return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Tiesto מגיע לחווה פעם נוספת (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
מה קשר נסיעה 6 שעות ואז מסיבה ואז 6 שעות נסיעה למה נראה לך?

מרק ישך אייסי? יש על מה לדבר


מה אתה מתבכיין על הנסיעות?
לא טוב אז אל תסע...
תפסיק לזיין את השכל על דברים כאלה!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כנראה שלא הבנתי אותי..

אני צחקתי מהעניין שאתה משווה תוכנית ברדיו, שלדעתי, ואני מדגיש את דעתי היא תוכנית שהרסה את סצינת האפליפטינג בחצי שנה האחרונה..

למופע לייב, של די ג'יי גדול...
שעד שסוף סוף הוא גם בא לארץ..[ בסדר הוא היה פה הרבה, אבל עדיין ]..יש תלונות עליו...


לא משווה

אבל בשביל לשמוע את טיאסטו אני צריך באמצע החורף ליסוע עד לאילת
ולחזור לפה
רק בשביל כמה שעות הופעה של די גיי שעם כל הכבוד למשהוא עשה הוא לא ייתן הופעה טובה בארץ...
תתעלמו מהשעה הראשונה והשניייה שלו בקונצרט הראשון
למה לא...
זה נוח להתעלם מהפאשלות שלו...



ולגבי ארמין
תוכנית שהרסה לדעתך את האפליפטינג בחצי שנה האחרונה?!?!
איך בדיוק מעניין אותי לשמוע?
זה הדבר הכי תמוה ששמעתי ממישהו
יש לו תוכנית של שעתיים שבמהלכה מתנגנים 6-7 קטעי אפליפטינג
לא יותר
ובדרך כלל הטובים ביותר

ואם אתה רוצה שוב לשמוע איך הורסים קטעים בבקשה תפעיל את הקונצרט הראשון מלפני חודש ותקשיב לשעתיים הראשונות
קורס מזורז של טיאסטו באיך להוציא לך תחשק לשמוע מוזיקה אלקטרונית

אז מה
אני יסע עד אילת כדי לשמוע אותו.?

אם זה יהיה זול
ויהיה מישהו שיסע עם אוטו ויסכים לקחת אותי
ואני ידע שאין עלויות נוספות חוץ מדלק
אני ישקול להגיע
ושוב...טיאסטו אצלי מופיע בסביבות המקום ה-50 אולי כדי גיי
בהחלט לא ראשון
בכלל נראה כאילו דירוג הדי גיי מאג הוא דירוג הדי גיים העשירים ביותר ולא משהו שיש לו איזשהו קשר בחלק גדול מהמקרים לאיכות

שישלכו את טיאסטו בחזרה להולנד ויביאו כבר מישהו אחר!!!

ולא חסרים
הפתעת השנה במצעד מר קאטאניו עוד לא דרך על אדמת הקודש
יאללה שיביאו אותו
אני מתכוון להציע גם לאנשי נקסט להביא אותו (למרות שלמען האמת לא יודע אם זה סוג מוזיקה שהקהל הרגיל בנקסט יאהב)
yaman
אמן עליי הוויכוחים על נסיעות וזובי
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה מתבכיין על הנסיעות?
לא טוב אז אל תסע...
תפסיק לזיין את השכל על דברים כאלה!!


מי התבכיין סעמק לא בזין שך לקרוא אל תקרא אל שגע אותי נו עוד מכוער

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם זה יהיה זול
ויהיה מישהו שיסע עם אוטו ויסכים לקחת אותי
ואני ידע שאין עלויות נוספות חוץ מדלק
אני ישקול להגיע
ושוב...טיאסטו אצלי מופיע בסביבות המקום ה-50 אולי כדי גיי
בהחלט לא ראשון
בכלל נראה כאילו דירוג הדי גיי מאג הוא דירוג הדי גיים העשירים ביותר ולא משהו שיש לו איזשהו קשר בחלק גדול מהמקרים לאיכות


יגאל אם אני בא עם אוטו אני יכול לעבור להביא אותך
תן להבין אבל איך סוחבים 6 שעות הלוך חזור ומסיבה בלי לישון
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar יגאל אם אני בא עם אוטו אני יכול לעבור להביא אותך
תן להבין אבל איך סוחבים 6 שעות הלוך חזור ומסיבה בלי לישון


נראה משמארק אמר סבבה...
אבל הפתרון אולי פשוט יותר....
לישון באוטו אחרי המסיבה כמה שעות טובות...
ואז לחזור רעננים
Shahar
זה אומר יעני ביום שאחר כך בצהריים לצאת?
Star
חחח מה אתם רבים אם לנסוע ולחזור אותו יום
פעם אחרונה שהוא היה בחווה הייתי יום שבת עד שהמסיבה נגמרה ואחרי זה דוך הבייתה ישר
זה אפשרי חברה חחחחח
ויאאלה תפסיקו לריב מי שבראש שלא שילך מי שלא שישמע חוויות
markfeldman
quote:
מרק ישך אייסי? יש על מה לדבר


צור קשר בפרטי.

חוץ מזה שאין לך מה לדאוג באשר לשינה, מקסימום....

נעצור על אם הדרך ונישן...
princess cc
quote:
Originally posted by Shahar

יגאל אם אני בא עם אוטו אני יכול לעבור להביא אותך
תן להבין אבל איך סוחבים 6 שעות הלוך חזור ומסיבה בלי לישון


אם לא היית קטין הייתי מסבירה לך;)
skelz
quote:
Originally posted by princess cc
אם לא היית קטין הייתי מסבירה לך;)


הוא לא קטין..
אז.. תסבירי
גם אני אשמח לדעת :)

TTman
יש שמועות שזה ב 14 או ב 15 לינואר

:eyespop: :eyespop:
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
אם לא היית קטין הייתי מסבירה לך;)


את צריכה טרמפ גם?
נראה לי את תהי השפויה היחידה שם

וסבבה אם לא כפת לכם לישון שעה שעתיים לפני היציאה אין לי בעיה
'רק חבל על הקילומטרג:)

אולי יותר טוב אוטובוס וואלה לא יודע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement