|
מה קורה פה? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by arik
צר לי לאכזב אותך ידידי:)
אבל אני לא מתווכח אני מנהל שיחה |
צר לי אבל אם כבר אז - אנחנו דנים פה ולא משוחחים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אף אחד לא אומר שלא...
אך אתה חייב להודות ששנת 2004 הייתה שנת הקאמבאק של הפרוגרסיב... |
כן פרוגרסיב נכנס חזק אין מה להגיד
מרקוס שולץ, אוזגור קן, פרובספוט, איירוויב (לולו), טילט, אנטילופ (סיינרג'י)
ועוד מלא יוצרים טובים
אבל האפליפטינג לא מוזנח
סתכלו ברשימת יוצרים שחתומים ב
anjunabeats
ותראו לבד...
בקשר לוויט רום
כל מי שאמר שאנדי מור מטה את הטראקים שלהם לכיוון הפרוגרסיבי צדק כי הוא הפרוגרסיבי מביניהם...אדם פחות או אפילו בכלל לא
אבל אני דווקא לא שמתי לב לאלמנטים פרוגרסיבים בטראקים שלהם..... |
|
|
| Vortex_SA |
לא יודע מה איתכם אני שומע אוזגור קאן ושואל את עצמי כמה זמן אני יחזיק ער.. פרובספוט מילא... אני זוכר פעם הפרוגרסיב היה מחתרתי, הוא רצה לירוק לכל הכיוונים, לעשות שמות בקלאברים ששומעים אותו, דברים כמו
dj nukem vs. chab - the dark side
דברים כמו
lustral - everytime
איפה הם היום? אני לא אוהב טראקים שרק מרגשים אותך, אני אוהב דברים שכשאתה שומע אותם זה כמו זריקת אנדרנלין, שום פרוגרסיב בשבילי לא ישתווה לאיזה מארק נורמן עצבני היום (ואחד טוב, לא אחד הרמיקסים שהוא יושב עליהם בדיוק חמש דקות...)... ולהפך אני חושב שהאפליפטינג השתפר, הוא מתחדש ומשפר את עצמו כל הזמן.. ואני אוהב את הכוון החדש של יותר קצב יותר דברים שמפתיעים באמצע...... בובובובווווום... טהטהההההההה.. בוםטהטהבוםטהטהבוםטהטהבוםטהטה....
נראה פרוגרסיב מפתיע אתכם ככככככככההההה
ומזתומרת יסודות פרוגרסיביים מישו מוכן להסביר לי על מה לעזזל אתם מדברים? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by taltul
צר לי אבל אם כבר אז - אנחנו דנים פה ולא משוחחים
... |
חכמולוג
רציתי לרשום דנים בהצחלה אבל בסוף רשמתי משוחחים |
|
|
| sabi10 |
| בשבילי, תמיד אפליפטינג:D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ, מה אומר ומה אגיד..
איזה אפליפטינג באמת טוב יצא בשנה האחרונה ? :rolleyes: :o
אני בכל מצב אעדיף אפליפטינג טוב מהסוג של פעם על פרוגרסיב..הקטע הוא שאני לא מצליח למצוא משהו כזה כמעט..
בגלל זה אתה תראה פה יותר המלצות על פרוג, ברייקס וכו'..כי זה מה שיש לשמוע וזה טוב... |
| quote: | Originally posted by sh33p
האפליפטינג נהיה משעמם, יש פחות ופחות טראקים יפים, הרבה טראקים משתחררים לדעתי בלי פואנטה, עוד טראק עם בייסליין, איזה מלודיה וזהו, טראקים שאתה שומע פעם פעמיים וזהו נמאס
לעומת פרוגרסיב |
מחזיק באותה דעה !!!
יש איזה 5 קטעים אולי שהם אשכרה מיוחדים בתחום האפליפטינג השנה...
איפה 1999?????????? איפה 2000??? אלה שנים שהיה הטראנס במיטבו...
not anymore
חבל שזה ככה..
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
לא יודע מה איתכם אני שומע אוזגור קאן ושואל את עצמי כמה זמן אני יחזיק ער.. |
אוזגור קאן אחד העייפים.... ! :o
בכל מקרה... פרוגרסיב משתלט ואני לא מצטער על זה !
:) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
dj nukem vs. chab - the dark side
|
אחד הקטעים שהכניסו אותי לטראנס :D
אומנם לא הרמיקס הזה...כי רק בזכותך לפני כמה חודשים גיליתו אותו.
אבל עדיין מידי פעם אני מזמזם לי את
the dark side...ta ta ta ta..the dark side :D |
|
|
| YuVaL |
נכון
לא היו הרבה קטעים
אבל כן היו כמה שבאמת היו חזקים מאוד |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל האפליפטינג לא מוזנח
סתכלו ברשימת יוצרים שחתומים ב
anjunabeats
ותראו לבד...
|
אולי אני טועה,
אבל נראה לי ליותר ויותר אנשים
(לא כולל אותי)
נמאס כבר מהלייבל הזה
שלא מחדש יותר מדי |
|
|
| yaman |
אני עדיין ישאר עם האפליפטינג
למרות שהשנה הזאת גלשה יותר לכיוון הפרוג וחבל
לדעתי השנים הכי טוב בתחום הטראנס הם ללא ספק 2000 ו 2002
ולצערי הרב או לפחות ככה אני רואה את זה גם ארמין גלש לכיוון הפרוג בסטים שלו
אני מסתכל על סטים שלו לפני שנה שנתיים ואני רואה סט שמורכב רובו מאפליפטינג מאשר מפרוג |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by yaman
אני עדיין ישאר עם האפליפטינג
למרות שהשנה הזאת גלשה יותר לכיוון הפרוג וחבל
לדעתי השנים הכי טוב בתחום הטראנס הם ללא ספק 2000 ו 2002
ולצערי הרב או לפחות ככה אני רואה את זה גם ארמין גלש לכיוון הפרוג בסטים שלו
אני מסתכל על סטים שלו לפני שנה שנתיים ואני רואה סט שמורכב רובו מאפליפטינג מאשר מפרוג |
נכון
ולכל מי שלא שמע את
Tiesto - Live At Trance Energy 2000
שיוריד דחוףףףףףףףףףףףףףף |
|
|
| Viber |
עזבו אותכם
אפליפטינג נהיה נדיר מידי
כבר עברתי לשמוע היפ-הופ מרוב שהפרוגרסיב משעמם אותי |
|
|
|
|