|
Tiesto מגיע לחווה פעם נוספת (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יאללה מספיק עם הפוזות !!!
פיספסתי את טייסטו בשבועות ואני לא מתכוון לפספס אותו עוד פעם !
גשם באילת ?!!?!?
חברים יקרים !
טייסטו זה אירוע גדול ! |
ברור שטיאסטו זה אירוע גדול
זה משיעשו מהאירוע הזה
מארק למיטב זכרוני לא פספסנו יותר מחצי סט מלא בקטעים שלו
סט שכשראיתי תפלייליסט הוא עשה לי חשק לפהק בפה רחב
אבי
בוא נחזור חודש אחורה
יום ראשון מבין שניים של הקונצרט
טיאסטו דופק תצוגה של יכולות מיקסוס עלובות במשך כל השעה הראשונה... אני יקטול אותו על זה לפחות עד שתתחיל תוכנית הרדיו שלו...ואז נראה ונשמע האם גם ברדיו הוא ירשה לעצמו ליפול (כנראה שלא) מבחינת פלייליסט הרי ברור לנו שמשיהיה זה כנראה תערובת בנויה היטב לאוהבי הדיסקים האחרונים של טיאסטו בעיקר...
לא מדבר אלי
מצטער
עם זאת אני לא פוסל תאפשרות להגיע לשם בתנאי שתהיה לי דרך נוחה להגיע
דרך נוחה לחזור
מחיר לא מרקיע שחקים בטירוף
וזה לא יצא על יום חמישי כי עם כל הכבוד א סטייט אוף טראנס זה טיפה חשוב יותר |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כי עם כל הכבוד א סטייט אוף טראנס זה טיפה חשוב יותר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
חזק אילן..בדיחה חזקה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
חזק אילן..בדיחה חזקה... |
מעניין אותי לדעת כמה כאן חושבים שהבדיחה שלי היא חלק מהמציאות הרגילה שלהם.... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מעניין אותי לדעת כמה כאן חושבים שהבדיחה שלי היא חלק מהמציאות הרגילה שלהם.... |
כנראה שלא הבנתי אותי..
אני צחקתי מהעניין שאתה משווה תוכנית ברדיו, שלדעתי, ואני מדגיש את דעתי היא תוכנית שהרסה את סצינת האפליפטינג בחצי שנה האחרונה..
למופע לייב, של די ג'יי גדול...
שעד שסוף סוף הוא גם בא לארץ..[ בסדר הוא היה פה הרבה, אבל עדיין ]..יש תלונות עליו...
מצידי אם אתה מעדיף לשמוע אסוט על פני עופר ניסים, או אלון הלפרין...
אני במצבים כלשהם יכול אפילו להבין אותך..
אבל להשוות תוכנית רדיו שכל מה שתעשה זה לשמוע אותה באיכות 128kbps
ולראות את טיאסטו לייב, במועדון, עם ההפקה לפי מה שהבנתי שהיא בין היפות שתראה בארץ...
תמוהה :nervous: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כנראה שלא הבנתי אותי..
אני צחקתי מהעניין שאתה משווה תוכנית ברדיו, שלדעתי, ואני מדגיש את דעתי היא תוכנית שהרסה את סצינת האפליפטינג בחצי שנה האחרונה..
למופע לייב, של די ג'יי גדול...
שעד שסוף סוף הוא גם בא לארץ..[ בסדר הוא היה פה הרבה, אבל עדיין ]..יש תלונות עליו...
מצידי אם אתה מעדיף לשמוע אסוט על פני עופר ניסים, או אלון הלפרין...
אני במצבים כלשהם יכול אפילו להבין אותך..
אבל להשוות תוכנית רדיו שכל מה שתעשה זה לשמוע אותה באיכות 128kbps
ולראות את טיאסטו לייב, במועדון, עם ההפקה לפי מה שהבנתי שהיא בין היפות שתראה בארץ... |
תוכנית שהרסה את הסצינה ?!!?!
הגזמת !
בכל אופן, כמו כל תוכנית, היא ניתנת להקלטה ולהשמעה חוזרת. הופעה כזו של טייסטו לא ניתנת לשיחזור. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תוכנית שהרסה את הסצינה ?!!?!
הגזמת !
בכל אופן, כמו כל תוכנית, היא ניתנת להקלטה ולהשמעה חוזרת. הופעה כזו של טייסטו לא ניתנת לשיחזור. |
זאת דעתי...
לי לא נראה שהגזמתי..אבל פסדר...
יכול להיות שזה פשוט בגלל שלצערי הוא גרם לי להתחיל לשנוא יוצרים מסויימים ופשוט איבדתי חשק לשמוע קטעים בסיגנון.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
ברורררררררר הוא היה בגני התערוכה
ומי ישן במסיבות האלה?:)
נוסעים, נשארים עד הבוקר וחוזרים חזרה |
יש הסעות?
איך אני ינהג הלוך חזור רדום????? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | יש הסעות?
איך אני ינהג הלוך חזור רדום????? |
אני יחליף אותך בנהיגה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש הסעות?
איך אני ינהג הלוך חזור רדום????? |
חחחחחח
מה זה מסיבה של ילדים בכיתה ח?! :rolleyes: |
|
|
| Scorchio |
| עם כל הכבוד נראה לי שאני מוותר |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש הסעות?
איך אני ינהג הלוך חזור רדום????? |
יש אוטובוסים לאילת!
בכלליות טיעסטו כבר לא כמו פעם!
וזאת ניתן לראות לפי הקונצרט שלדעתי היה דפוק לגמרי!!!
במיוחד בגלל כל הקטעים הלייבים שהיו שם שהיו גועל נפש.
הפסטרן,הקונפות שהורסות את הטיסה,הזמרת והכל.
בקיצר טיעסטו הולך על הקיצ'יות והמסחריות בשביל הכנסות!
לא רואה שום השקעה מהצד שלו.
אני רוצה טראננסססייםםם לא דאנסייםםם..........
אם עופר לא היה שם היו הרבה יותר סיכויים שהייתי הולך.
אבל שעופר שם ויהיה חרא קהל של גייז מעפנים, לא נראה לי!
אבל נראה מה יהיה.
:o |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח
מה זה מסיבה של ילדים בכיתה ח?! :rolleyes: |
מה קשר נסיעה 6 שעות ואז מסיבה ואז 6 שעות נסיעה למה נראה לך?
מרק ישך אייסי? יש על מה לדבר |
|
|
|
|