגיד שוויטרום הרסו את הסצינה זה קצת מוגזם...
ופרובספוט ואני מניח שגם אוזגור קאן מבחינתך

אני לא יודע איך קטעים איכותיים כל כך גורמים לך להרגיש דברים כאלה...
לוק צאבל הוא יוצר מוכשר מאוד אין לי בכלל ויכוח על זה ולגבי טיאסטו רק להוסיף
שוב לטעמי הוא פשוט לא הדי גיי הכי טוב מבחינה טכנית
זה הכל
כשלוקחים את מכלול הדברים שאפשר לקבל מהופעה של טיאסטו אני שוקל אם ללכת ..
אני בהחלט לא יהפוך עולמות כדי להגיע לשם
אבל אם יהיה מישהו עם אוטו אני מעריך שאני עשוי ליסוע

אני אפילו לא יודע מה לענות לך אחי
כואב לי לשמוע דברים כאלה זה הכל
באמת שכואב


בפעם האחרונה שהייתי במסיבה עם טיאסטו הוא לא ניגן דברים מפציצים
אפילו יכולתי להרגיש בדברים ישנים עד מאוד ולדעתי שארמין היה בדום נהנתי יותר כי כל מה שהוא ניגן פלוס מינוס היה להיט
אין טעם לנסוע למסיבה כדי לשמוע דברים ששמענו 60000000 פעם אין בזה טעם אבל כמו שאמרתי זה לא רק המוסיקה זה גם ההפקה, האנשים,
החויות, החווה , קיצור זה משתלם
YO-I
טוב אני מרגיש שאני חיב להגיב כאן על הדברים, כאחד שנמנה על זקני הפורום (בקרוב 27) עברתי המון מסיבות בחיי וזכיתי לשמוע את טייסטו אינספור פעמים, מהמסיבות הגדולות באומן 17 ועד למסיבות הפחות טובות כמו לפני שנה בניצנים

אם יש יוצר ו
DJ
שאני באמת מאוכזב ממנו, טייסטו לוקח בגדול, הסטים שהוא מנגן מאז שהשתן עלה לו לראש בגלל כל הזכיות בדיג'יי מגאזין, נשמעים נורא, כשאני משווה את המוזיקה שארמין ופרי מנגנים מול המוזיקה של טייסטו, אני נהנה יותר מהשניים האחרים, הוא פיתל לעצמו בסטים סגנון מסויים שהוא לא קליט להאזנה, במקום לנגן מלודיות, קטעים עם ווקאל מה שהוא היה מזוהה איתם הוא מנגן טראקים מוזרים עם ציפצופים וסאונד לא קשור, איפה הטייסטו של פעם שהיה מלהיב את הקהל שלו עם המוזיקה

המוזיקה הקשה שהוא מנגן וזה שהוא מחליט אולי פעם בשעה להגניב טראק יפה גורמת לי לחשוב פעמיים אם לנסוע עד אילת ולשמוע אותו, אני תופס ממנו כאחד הגדולים אבל חבל שהוא מזלזל במעריצים האמיתיים שלו, אלו שבעצם עשו אותו מי שהוא היום

בינתיים נשאר לי להתרפק על המוזיקה שלו מתקופה המאג'יק ואין סורצ' אוף סאנרייז, זה טייסטו שאני אוהב
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מי יתן ודעתך תתמתן
וכמובן מי יתן שאין עוד אנשים שחושבים כמוך
להגיד שוויטרום הרסו את הסצינה זה קצת מוגזם...
ופרובספוט ואני מניח שגם אוזגור קאן מבחינתך

אני לא יודע איך קטעים איכותיים כל כך גורמים לך להרגיש דברים כאלה...
לוק צאבל הוא יוצר מוכשר מאוד אין לי בכלל ויכוח על זה ולגבי טיאסטו רק להוסיף
שוב לטעמי הוא פשוט לא הדי גיי הכי טוב מבחינה טכנית
זה הכל
כשלוקחים את מכלול הדברים שאפשר לקבל מהופעה של טיאסטו אני שוקל אם ללכת ..
אני בהחלט לא יהפוך עולמות כדי להגיע לשם
אבל אם יהיה מישהו עם אוטו אני מעריך שאני עשוי ליסוע

אני אפילו לא יודע מה לענות לך אחי
כואב לי לשמוע דברים כאלה זה הכל
באמת שכואב


כואב אבל מה לעשות..ככה אני רואה את זה..
בהתחלה גם אוזגור קאן היה מלך לדעתי..ועכשיו הוא נהיה בדיוק כמו אותו פרובספוט שאת הקטעים הראשונים שלו עוד יחסית אהבתי, ואז הוא מיחזר חומר וכמווהו הלכו הרבה אחריו...ולדעתי זה מה שהורס את הסצינה..
Viperon
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כואב אבל מה לעשות..ככה אני רואה את זה..
בהתחלה גם אוזגור קאן היה מלך לדעתי..ועכשיו הוא נהיה בדיוק כמו אותו פרובספוט שאת הקטעים הראשונים שלו עוד יחסית אהבתי, ואז הוא מיחזר חומר וכמווהו הלכו הרבה אחריו...ולדעתי זה מה שהורס את הסצינה..

תקישב לרמיקס של פרובספוט לג'אמפ דה נקסא טרין ואחרי זה לרמיקס הזה
Powerplant Feat Trout - Turn it into Gold (Probspot Mix)
זה ב-ד-י-ו-ק אותם קיקים אותם צלילים! דיי שיחליף!
markfeldman
למרות כל התגובות הלא מחמיאות לטייסטו אני חייב לומר, שעם כל הכבוד, אתם לא נותנים לטייסטו מספיק כבוד !!!!

גם אני לא מעריץ מספר אחת שלו, אבל שהוא כבר מגיע לארץ, אז תגיעו !!!!!

quote:
תקישב לרמיקס של פרובספוט לג'אמפ דה נקסא טרין ואחרי זה לרמיקס הזה
Powerplant Feat Trout - Turn it into Gold (Probspot Mix)
זה ב-ד-י-ו-ק אותם קיקים אותם צלילים! דיי שיחליף!


יש משהו במה שאתה אומר...

אך בכל זאת, אחרי שנה של אינספור הפקות של הבחור אני מתלהב כל פעם מחדש מהביט הפאנקי-פרוגרסיבי שלו...
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כואב אבל מה לעשות..ככה אני רואה את זה..
בהתחלה גם אוזגור קאן היה מלך לדעתי..ועכשיו הוא נהיה בדיוק כמו אותו פרובספוט שאת הקטעים הראשונים שלו עוד יחסית אהבתי, ואז הוא מיחזר חומר וכמווהו הלכו הרבה אחריו...ולדעתי זה מה שהורס את הסצינה..


לא צריך להסחף ולהשתגע
ווויט רום בטוח לא הורסים תסצינה אל תגזים
איזה היסחפויות....

ובאמת אוזגור קן ופרובספוט עושים קטעים שדומים אחד לשני
אבל יש להם גם קטעים שונים וכייפים
probspot - foreplay
תותח
ולא חסר לו קטעים
קיצור מפה ועד להרוס תסצינה יש עוד דרך
ו
WHITE ROOM
כן הם צריכים להתחיל קצת להחליף את המבנה הקבוע והצורה שהם מנגנים את המלודיה
אבל הם הרכב שאין מילים עליו
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
לא צריך להסחף ולהשתגע
ווויט רום בטוח לא הורסים תסצינה אל תגזים
איזה היסחפויות....

ובאמת אוזגור קן ופרובספוט עושים קטעים שדומים אחד לשני
אבל יש להם גם קטעים שונים וכייפים
probspot - foreplay
תותח
ולא חסר לו קטעים
קיצור מפה ועד להרוס תסצינה יש עוד דרך
ו
WHITE ROOM
כן הם צריכים להתחיל קצת להחליף את המבנה הקבוע והצורה שהם מנגנים את המלודיה
אבל הם הרכב שאין מילים עליו


לא ניסחף ולא בטיח..
זאת דעתי...

TTman
אז השמועות היו נכונות

הוא מגיע לאילת ב 14 לינואר שזה יוצא יום שישי


בעזרת השם שאני אהיה שםםםםם
DjG
quote:
Originally posted by markfeldman
למרות כל התגובות הלא מחמיאות לטייסטו אני חייב לומר, שעם כל הכבוד, אתם לא נותנים לטייסטו מספיק כבוד !!!!

גם אני לא מעריץ מספר אחת שלו, אבל שהוא כבר מגיע לארץ, אז תגיעו !!!!!


זו תהיה הפעם הראשונה מזה 5 שנים שלא יוצא לי לראות אותו בארץ.
לצערי אני לא אהיה פה לרייב באילת אבל אני כן אהיה כשארמין יגיע.

בכל מקרה אני בטוח שטייסטו באילת יהיה מעולה, (רק נראה לי שיהיה קצת קר :))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement