return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
Tiesto Sthlm i december
View this Thread in Original format
Gaby
Jag har fått höra att Tiesto ska komma hit i December eftersom han var sjuk sist han skulle ha varit här...är det någon annan som har hört något?
Aendy
Nix... men jag vill gärna höra det.
reveal
det vill jag också gärna höra
303
quote:
Originally posted by Aendy
Nix... men jag vill gärna höra det.


dito :D
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
Jag har fått höra att Tiesto ska komma hit i December eftersom han var sjuk sist han skulle ha varit här...är det någon annan som har hört något?


Låter för bra för o va sant...vem har du hört det utav?
x-dream
Detta låter ju trevligt.....Mera info om detta tack....
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad


Låter för bra för o va sant...vem har du hört det utav?


Jag hörde det av en nära polare till mig som träffade en tjej som nämde det i lördags...tjejen har bra koll om vad som händer så det låter ju trovärdigt... I let u know as soon as I get news!
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby


Jag hörde det av en nära polare till mig som träffade en tjej som nämde det i lördags...tjejen har bra koll om vad som händer så det låter ju trovärdigt... I let u know as soon as I get news!


Jag fick ett mejl av Antiloops manager som inte hade hört nått om det. Sist skulle ju Tiesto haft sitt gig med dom. Jag har mejlat Tiesto himself också...får se om han svarar.
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad


Jag fick ett mejl av Antiloops manager som inte hade hört nått om det. Sist skulle ju Tiesto haft sitt gig med dom. Jag har mejlat Tiesto himself också...får se om han svarar.


Vem är Antiloops manager?
Bra jobbat Ravesquad !!!
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad
Jag har mejlat Tiesto himself också...får se om han svarar.


har du tiestos "privata" email eller? hit med den! :D:D:D

Gaby
quote:
Originally posted by reveal


har du tiestos "privata" email eller? hit med den! :D:D:D


Har du det så har du fått en bästis!!!;)
Ravesquad
quote:
Originally posted by reveal


har du tiestos "privata" email eller? hit med den! :D:D:D


ya, tiesto o ja go way back:)
nee men jag mejla angelique som har hand om hans bookings så hon borde ju veta nått..
antiloops manager hette kim hermanson..

Vi kan väll va bästisar ändå darling?;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement