|
מה קורה פה?
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב אני לא יודע אם זה רק אני מרגיש... אולי בגלל שאני עדיין נשארתי תקוע על האפליטפטינג הטוב והישן
אבל אני מסתכל בפורום ובמיוחד על ההמלצות ורואה שרוב האנשים פה ממליצים כל קטעי פרוגרסיב\גרוב\דיפ
עכשיו אני שואל את עצמי.. אפחד כבר לא אוהב את האפליפטינג הישן והטוב?
לדוגמא... אני ילך למסיבה וישמע את הרימיקס של פרי לאדיאגו פור סטרינגס ואני אמות... ואני בטוח שגם חצי מהפורום שפעם היה...
אז מה איתכם אנשים.. זהו מת האפליטפטינג בשבילכם
מה הייתם מעדיפים לשמוע במסיבה? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
במסיבה אפליפטינג טראנס פור שור...
אבל בבית זה תלוי במצב רוח, הקטעים הקלאסיים תמיד ישארו אצלי בפלייליסט אבל רוב השאר זה פרוגרסיב, ברייקביט וכאלה.
לא יודע למה, אבל באמת שאני מוצא את הסיגנונות האלה הרבה יותר מגוונים ונעימים לשמיעה בנינוחות מאשר מרבית הטראנס שמשוחרר בימינו. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב אני לא יודע אם זה רק אני מרגיש... אולי בגלל שאני עדיין נשארתי תקוע על האפליטפטינג הטוב והישן
אבל אני מסתכל בפורום ובמיוחד על ההמלצות ורואה שרוב האנשים פה ממליצים כל קטעי פרוגרסיב\גרוב\דיפ
עכשיו אני שואל את עצמי.. אפחד כבר לא אוהב את האפליפטינג הישן והטוב?
לדוגמא... אני ילך למסיבה וישמע את הרימיקס של פרי לאדיאגו פור סטרינגס ואני אמות... ואני בטוח שגם חצי מהפורום שפעם היה...
אז מה איתכם אנשים.. זהו מת האפליטפטינג בשבילכם
מה הייתם מעדיפים לשמוע במסיבה? |
אמ, מה אומר ומה אגיד..
איזה אפליפטינג באמת טוב יצא בשנה האחרונה ? :rolleyes: :o
אני בכל מצב אעדיף אפליפטינג טוב מהסוג של פעם על פרוגרסיב..הקטע הוא שאני לא מצליח למצוא משהו כזה כמעט..
בגלל זה אתה תראה פה יותר המלצות על פרוג, ברייקס וכו'..כי זה מה שיש לשמוע וזה טוב... |
|
|
| Glenn-Holmes |
כשאתה שומע חברה כמו מרקוס שולץ
אוזגור קאן
אמרקאן קאקיר
בארט ואן וויסן
אתה שואל את עצמך?
או שאני לא הייתי בעניינים
או שהם לא היו קיימים
אבל משהו לא תקין אם רק השנה גיליתי אותם...
כשאתצה שומע קטע נוסטלגי (כן עבורי הוא כבר כזה...) כמו
pqm - you are sleeping (luke chable remix)
אתה נמס
כל הגוף שלך נמס
ועם זאת אני עדין אוהב אפליפטינג וחושב שגם השנה היו כמה עשרות של קטעים טובים בזאנר הזה... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כשאתה שומע חברה כמו מרקוס שולץ
אוזגור קאן
אמרקאן קאקיר
בארט ואן וויסן
אתה שואל את עצמך?
או שאני לא הייתי בעניינים
או שהם לא היו קיימים
אבל משהו לא תקין אם רק השנה גיליתי אותם...
כשאתצה שומע קטע נוסטלגי (כן עבורי הוא כבר כזה...) כמו
pqm - you are sleeping (luke chable remix)
אתה נמס
כל הגוף שלך נמס
ועם זאת אני עדין אוהב אפליפטינג וחושב שגם השנה היו כמה עשרות של קטעים טובים בזאנר הזה... |
וואלה אחי... אני יגיד לך ת'אמת בשיא הכנות אני שומע את הקטעים האלה והם פשוט לא עושים לי כלום... לא יודע למה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YuVaL
וואלה אחי... אני יגיד לך ת'אמת בשיא הכנות אני שומע את הקטעים האלה והם פשוט לא עושים לי כלום... לא יודע למה... |
אל תאלץ את עצמך
תמשילך לשמוע משאתה אוהב
אני מאמין שהתאהבות בפרוגרסיב היא תהליך טבעי שקורה מתישהו....
משלא תמיד טבעי זה זניחת האפליפטינג..
ואני עדין אוהב הרבה קטעי אפליפטינג |
|
|
| Segev |
אני אגיד לך את מה שנאי חושב , לפחות ככה זה אצלי..
אני יותר אוהב אפלפטינג ללא ספק הביעה היא שלא משתחררים הרבה קטעים טובים של אפלפטינג מידי יום
וככה נוצר הצורך בדברים חדשים והפרוג מספק את זה ככה שיוצא לך הרבה פעמים לראות המלצות פרוג כי יותר יצירות פרוג משתחררות מידי יום ואילו אפלפטינג אתה רואה מידי פעם כי לא משתחרר הרבה.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כשאתצה שומע קטע נוסטלגי (כן עבורי הוא כבר כזה...) כמו
pqm - you are sleeping (luke chable remix)
אתה נמס
כל הגוף שלך נמס |
לוק צ'ייבל גאה להציג:
ביה"ס לפרוגרסיב !!! |
|
|
| sh33p |
האפליפטינג נהיה משעמם, יש פחות ופחות טראקים יפים, הרבה טראקים משתחררים לדעתי בלי פואנטה, עוד טראק עם בייסליין, איזה מלודיה וזהו, טראקים שאתה שומע פעם פעמיים וזהו נמאס
לעומת פרוגרסיב שיש קטעים כמו
PQM - You Are Sleeping
Ave Mea - In The End
שאני מוכן לשמוע אותם כל היום.
כמובן שתמיד יהיה אפליפטינג טוב, והיו השנה כמה טראקים טובים
אבל ממש לא הרבה |
|
|
| Shahar |
אפלפטינג ברוררררררר !!!
השנה היו קטעים אפליפטינגים טוביםםםם
שכחתם את
thrillseekrs \ rapid eye \ george hales \ mk-s \ robert nickson !?
ויש עוד מלא...
תכלס פרוגרסיב אני שומע רק בבית כשיש אצלי חבר שאני רוצה שיעוף מפה ולא נעים לי להגיד לו ללכת......
חחחחח היסחפות אחושרמוטה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אפלפטינג ברוררררררר !!!
השנה היו קטעים אפליפטינגים טוביםםםם
שכחתם את
thrillseekrs \ rapid eye \ george hales \ mk-s \ robert nickson !?
ויש עוד מלא...
תכלס פרוגרסיב אני שומע רק בבית כשיש אצלי חבר שאני רוצה שיעוף מפה ולא נעים לי להגיד לו ללכת......
חחחחח היסחפות אחושרמוטה |
אף אחד לא אומר שלא...
אך אתה חייב להודות ששנת 2004 הייתה שנת הקאמבאק של הפרוגרסיב...
והכל בזכות איש יקר וחביב:
אגב, יש הטוענים כי הוא הולך להיות רזידנט קבוע ב"פנמה"/אמסטרדם...
יותר קרוב מאי פעם -
ON A REGULAR BASIS !!! |
|
|
|
|